نظرات درباره کتاب ص خ و ر و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ص خ و ر اثر امید کوره‌چی

نظرات کاربران درباره کتاب ص خ و ر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۶۵ رأی
۴٫۴
(۶۵)
hossein
من به اشتباه قبل از مطالعه دو جلد هفت جن و لوثیا این کتاب و خوندم ولی واقعا لذت بردم...بی نظیر بود...دوستان میگن انگار اونا بهتر بوده...پس دیگه اون دوتا چی بوده🤔👏آفرین به نویسنده ی خوبش... من هر لحظه تو ذهنم میگفتم کاش ی روزی از روی این نوشته فیلمش ساخته بشه،میترکونه...
کاربر ۲۵۵۸۹۸۵
درسته دو جلد قبلی یعنی هفت جن و لوثیا انسجام بیشتری داشت و جذاب تر بود به نظر من ولی این جلد هم خیلی جالب بود. 🤗 مخصوصا پاورقی ها نکته های جالبی رو اشاره می کنه فقط عیب ش اینه که اخر کتاب اورده شده و در پایین متن نیست.
زهرا صبور
نمونه وطنی خفن ادبیات فانتزی که پیوند خورده با واقعیت هایِ شیرین 😍 پُر از تعلیق و کِشِش. عالی بود خلاصه عالی
aseman
طاقچه عزیزم بابت انتشار این کتاب کلی ممنون😍😍😍
Ali
من از طرف طاقچه خواهش میکنم🙏
سینا
خیلی جذاب و گیرا من نسخه چاپی شو خوندم کتاب گرونیه ولی حلالش می ارزع... ایمان ادمو قوی می‌کنه و یه حس مبارز بودن بهت میده قبل خوندن این مجموعه سخنرانی های فراموسنری و جن از استاد رائفی پور رو گوش کنید رمان براتون مستند تر و جذاب تر میشه.
kahat
خب حقیقتش اینقدر از جلد اول این ۳گانه خوشم ا‌ومده بود که بعد از دیدن این کتاب بلافاصله خریدمش، ولی متأسفانه اصلا انتظاراتم رو برآورده نکرد و فاصله داشت با کتاب قبلی (لوثیا‌ رو چون کماکان پی‌دی‌اف هستش و ایپابش نیومده هنوز نخوندم و نمیتونم نظر بدم). این کتاب صرفا ترکیبی بود از توضیحات جادویی/ماورائی‌ و سسی از رمانس که هیچ‌کدوم اونی که باید نبود. ولی در کل ارزش یه بار خوندن رو داره اگر به علوم غریبه و ... علاقمندید.
کاربر ۱۴۷۱۰۱۶
به نظرم این کتابش از دو کتاب قبلی هم هیجان انگیز تر و قشنگ تر بود😏👍 سپاس از آقای کوره چی با این کاراشون
nasim.d
جلد اولش که خیلی خوب بود ترسناکم نیست من به زندگی اجنه علاقه دارم
kahat
نه! واقعا اینقدر هم ترسناک نیست 🤔 خواهش می‌کنم.
milad__313
کتاب را که ورق میزنی پر از هیجان وجذابیت است،هرلحظه منتظری که اتفاقی جدید رقم بخورد. اتفاقاتی که همگی از یک نگاه به آینه شروع شد وگرهی که گاه نور چشمانش را سفید میکرد و گاه چون شلاق های طلایی خورشید،زر گون وگاهی فامگون.... گرهی که گاه برچوبه ی دار بود وگاه بر طنابی برای نجات. هیاهوی سفری طاقت فرسا برای رسیدن به حقیقت وپایانش نجات به دست حقیقت.... پیشنهاد میکنم بعداز دوگانه هفت جن وشاید تلخی لوثیا شیرینی صخور رابچشید.
•|مهدے یار|•
کتاب جذاب بود ولی جذابیت جلد اول رو نداشت
فآطِم‌هه:)
هفت جن چون به شدت زیبا بود انتظارات رو بالا برد و این انتظار بالا باعث شد جلد های بعدی مورد انتقاد قرار بگیرند
•|مهدے یار|•
هفت جن لو۳۰یا صخور هبذول
mahlagha
میشه اسم جلد های دیگه رو بگید
یا حیدر کرار
خواهش میکنم که مجموعه هفت جن و لوثیا و صخور را در کتابخانه همگانی بگذارید.
فرسا
این کتاب رو نسبت به دوجلد قبلی کمتر دوست داشتم ولی با این حال جذاب بود و آموزنده .
S M
اگه کتاب های قبلیش رو خونده باشید جالب هست ولی باید بگم جذابیت کتاب های قبلی، برای من بیشتر بود... در کل عشقی که تو هر سه کتاب عنوان شد راستش خیلی جذاب نبود ... نه توصیف ها و نه نوع دید ... یکم شخصیت های اصلی هر کتاب نوع شخصیت شون شبیه به هم بود(درسته همزاد بودن ولی قرار نبود بیش از هم شبیه بشن...) و این انتظار پایان قوی تری داشتم برای این کتاب ... همچنین سرنوشت اعضای کتاب های قبلی مشخص نشد... من به آخر داستان رسیدم حس کردم ته کتاب رو نگاه کنم، الان نوشته شده ادامه دارد ولی تمام شده بود...😄
کاربر ۲۰۱۸۱۹۹
دقیقا لوثیا بی پایان بود از نظر من. ..یعنی پنجاه تومنی ک دادم حیفشون خخخخ بد نبود اما جذذذذابببب در خد هفت جن هم نبود و خ قسمت بالیال و میرانا دردناک بود اگه قراره صخور هم دردناک باشه ک دیگه میرانا باید جون بده هف بنظرم. یکم اب خنک بده دست میرانا بد نیس
کاربر ۱۹۶۸۸۳۳
باعرض سلام و خسته نباشید واقعا کتاب ۷جن زیبا بود کتاب لوثیا هم همینطور ،ولی کتاب لوثیا مشکلاتی داشت : برای مثال هر فصل مربوط ب کسی ولی در انتها عاقبت تریشا نهائیل جنیس سعید انگشتی و .... نامعلوم و پایان داستان بی معنی در صورتی ک خواننده میخواهد متوجه اتفاقاتی که برای بقیه افتاده بشود . ولی باهمه این تفاسیر واقعا تشکر میکنم از جناب اقای امید کوره چی وتمام دست اندر کاران ‌🙏🙏🙏🙏 در پناه حق
کاربر ۱۵۵۸۳۷۸
پر از سکانس های بسیار جذاب و زیبا.. توصیفاتش برای بعضی دوستان اذیت کننده بود ولی من به شخصه لذت بردم و مشکلی باهاش نداشتم! در یک کلام یه رمان فانتزی فوق العاده خوبه!
