نظرات درباره کتاب پیشانیِ سوراخ من و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب پیشانیِ سوراخ من اثر نادر ساعی‌ور

نظرات کاربران درباره کتاب پیشانیِ سوراخ من

۳٫۰
(۲۵۶)
Noushy
"پیشانی سوراخ من" روایتی است شخصیت محور. در این داستان نویسنده با به تصویر کشیدن 'فقدان حس اطمینان' در راوی، نشان می دهد که وی به روان پریشی دچار است. در طول داستان بر پایه توهماتی از این دست، شخصیت اصلی به نیست انگاری و خود ویرانگری می رسد. پایان اینگونه داستان ها معمولا قابل پیش بینی است؛ راوی در نهایت پس از غرق کردن خود نجات پیدا می کند و به قولی راه رستگاری را در پیش می گیرد.
rayka
اگه رمان بود می شد پذیرفت ولی توی داستان کوتاه نه، اخرش واقعا کش اومد.
yekta
این داستان بهتر بود چون تصویر سازی خوبی داشت ولی اخرش خسته کننده شد
mehrshad
aliii bood
ak
آخراش زیاد جالب نبود
کاج
تخیل داستان و نکارش تکراری و کبی وار کونه نویسنده داستان رو دوس نداشتم
saba
تخیل خوبی داشته نویسنده ولی پایانش خیلی کشدار بود.
پوریا
جالب بود
عابر پیاده
زیاد خوب نبود
یکی مثل همه
جالب نبود اصلا ...خوشم نیومد
dorsa
داستان تخیل نامطلوبی داشت برای من خواننده جالب نبود ناشیانه به اتمام رسید
Erfan. T
روایت گری نسبتا خوبی داشت ولی موضوع داستان خیلی دور از ذهن بود. چگونه اون آب از سوراخ پیشانی بیرون میزنه !!! تخیل هم باید برای ذهن قابل قبول باشه!
معاش
سلام به نظر من بعضی از دوستان ، تخیل که بهانه ای برای نوشتن است را با هزیان گویی اشتباه گرفته اند. من نفهمیدم این اثر به چه سبکی بود؟ چنانچه دوستان فهمیدند ، ممنون می شوم اگر به من هم بگویند. ویراستاری و علامت‌گذاری خوبی داشت.
parsa
پیشانی سوراخ من نکته های ریزی داشت که دلچسب بود. انتخاب اگاهانه اسامی... استعاره ها و خلاقیت در انتخاب راوی ... تنها ایرادی که ظاهرا به چشم دیگر دوستان هم امده پایان داستان بود . کمی کش دار شد و از تاثیر گذاری آن کاسته شد.
ائلگار
هدف اصلی داستان در هاله های زیادی از ابهام بود... برچسب زدن به تفاوت های مردم و طرد آنها از جامعه؟ وهم پنداری یک نفر در زندگی شخصی و عوارض آن؟؟ ... داستان عجیبی بود و تحلیلش بس دشوار. ولی نویسنده فضاهای داستان را خوب به تصویر کشیده بود و متن گیرا باعث میشد تا خواننده به هر قیمتی دنباله ی مطلب رو بگیره. در کل قشنگ بود. متشکرم
صاحب نظر
متاسفم
sarvin
از خوندن داستان لذت بردم :)
بچه ی خوب
شاید از نظر خیلی ها این مدل نوشته خوب باشه ..ولی مورد پسند من نبود متاسفانه
Yas Yasi
الان که کمی فکر کردم، نظرم راجع به عاری از معنا بودن داستان تغییر کرد. فکر کنم تاحدی متوجه منظور نویسنده شدم، اما به هرحال حرف اصلی داستان کمی گنگ بود. امتیازم رو از 1 به 3 تغییر میدم.
Yas Yasi
عاری از معنا...

حجم

۰

حجم

۰