نظرات درباره کتاب دنیای آشنا و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دنیای آشنا اثر ادوارد پی. جونز

نظرات کاربران درباره کتاب دنیای آشنا

۴٫۱
(۳۱)
Pourdad
چه عجیب بود. چه نقاط درخشانی داره این رمان فضا سازی به شکل عجیبی درخشان هست تعدد شخصیت بدون افت رمان در نهایت حتما و حتما میگم باید این رمان خوانده شود یک اثر ناب که با ریتمی مناسب کاملا تا آخر داستان کشش ایجاد می کند. با سپاس از طاقچه بابت قراردادن کتاب سپاس از مترجم که ترجمه نسبتا روانی بود. سپاس از ناشر کتاب بخوانید و لذت ببرید.
نیما
عجله نکنید تو قضاوت ،چند صفحه اول رو بخونید بعد به احتمال زیاد مجذوب این شاهکار می شوید
Maryam
چرا کتابهای خوب رو رایگان نمیکنید؟؟؟؟؟؟
somaye
دنیای آشنا عالی است... بی نظیر است... معرکه است... فوق العاده است...
hamidnasiri
از اون رمانهایی که حال آدم رو خوب می کنه... یه حال خوب با «دنیای آشنا».... آن را از دست ندهید...
بهزاد
من یه مقدار از متن اصلی رو با ترجمه مقایسه کردم. ترجمه به نظر من خوبه. اشکال از متن اصلیه که لااقل چند صفحه اولش غامضه
Eliabed
«غروبی که اربابش مرد...» رمان با مرگ شروع می شود، و با «نمی دانم موسی هنوز غذا خورده» باز با مرگ تمام می شود: شروع و پایانی فوق العاده، با کلی کاراکتر که همه به نوعی به هم مرتبط هستند... «دنیای آشنا» رمانی عالی با ترجمه یی خوب، بهترین انتخاب و پیشنهاد برای خواندن یک رمان فوق العاده که حال آدم رو خوب کنه....
farid
اگه اشتباه نکنم این رو پل ریکور می گه. متن ترجمه شده رو وقتی می خونی یا باید احساس کنی که از متنی هم سطح متن اصلی است یا از متن اصلی بهتره. وقتی دنیای آشنا رو خوندم احساس کردم انگار دارم متن اصلی رو می خونم. واقعا به طاقچه برای پیشنهاد چنین شاهکاری سپاس گزارم. این رمان عالی است. ترجمه هم عالی. ان را از دست ندهید.
کتاب باز
به شخصه نتونستم با نویسنده و نوشتش ارتباط برقرار کنم به نظرم این سبک نوشتن با این همه جزئیات و فضاسازی برای من آزاردهندست و مورد علاقم نیست اما خب این سلیقه ی منه ولی برای خیلی ها میتونه این رمان لذت بخش باشه.
Sharareh Haghgooei
کتاب روزمره‌گی‌ها و‌سرگذشت شخصیتهای مختلف یک جامعه سیاهپوست است.با وجود آنکه به وضوح جامعه در حال تغییر است ولی در جزییات فراوانی متوجه میشوید که سالها و دهه ها طول خواهد کشید تا تبعات مالکیت انسانها از ذهن های اربابان سفید پاک شود .جالب است که اربابان تازه آزاد شده هم تفاوت چندانی با قدیمی تر ها و سفید پوستان ندارند.
asayesh
همه چیز این کتاب عالیه. از گرافیک کتاب گرفته تا ترجمه خوبش و مهم تر از همه قصه رمان که دیگه از اون رمان های برده داری سابق خبری نیست. و حالا ما با رمانی دیگه از جنس دیگه سروکار داریم که یه سروگردن از همه رمان ها بالاتره.
Parham
درود هفته‌ی گذشته کتاب را مطالعه کردم، کتاب بسیار خواندنی و جذاب بود. متاسفانه ترجمه به اصل اثر ضربه زده بود
کاملان
در خصوص ترجمه نمیشه نظر داد چرا که باید با متن اصلی مقایسه بشه؛ اما اگر خوب هم ترجمه شده باشه، ویرایش نشده یا اگه شده ویراستارش ضعیف عمل کرده. من تا ۴۰ صفحه از این کتاب رو واقعاً به سختی خوندم. امیدوارم مترجم در کارهای بعدیش بیشتر به موضوع مهم ویراستاری توجه داشته باشد.
Sattar_m
ترجمه اش بسیار ضعیفه متاسفانه. ....
افسان
فقط نمونه خوندم و الان خرید کردم بنظرم کتاب ارزشمندیه و قیمتش تو تخفیف خیلی خوبه
mosior
خیلی ترجمه بدی داره...
golpesar
باید کتاب جالبی باشه...
Saro
کتاب جالبیه ...
روشنا
متأسفانه خیلی بد ترجمه شده. کتاب ارزشمندیه اما ترجمه ی خوبی نداشت.
روح الله قاسمى
سلام رسما با گوگل ترنسلیت ترجمه شده 😃😃😃

حجم

۳۹۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۸۹ صفحه

حجم

۳۹۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۸۹ صفحه

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد