نظرات درباره کتاب ص خ و ر و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ص خ و ر اثر امید کوره‌چی

نظرات کاربران درباره کتاب ص خ و ر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۶۵ رأی
۴٫۴
(۶۵)
پوینده
در صخور موضوع بسیار بسیار مهم و همچنان بسیار بکری مطرح شده که حیفه از دستش بدید. کتاب داستان پردازی خوبی داره هرچند ریتم کندی داره و باید برای رسیدن به جواب معما ها بیشتر از کتاب های قبل صبوری کنید. به نظرم اگر بهتر و مفصل تر به اصل مطلب و اوج داستان پرداخته میشد دریافت از کتاب بیشتر می بود. ضمنا حتما حتما پاورقی ها رو بخونید که اگر نه درک کمتری از عمق داستان پیدا میکنید. با این تجربه همچنان متفاوت همراه بشید و لذت ببرید.
علیرضا
افت کرد
م.ظ.دهدزی
مثل همیشه عالی بود. توصیه میشه👌🏻
علیرضا خانی زارع
کتاب هیجان انگیزی بود و تقریبا به نیمه که رسید جذاب‌تر شد اما بنظرم در توصیف عشق و دلتنگی‌های عاشق برای معشوق خیلی زیاده روی کرده بود و اونقدر حوصلمو سر برد که دیگه اون قسمت‌ها رو رد میکردم.
shamotiyath
چجوری میشه که آدم نمیتونه بین بد و خوب تشخیص بده ... این کتاب چقدر کمک کرد که بتونم برای یه تصمیم فکر کنم
Sadaat75
صخور همون چیزی بود که باید! یه جوری تو رو شگفت زده می کنه که باورت نمی شه این طوری رو دست خورده باشی، دقیقا جایی که داری خسته میشی و احساس می کنی داره تکراری میشه میفهمی کلا بازی خوردی و قصه چیز دیگه ایه. خیلی دوستش داشتم حتی بیشتر از هفت جن که خیلی برام جذاب و هیجان انگیز بود.
VAHID
چقدر ارباب حلقه ها بود
شهید حمید سیاهکالی
این کتاب ارتباطی با لوثیا نداشت و درکل بد نبود
alinik
سلام این جلد از کتاب، که در ادامه جلد های قبلی ژانر شگفت جناب کوره چی هست، داستان جذابیت خاص خودش رو داره و اگه جلد های قبلی رو خونده باشید، سراغ این جلد هم میاید.. در انتهای این جلد، جناب کوره چی به معرفی آثار خودشون پرداختن و این که چرا طبق سیر و ترتیب مد نظر خودشون، کتب ایشون منتشر نشده.
amir
خوب بود اطلاعاتی هم داد
Reyhaneh Jafari
سلام این کتاب جلد دوم هست یا سوم؟
Alvand...
شما ریحانه جعفری همون نویسنده و مترجم نیستین...؟؟؟
Auzora Calantha
کتاب سوم
*Hasti*
فکر میکنم اول ۷ جن بعد لو۳۰ یا بعد این کتاب
محمدمهدی سمیعی فرد
کتاب هفت جن و لوثیا توقعات ما رو خیلی بالا برده بود. با احترام به نویسنده باید بگم اگر نخوانید چیز زیادی از دست نمی‌دهید و رمان دور ریز دارد...

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد