نظرات درباره کتاب بیمار خاموش و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳۱ | طاقچه
کتاب بیمار خاموش اثر الکس مایکلیدیس

نظرات کاربران درباره کتاب بیمار خاموش

۴٫۴
(۱۵۹۶)
paniz moradinejad
از اون کتاباس ک نمیشه پایانشو پیش بینی کرد
یاسمین
من خوشم اومد دوسش داشتم ولی کتابی نیست که بخوای دوباره بخونی
tahereh
خیلی زیبا بود. عاشق این کتابم.
eli
این کتاب بهتون یاد میده وقتی پای شک کردن وسط میاد به همه باید شک کنی، همه!!!
Armita
بیمار خاموش ترکیبی از یک اثر روانشناسی و یک داستان جناییه که دو داستان رو همزمان و به صورت موازی پیش میبره و خیلی خوب به هم پیوندشون میزنه . در مجموع داستان خوبیه و کشش خوبی داره و به نظرم حتی به ما کمک میکنه درک کنیم چقدر حرف های کوچیک‌اثر روانشناسی بزرگی روی افراد میذاره
لیلا زراعت خواه
بهترین کتابی بود که تاحالا خوندم... اواخر داستان خیلی خواننده رو متعجب و شگفت زده می‌کنه جوری نوشته شده که خیلی راحت میتونی حس شخصیت های داستان رو درک کنی و خودت رو جای اونا بزاری... وقتی شروع به خوندنش کردم خیلی ذهنم درگیرش بود و همش کنجکاو بودم که اخرش به کجا خواهد رسید و ارزش دنبال کردنش رو هم داشت خیلی جذاب بود👌
فاطمه زهرا
من اواخر داستان کامل متوجه شدم چه اتفاقی افتاده بود بخاطر همین سورپرایز نشدم اما برای کسی که نتونه حدس بزنه واقعا میتونه شوک خوبی باشه. ترجمه خوبی بود اما میتونست بهتر باشه.داستان بنظرم یکم کش داده شده بود، میشد زودتر جمعش کرد.
لونا لاوگود
هدف نویسنده فقط پنهان کردن و پنهان موندن دائم یک نفر بود.هرطوری که دلش خواسته قضیه رو کش داده ،پیچونده،نامفهوم نوشته که فقط به رسالتش (پنهان کردن مقصر) عمل کنه..دیگه براش مهم نبوده خواننده بعد خوندن کتابش به خودش بگه (خب که چی...ومایوس شه)
milad
از نظر من این کتاب فوق العاده بود در پایان روند داستان من 😨😱🤯🤯🤯🤯🤯🤯
حدیث
چقدر لذت بردم با وجود داشتن ی دختر پنج ساله هم زخم ها خودمو فهمیدم هم باعث شد به این فک کنم کوچکترین حرف من ک صرفا از روی عصبانیت لحظه ای هست چقدر میتونه تاثیر داشته باشه تو اینده دخترم
مهي
تنها بدیش اینه که از کارو زندگی میندازتت چون نمیشه بذاریش کنار!! عالی بود
آزاده
[13/6(25)] رمان جذاب و پرکششی است،یه موضوعی که نویسنده بر اون تاکید داره: بسیاری از مشکلات روانی که خیلی از ماها داریم که در بزرگسالی خودشو نشون میده ریشه در کودکی و مسائل و مشکلات حل نشده ی خانوادگی ما داره مثل رمان دختری در قطار در آخر شگفت زده خواهید شد.
عباس رضایی
سلام داستان خوب و روان داشت. ترجمه خوبی شده بود. خودم توی سه روز خوندمش
mahboube
کتاب جذابی بود نویسنده زیاد به جزئیات نپرداخته که خسته کننده بشه از نیم دوم اصلا نمیتونی بیخیال خوندنش بشی و پایان غیر منتظره ای داشت ...
زهره
پایان مبهوت کننده ای داشت :)👌🏻
atieh
داستان بی‌نظیری داشت. پر از غافلگیری، هر چند از خودم تعجب می‌کنم چرا زودتر نفهمیدم چی به چیه. رفت و برگشت‌های داستان، قسمت‌هایی از دفتر خاطرات آلیسیا وقتی هنوز به کسی نشون نداده بود و در عین حال تاییدکننده حرف‌های تئو بود باعث میشه خواننده به راحتی فریب بخوره. ایراد متن اصلی این بود که زیادی رک و صریح درباره روان‌درمانی و تئوری‌هاش نوشته بود. انگار خواسته بود در قالب داستان آموزش بده. ترجمه هم ایرادهای زیادی داشت. نه اونقدر که خوندن داستان رو کوفت آدم بکنه ولی در هر حال تو ذوق می‌زد.
hasti
اگه به سبک و ژانر جنایی ،رازآلود،هیجانی و کمی روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می کنم حتما بخونید
flower
عالی بود و آخر کتاب شوکه کننده... اگر به ژانر معمایی جنایی علاقه دارید حتما بخونید. بعد از مدت ها شور و اشتیاق کتاب خوندن به وجودم برگشت.
پالاس
راستش اگر نظرات مثبت رو نخونده بودم تو ادامه دادن کتاب شک می کردم ، کمی زیاده گویی و اطناب داره برخلاف انتهای کتاب که یک دفعه گره داستان باز میشه ، در مجموع داستان جذاب و خلاقانه ای داشت هر چند شیوه روایت چندان منطقی به نظر نمی رسید . نمی‌ دونم چرا مترجم اصرا داشت به خاله لیدیا ، پسرخاله پاول ، عمو ورنون در صورتی که وقتی لیدیا داره میگه برادرم ورنون خب پس لیدیا عمه آلیسیا هست .
رابین
خیلییی خیلییی قشنگ بود. هیجان داستان از نیمه ی دوم بیشتره. پایان شوکه کننده ای داره. نحوه ی روایت داستان خیلییی جالبه. نکات روانشناسی خیلی قشنگی گفته شده. داستان هم پر کشش و جذابه. خوشحالم که خوندمش. تجربه ی لذت بخشی بود. متن داستان روانه و راحت میشه خوندش و البته ترجمه اش هم خوب و قشنگ بود.

حجم

۲۶۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲۶۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
۴۰,۰۰۰
۵۰%
تومان