نظرات درباره کتاب اترک و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۶ | طاقچه
۳٫۲
(۳۳۵)
javad
سبک مستندگونه داستان را پسندیدم.
miss_yalda
آخرش عجیب بود! اشکالات تایپی هم داشت.
آدینه
داستان خوبی بود
معاش
سلام موضوع خیلی واقعی بود و قطعا با مراجعه به زمان رویداد می توانم آن را به عنوان یک واقعه ببینم و بپذیرم . اما جذابیت یک داستان مربوط به زمانش نیست بلکه از موضوع آن نشات می گیرد . آیا این واقعه سیاسی توام با درگیری نه چندان عاشقانه ( عشق ویرانگر است اما در این داستان از ویرانی پسر عاشق خبری نبود )برای فردی که متعلق به آن زمان نیست هم می تواند قابل درک باشد؟!
amin
جملات قوی ولی طولانی و گاهی خسته‌کننده بودند. از این شاخه به آن شاخه پریدن و ماجراهای زیاد هم از ضعف‌های اصلی داستان بود.
timepassenger
تکراری و خسته کننده
Baran Bahari
با سلام به نظر بنده داستان با مضمون عامه پسند مطرح شده،و میپسندم.
Juliet
داستان کوتاهی خوب که میان این همه داستان واقعا داستان داشت و صرفا روایت نبود. البته که میتوانست بهتر باشد اما کدام داستان در جهان هست که نتواند بهتر باشد
م.ع
مشکل اساسی داستان، ریتم کند و خسته کننده ش بود.
m
ممنو ن از نویسنده . شروع و پایان داستان همخوانی با قسمت میانی داستان ندارد . نثر اندکی سهل انگارانه است اما میانه داستان کشش خوبی دارد .در کل داستان انسجام لازم را ندارد.
commited
داور کی بوده آخه ...
هومن ج
چقد غلط نگارشی دارن داستانها
razi
کاش ویرایش می شد قبل از انتشار. زبان خوبی داشت و ریزه کاریای هنرمندانه. اما پایانش کمی کلیشه ای بود. و رودها رها شده بودند.
lilylilyLily
آخرش تکون دهنده و جالب اما تا صفحات آخر ادبیات و موضوع جالب نیود.
سهیلا
اولش که خوب شروع نشده آدم به ادامه دادنش بی انگیزه میشه.از اواسطش خوب میشه،ولی بعضی جمله بندی هاش خوب نبود.میتونست بهتر از اینا نوشته بشه
doraemon
نمیدونم چرا اصلا بجذبم نکرد :/
بیات
اخرشو دوس نداشتم

حجم

۰

حجم

۰

صفحه قبل۱
...
۵
۶
صفحه بعد