نظرات درباره کتاب نمی‌توانی به من آسیب بزنی و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب نمی‌توانی به من آسیب بزنی اثر دیوید گاگینز

نظرات کاربران درباره کتاب نمی‌توانی به من آسیب بزنی

۳٫۹
(۸۹)
Ali
چگونه با وجود کودکی تلخ، توانست به یک ورزشکار برجسته در دنیا و یکی از چهره‌های پرقدرت نیروهای مسلح آمریکا تبدیل شود. داستان زندگی او از تلخی‌ها آغاز می‌شود، اما او تصمیم می‌گیرد دیگر بازنده نباشد و از تمام نیرو و استعداد خود بهره‌برد تا موفق شود. این کتاب برای همه‌ی کسانی که از توانایی‌ها و استعدادهای خود آگاه نیستند و خود را قربانی شرایط می‌دانند، مفید و تاثیرگذار خواهد بود.
نادیا نعمتی
عاشق دیوید گاگینز شدم و میخوام بهش فکر کنم و تو ذهنم مربیم شه تا نتیجه خیلی چیزارو ببینم.الهام گرفتم ازش
کاربر 1225295
یه کتاب بینظیر که به شدت پیشنهادش می کنم کمکتون می کنه چطوری از منطقه امنتون بیرون بیاین
کاربر ۶۶۳۸۴۴۳
بهترین کتاب برای موفقیت
کاربر 4993968
این کتاب سرسخت بودن و محکم بودن رو به ادم یا میده.به ادم میفهمونه که چقدر انسان قابلیت های وحشتناکی داره من چندین سال است نویسنده این کتاب رو (دیوید گاگینز) در اینترنت دنبال میکنم و باهاش اشناییت دارم بخاطر همین خیلی از قسمت های کتاب رو انگار میدونستم حتما پیشنهاد میکنم این کتاب رو بخونید تا بفهمید هیچ چیز غیر ممکن نیست همچنین پیشنهاد میکنم نویسنده کتاب رو در اینترنت دنبال کنید پشیمون نمیشید.
آفتاب
کتاب شیرینی بود نکات تربیتی جالبی داشت تنها چیزی از کتاب که مورد پسند من نبود توضیح زیاد در مورد بعضی رقابت های نویسنده بود مهمترین نکته کتاب از دید من اینه که( تمام زندگی یک بازی بزرگ ذهنیه )
کاربر 7262084
این کتاب فوق‌العادست. زندگیه من رو عوض کرد . بنظرم اگر به کتاب های توسعه فردی علاقه مندید اول این کتاب رو بخونید
آزاده بشيري
بسیار تاثیر گذار و عالی.با زبانی ساده و روان .با خواندن کتاب انگیزه برای شروع از نو در من ایجاد شد.
fazeleh
داستان زندگیش از درس هایی که میداد جذاب تر بود… خیلی خوب توانایی ذهن رو به رخ کشید و نشون داد که ادمی تا چه خد میتونه ذهنش رو کنترل کنه و باهاش زندگیشو بسازه یا خراب کنه … فقط دیگه یه جاهایی به نظرم حالت روانی و مریض میگرفت… اینقدر تحت فشار قرار دادن خود به نظر من درست و جالب نیست… ادم باید یادبگیره ک درکنار تلاش هاش و کنترل ذهنش ی جاهایی هم ب خودش استراحت بده
کاربر 6750574
🐐🔥
مریم اسپهبدی نیا
اینقد کتاب تاثیر گذاری بود که از لحاظ احساسی نیاز داشتم نسخه ی چاپی ِ این کتاب رو توی کتابخونه ام داشته باشم و بعد از دو بار اینجا خوندنش، نسخه ی چاپیشو هم سفارش دادم . عالی بود . عاااالی.
کاربر ۳۳۱۴۶۸۴
اینکه طرف زنده مونده معجزه است یه وقت جوگیر نشید بخواید کاراشو تکرار کنید
zeynab
کتاب بسیار جالبیست. توصیه می کنم که حتما بخونیدش
mhh
تا اواسط فصل دو رو خوندم، چیز خاصی نداشت و نویسنده فقط از مشکلات خودش می ناله. تعریف این کتاب رو زیاد شنیده بودم اما واقعا چیز خاصی نداره
mani
وقتی ملاک خوب و بد بودن کتابی، پرفروش بودن یا نبودن اش در نیویورک تایمز وآمازون باشه انتظار کتاب بهتر از این رو هم نباید داشته باشیم. در مورد خود کتاب همینو بگم که به شدت عامیانه وعامی پسند نوشته شده. وقتتون رو برای خوندن این جور کتاب های مثلا انگیزشی هدر ندین و به جاش با ی روانشناس صحبت کنید.
negin
درسته، پرفروش بودن در نیویورک تایمزوامازون تنها ملاک نباید باشه، ولی میتونیم به عنوان یه ملاک جانبی( درکنار ملاکهای متناسب باشخصیت و مشکلات هر فرد) درنظر گرفت که متوجه بشیم کتابش ارزش خوندن داره یانه.
الف
ناشر دیگه شور این جور کتاب ها دراورده!! بسته دیگه چه قدر کتاب شبیه هم چاپ میکنید؟!!
هانی
مشکل اینجاست که همچنان یه عده ای با قدرت اینجور کتابا رو میخرن. تا اینجور کتابا خریدار دارن، چاپ و فروخته هم میشن. اصن بعضی افراد هستن که با افتخار اعلام میکنن ما فقط اینجور کتابا رو میخونیم 😀

حجم

۹۱۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۵ صفحه

حجم

۹۱۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۵ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد