نظرات درباره کتاب دنیای آشنا و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب دنیای آشنا اثر ادوارد پی. جونز

نظرات کاربران درباره کتاب دنیای آشنا

۴٫۱
(۳۱)
Saeed
جالب بود که نظرات متفاوتی نوشته شده بود، اما برای کتابی که این همه جوایز معتبر جهانی گرفته، بی انصافی است که سلیقه ای و با حب و بغض حرف زد. این رمان یکی از شاهکارهای بی بدیل قرن 21 است، و خواندن آن تجربه ای است فراموش ناشدنی. پیشنهاد می کنم به جای این حرفای منفی، لذت ِ خوانش این رمان را به خودتان و دوستان تان هدیه بدهید.
reza
مدت ها بود رمانی به این خوبی نخونده بودم، که حسابی منی که مدت ها بود دور افتاده بودم از کتاب، باز برگردوند به کتاب و کتابخوانی. یک رمان خیلی خوب یا ترجمه ای روون که وقتی می خونی حظ می کنی.
fatima
این جونز لعنتی با آدم در «دنیای آشنا» هر کاری می کند. انگار داری صد سال تنهایی می خونی. هزارتویی است این «دنیای آشنا».... جونز در این رمان دیوانه کننده هر کاری می کند... مترجم هم که خداییش سنگ تموم گذاشته و ترجمه یی درخور انجام داده. دنیای آشنا را باید هزاربار خواند.
somaye
به جرات می توانم بگویم یکی از بهترین رمان هایی که در تمام عمرم خواندم: رمانی عالی با ترجمه یی عالی
cyrus
رمان «دنیای آشنا» شاهکاری است بی نظیر، که وقتی آن را با شکل و شمایلی زیبا در کتابفروشی ها دیدم، کتاب را خریدم، و از ترجمه بسیار خوب شیرین معتمدی که به حق توانسته بود از پس چنین شاهکاری برآید، لذت دوچندان بردم... کتابی بی نظیر با ترجمه یی بسیار خوب... خوانش این رمان تجربه یی است ناب در دنیای پر از جنگ و خشونت امروز...
رضا.م
متاسفانه کتاب ترجمه بسیار ضعیفی دارد و به همین دلیل از ادامه مطالعه آن صرف نظر کردم. بهتر است دست اندرکاران طاقچه برای جلوگیری از ضربه خوردن به فرهنگ مطالعه الکترونیک از انتشار کتاب های ضعیف خودداری کنند اشکال بعدی این است که بدون دادن امتیاز ،نظرات قابل ارسال نیست.کتابی که اینچنین ضعیف است دیگر امتیازی ندارد!

حجم

۳۹۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۸۹ صفحه

حجم

۳۹۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۸۹ صفحه

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد