نظرات درباره کتاب بیمار خاموش و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۹ | طاقچه
کتاب بیمار خاموش اثر الکس مایکلیدیس

نظرات کاربران درباره کتاب بیمار خاموش

۴٫۴
(۱۵۹۶)
Mahkameh
من می‌توانم سال‌ها با کتاب‌هایی چون بیمار خاموش تنها بمانم و از خواندنشان لذت ببرم اگر بخواهم مختصر توضیحی درباره کتاب بنویسم باید بگویم یک اثر روان‌شناختی معمایی و تاحدودی جنایی ست که کمتر کسی را می‌شناسم که این کتاب را خوانده و در کمتر از یک روز تمامش نکرده باشد ...با داستان پردازی فوق العاده جذاب و پر فراز و نشیبش کششی ایجاد می‌کند که امکان ندارد بدون متوجه شدن پایانش از خواندن دست بکشید روایت یک زوج خوشبخت و موفق که در یکی از مناطق گران‌قیمت لندن زندگی می‌کنند آلیسیا نقاش مشهور در کنار شوهر عکاسش زندگی خیلی خوبی دارند تا یک شب آلیسیا شوهرش را به وحشتناک ترین شکل ممکن به قتل می‌رساند... اما چرا؟ درستایش جذابیت این کتاب فقط بگویم که با وجود بیماری ۷ساعت پیوسته همه‌ی ۵۶۹ صفحه نسخه الکترونیکش را خواندم
saideh khatami
یک داستان جنایی-روانشناسانه جالب و درگیر کننده، دوستش داشتم در کل، ولی ترجمه به اون روانی که میخواستم نبود، و اشتباهاتی از قبیل «خاله به جای عمه، و پسر خاله به جای پسرعمه» تو فرهنگ ما بین اینا کلی فرق هست 😆 و بهتر بود مترجم با دقت بیشتری این نسبت ها رو ترجمه می‌کرد
Z.S
کتاب جذابیه و تا آخرش نمیتونی واقعیت رو حدس بزنی
flora
من انقدر از خوندن این کتاب لذت بردم که خدا میدونه. در رابطه با داستان ها بسیار سخت پسندم اما به شدت از خوندن این کتاب لذت بردم. بعضی قسمت ها خیییلی هیجان انگیز میشه. داستان پردازی عالی بود و متن بسیار روان بود و ترجمه فوق العاده ای داشت. اگر به ژانر جنایی و معمایی علاقه دارید به شدت توصیه میکنم.
a book lover
عالی بود🥰🥰🥰🥰
صدف
پایانش واقعا غافل گیرکننده بود
مهرآئین
نوشتن، نقاشی و حتی خط خطی کردن همه و همه نوعی تخلیه ضایعات روانی هستن . و تخلیه ضایعات همواره سبب آرامشه
زینب آذرگشب
من که دوسش داشتم.. کتاب متفاوتیه و معماگون داره، ذهن آدم مدام پایان داستان رو پیش بینی می‌کنه امّا پایان ماجرا غافلگیر می‌شه!
nillll
اولاش خوابم😴گرف. ولی بعدش خوب بود👍🏻
MohammadEbrahim9
فوق العاده بود ، یه چیزی میگم یه چیزی میشنوین انگار دارم یه سریال میبینم . 👌👌👌👌 داستان و شخصیت پردازیش بی نظیره . اواسط ‌و اواخر داستان به اوج جذابیت میرسه. واقعا هر کی بخونه پشیمون نمیشه . ترجمه ام که درجه یک بود .
yasaman_qds
شگفت انگیز و غیر قابل پیش بینی😔فکر کنم توی 6 ساعت خوندمش.
the stranger
نسل دخترایی که تا پاییز میشه با برگ درختا عکس میزارن چرا منقرض نمیشه ؟ خدایاااااااا بسه دیگه
شاهین
بهترین رمان جنایی که خوندم
کاربر mania
اوایلش خیلی جذاب نیست و ریتم آهسته و کسل کننده ای داره و کند پیش میره. اواسطش کنجکاوی آدمو برانگیخته میکنه و کلی علامت سوال تو ذهن میسازه و پایانش آدمو شوکه میکنه. به نظرم کتاب خوبیه و توصیه میکنم بخونیدش.
فری
کتاب جذاب و پرکشش ژانر معمایی
هانی
خیلی خوب داستان پردازی شده بود، پایانش به شدت تکون دهنده بود.. ترجمه هم درخور توجه و روان بود.. فقطططط، چرا تو کل داستان، مترجم به جای "عمه"، ترجمه کرده بود "خاله"؟ 😅
آذر صفایی
این کتاب را توصیه میکنم.تقریبا نمیشه حدس زد اخرشو
gol
خیلی کناب خوبی بود با کشش زیاد، داستان خیلی خوب طراحی وگفته شد! من واقعا دوست داشتم، کسایی که کتابهای روانشناسی جنایی دوست دارن حتما بخونن! میخواستم از دوستان خواهش کنم اگه کسی کتاب شبیهه این میشناسه بهم معرفی کنه! ممنون .
کاربر ۲۳۲۳۷۹۸
کتاب خرمگس اتل لیلیان ووینیچ رو پیشنهاد میدم بهتون
asmooni
من با این کتاب خیلی همزاد پنداری کردم.من دقیقا احساس تئو و آلیسا را با تمام وجودم درک می کردم و مداوم با خودم می گفتم یعنی دراینده قرار است کدام بشوم آلیسا یا تئو؟!
کاربر ۱۴۵۸۰۲۵
داستان پردازی عالی داشت، واقعا شوکه شدم از قسمت پایانی، لذت بردم
Raynamaria
معما گونه، جنایی، روانشناسی،و غافلگیر کننده! بُعد روانشناسی داستان با این علم همخوانی واقع گرایانه و جالبی داشت. داستان پر کشش و پایان به شدت غافلگیرکننده

حجم

۲۶۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲۶۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
۴۰,۰۰۰
۵۰%
تومان