soroosh7561
مجموعه کتاب های امید کوره چی از جمله این کتاب چکیده و تراوشی از آموزه های ایشان از علوم غریبه است. به نظر میرسد ایشان با توجه به اینکه هنوز جوان هستند در این علم تجربه های گرانقیمتی را کسب نموده اند که در قالب داستان و رمان آن را عرضه می کنند. سیر رمان و نوشته های ایشان در این دو کتابی که خواندم یعنی هفت جن و صخور روان و پیشرونده است. نقطه ضعف این کتاب و کتاب هفت جن پرداختن به مقوله عشق آن هم از نوع افراطی می باشد. به نظر بنده مقوله علوم غریبه در این کتاب ها محوری است و محور قرار دادن عشق آن هم از نوع زمینی و شهوانی آن به معصومیت کتاب لطمه میزند. نویسنده داستان در این داستان و سایر داستان هایش ثابت کرده که به مقوله عشق و عاشقی بسیار اهمیت میدهد و به نوعی در افکارش درگیر عشق و عاشقی است وگرنه لزومی ندارد که هر داستانی با محوریت عشق زمینی بنا شده و به پیش برود. در بعضی از قسمت های کتاب این قدر ای ن عشق کور و بدون دلیل پررنگ میشود که انسان به یاد نوشته های سخیف ر. اعتمادی و امثالهم می افتد و حیف است از چنین نویسنده ای با چنین موضوعات بکری که داستان خود را با عشقی سخیف و پیش پا افتاده خراب کند. من حیث المجموع منهای نکات منفی که گفته شده کلیت کتاب را دوست داشتم و امید اینکه در آینده شاهد نوشته های بهتر و قوی تری از این نویسنده باشیم. باتشکر از دیوار عزیز
لیلا اردشیری
واقعیت این است که در معرفی این کتاب به دیگران جانب احتیاط را باید رعایت کرد، زیرا روایتی همه پسند نیست لذا اگر به علوم غریبه علاقه ای ندارید سراغ این کتاب نروید چون کششی در شما ایجاد نخواهد کرد برعکس کسانی که به دانستن این رموز علاقمندند داستان کتاب بی آنکه ترس واهی در خواننده ایجاد کند، چنانچه معمول این قبیل داستان ها است روایتی جذاب است.این کتاب بسیاری از باورهای موهوم را هم اصلاح میکند که از این جهت درضمن داستان پردازی آموزشی نیز هست.
بــابـــونه 🌼
کتابای آقای کوره چی واقعا خیلی جذابن ولی خب جلد اول خیلی عالی تر بود *_*
fateme ardestani
من گاهی حس می کردم زیاد به جزئیات نامربوط پرداخته شده ! ولی این جلد از جلد های قبلی بهتر بود ! در نهایت به نظرم ارزش خونده شدن داره!
ماهی
خیلی عشق و عاشقی داشت و اینکه این شخصیت همزاد علی بود؟
S M
عشق و عاشقی نداشت مثل کتاب لوثیا بیشتر در حد هفت جن بود... بله داستان همزاد علی هست
عبدالله
این کتاب، ادامه‌ی هفت جن و لوثیاست. هنوز به نظرم کتاب هفت جن از هر دو کتاب دیگه بهتر بود، شاید چون تازه‌تر بود. اما لوثیا به شدت پر بود از جزییات در مورد اوراد و طلسم‌ها که می‌تونست توی پی‌نوشت بیاد و این مشکل تو صخور تا حد خوبی حل شده بود. توی لوثیا روایت نهاییل با کتاب هفت جن تعارضاتی داشت ظاهراً. کتاب صخور هم به نظرم دو تا مشکل داشت: اول این که توصیفات مخصوصا در مورد عشق و عاشقی و ... واقعاً بیش از حد شده بود. دوم هم این که ارتباط این داستان با مجموعه خیلی کمرنگ بود و آخرش هم یه چیزهایی معلوم میشه اما به نظر می‌رسه یه تصویر از بالا لازمه تا روند داستان و خط سیر داستان بهتر معلوم شه. تعلیق لازمه اما الان بیش از حد شده به نظر.
vahid
اگه بخوام به هفت جن ۱۹ بدم قطعا نمره صخور ۱۴ هست ولی از این لحاظ که دو مجلد قبلی رو روشن تر کرده کمک قابل توجهی به فهم مجموعه کرده که داستان بدی هم نداره.
mahdieh
اینکه این داستان اینقد کشش داره ک منو تا جلد سومش کشونده برام خیلی جالب و زیبا بود
minoo_tt
پیوند این سری رمان با نکات مذهبی اونو از رمان های ترسناک جهانی مثل دیموناتا اثر دارن شان ،خیلی خیلی جذاب تر و متفاوت تر کرده :) از دستش ندین!

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد