نظرات درباره کتاب بیمار خاموش و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲۵ | طاقچه
کتاب بیمار خاموش اثر الکس مایکلیدیس

نظرات کاربران درباره کتاب بیمار خاموش

۴٫۴
(۱۵۹۶)
Amirali zp
کتابی خیلی معمایی که تا آخرش به هیچ عنوان نمی‌تونید حدس بزنید چی هست کل ماجرا
کاربر 4212754
خطاب به "مترجم" اینکه شما چیزی از زبان انگلیسی نمیدونید که کاملا مبرهنه،ولی وقتی کاراتون تموم شد متن فارسی رو یه دور از روش نخوندید؟ یا خوندید و متوجه نمیشید که جملات نه تنها در متن،بلکه به تنهایی هم معنا نمیدن؟یا فارسی هم نمیدونید؟یا چی؟گیریم مجبورتون کرده بودن که دست به اینکار بزنید که اونم کتاب متن انگلیسی به این سلیسی داره،هملت که نبوده.کل کتاب رو گوگل ترنسلیت میکردین هم نتیجه بهتر از این بود.و ناشری که این ترجمه مبتذل رو چاپ کرده.همگی خسته نباشید.
Ali Akbar Arshadi
خوشم اومد داستان جالبی داشت یه چیز روانشناسی کاراگاهی جنایی و مرموز بود که آدمو هز لحظه سوپرایز میکرد
کاربر ۶۲۷۱۲۲۶
صوتیشو گوش دادم... کتاب فوق العاده جذاب و از اون جمله کتابهایی که قطعا شما رو به فکر فرو میبره
مسعود
تاثیر وقایع دوران کودکی در واکنش به اتفاقات در بزرگسالی رو میگه. روایتی بسیار هنرمندانه که در آخر کتاب، احتمالا شما رو شوکه خواهد کرد.
ZARGOL7
اینقدر تعریف این کتاب رو شنیده بودم که بالاخره گفتم ببینم چی اینقدر همه تعریفش رو میکنن. کتاب ایده‌ی خوبی داره ولی کاش نویسنده جزئیات بیشتری رو دخیل می‌کرد و اینقدر همه چیز رو سریع پیش نمی‌برد. قطعا نه اونقدر جزئیات که حوصله‌سربر بشه ولی خب ریتم داستان یکم برام تند بود. کاش یکم بیشتر کش می‌اومد. تا نیمه‌ی دوم کتاب تقریبا به چندتا شخصیت مضنون میشیم و این یکی از ویژگی‌های خوب کتابه. پایانش جذاب بود ولی من شوکه نشدم چون تقریبا توی چهل پنجاه صفحه پایانی حدس زده بودم چی به چیه. (تاثیر تماشای زیاد فیلم و سریال‌های معمایی😅) احساس می‌کردم یه‌جاهایی ترجمه خوب نیست. یعنی به طور کلی خوب بود ولی یه ریزه‌کاری‌هایی اگه رعایت میشد ترجمه‌ش رو قشنگ‌تر و خوندنی‌تر می‌کرد. ⚠️SPOILER ALERT⚠️ واقعا شانس بیارید روانپزشک‌تون از خودتون مریض‌تر نباشه من فکر می‌کردم که تئو بیماری روانی داره و این اتفاقات رو به خاطر نمیاره ولی خب اینطور نبود. ولی واقعا متوجه نشدم که تئو توهم زده بود زنش داره خیانت می‌‌کنه یا واقعی بود؟! ربط دادن داستان به اون افسانه یونانی هم خیلی جذاب بود. مخصوصا آخر داستان که دیگه همه چی برامون روشن شده.
Farhadmarch
اگر طرفدار جنایی معمایی هستید خیلی عالیه یکی از بهتریناس وقافلگیرتون میکنه و درواقع کمی روان شناختی هم هست
sofia akbarpour
از اول داستان من و جذب خودش کرد خیلی هیجان انگیز بود یعنی تو هر ثانیه به یکی شک داشتی نمیتونستی به هیچکی اعتماد کنی واقعاا خیلی لذت بردم از خوندنش قشنگ تو یه روز یه نفس این کتاب و خوندم عالی بود همه چیش
Homa.Naemi
حیف داستان به این خوبی و توصیفات مناسب و درخدمت داستان که در پایان داستان باتخطی از زاویه دید خرابش کرده. نویسنده بعنوان من راوی (با زاویه دید من راوی)حق مخفی کردن اطلاعات به این مهمی رو تاپایان داستان نداره واین فقط فریب خواننده میتونه باشه.
کاربر ۵۰۷۵۲۳۷
کتابی فوق العاده با داستانی جذاب و تا اخر داستان اصلا نمیتونید حدس بزنید که قضیه چی بود و مخاطب رو مجبور میکنه که فقط ادامه بده به خوندن تا بفهمه داستان چی بوده واقعا لذت بردم از خوندش
کاربر ۶۷۴۰۹۴۷
اول کتاب برام خسته کننده بود در وسطاش به فکر فرو رفتم و در اخرش میخکوب شدم بهترین نقد و توصیف از کتابه پیشنهاد میدم حتما بخونیدش
کاربر ۶۲۷۴۴۰۴
کتاب فوقالعاده و قفل گیری عالی
Kosar J
رمان جنایی، معمایی، روان‌شناختی داستان در مورد یک قتله و قاتلی که سکوت کرده با پایانی شوکه کننده. این کتاب بما نشون میده که گذشته و آسیب های کودکی تا چه اندازه می تونن زندگی ما رو تحت تاثیر قرار بدن و بروز رفتار ها و اعمالی در بزرگسالی بشوند. جذاب با کشش زیاد، اولین رمان جنایی ای بود ک خوندم در واقع گوش دادم. ترجیحم اینه که رمانها رو گوش بدم، حین پیاده روی یا تو ماشین، اما جذابیت و کنجکاوی ای که این رمان برام ایجاد کرد، وادارم کرد تو اوقاتی غیر این دو گوش بدم و تمومش کنم.
𝑴𝒂𝒉𝒅𝒂𝒗𝒊
سلام ! وقتی نظرات دوستان رو خوندم برای خوندن این کتاب مشتاق شدم ولی وقتی خودم خوندمش به اون جذابیتی که دیگران اشاره کردن نرسیدم ! تقریبا تا نیمه کتاب احساس کشش و جاذبه ای نسبت به داستان نداشتم ؛ نیمه داستان کمی بهتر بود تا این که به آخر داستان رسیدم ... آخر داستان اصلا اون چیزی که ما خواننده ها انتظار داشتیم نبود ؛ من به یه پایان قوی نیاز داشتم ...
کاربر ۴۷۱۱۲۴۵
تنها واکنشی که میتونم نسبت به پایان کتاب بدم اینه که برگامممم
serendipity
همین الان خوندنش رو تموم کردم و باید بگم انقدر داستان برام جذاب بود که بی وقفه خوندمش و به خصوص پنجاه صفحه ی آخر رو طوری با هیجان و اشتیاق به فهمیدن حقیقت میخوندم انگار لحظه به لحظه با تئو و هر احساسی که داشت همراه بودم. این که فضای داستان حول محور اهمیت و تاثیر مستقیم کودکی، تروما هاش و روابط و شرایط خانوادگی روی افراد بود خیلی برام خوشایند بود. این حقیقت که "خونه" و "خانواده" نقش کلیدی روی ساخت شخصیت های ما دارن انکار ناپذیره و از این لحاظ اغلب جملات کتاب برام ملموس و عمیقا قابل درک بودن. از روند داستان بسی لذت بردم و پایانش هم برام رضایت بخش بود.
ZY
داستان جنایی فوق العاده عمیق و گیرایی بود.
کتاب خور
کتاب بسیار جذاب و پرکشش با پایان بندی بینظیر
کاربر ۶۸۵۹۰۶۲
پایان غافلگیر کننده ای داشت.
fatemehsadeqi
راستش واقعا اخرش منو غافلگیر کرد و این نکته خیلی مثبتی هست برای م:)امیدوارم شما هم از خواندنش لذت ببرید.

حجم

۲۶۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲۶۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
۴۰,۰۰۰
۵۰%
تومان