نظرات درباره کتاب پنج قدم فاصله و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳۱ | طاقچه
تصویر جلد کتاب پنج قدم فاصله

نظرات کاربران درباره کتاب پنج قدم فاصله

۴٫۴
(۱۶۱۵)
کاربر ۴۴۰۱۴۰۴
بسیار قشنگ و با موضوعی هر چند تکراری ولی کمتر پرداخته شده
parmin nikzad
داستان بی نظری دارد و می توانم بگویم یکی از بهترین کتاب هایی هست که تا به حال خواندم
atena_mochi
کتابش خیلی قشنگ بود تمام احساسات رو در بر میگرفت 🥺💖
sf.javadii
کتاب بسیار زیبا و لطیفی بود ، داستان جدال عشقی عمیق اما در حسرت یک لمس معشوقه واقعا ازش لذت بردم ، خندیدم و اشک ریختم ، وقتی کتاب رو می خونید و با مشکلات تنفسی این دو بیمار درگیر می شید ، روزی هزاربار خداروشکر میکنید که سالم اید و به راحتی می تونید نفس بکشید ، بنظرم جوون ها بیشتر از خوندنش لذت می برن
hesam moradi
شاهکار ادبی نیست. و اینکه چون داستان از زبان دو نفر پیش می رود کار برای نویسنده سخت می شود. اما خصوصیتی که باعث می شود آنرا پیشنهاد کنم این است که باعث می شود شما با شخصیت های بیمار داستان همذات پنداری کنید و اصلا با این بیماری عجیب غریب و مشکلات ناشی از آن آشنا بشوید.
amir848484314
بهترین فیلم و کتاب عاشقانه مگه میشه گریه نکرد😭
درنای منقرض
خیلی جذاب و گیرا بود، از فیلمش قشنگ تر بود🥰😍 وقتی فیلمش و نگاه می کنی از دید یه ناظر بیرونی نگاه میکنی اما کتابش کاملا از دید هم استلا و هم ویل قصه رو درک میکنی
imdorges
basi bsyar ziba bod:)!
Najmeh
کتاب برای اینکه نسبت به بیماری فیبروز کیستیکی ها اگاهی پیدا کنیم و در عین حال از داستان لذت ببریم و قدر سلامتی مون رو بدونیم خیلی خوبه اینکه نفس هایی که ما به راحتی میکشیم برای یه عده ارزو هست دونستنش با مطالعه این کتاب به دست میاد اما در مورد پایان بندی داستان زیاد برام جالب نبود و متن و طول داستان خوب بود اما اگه دنبال پایانید بیاید پایین . . . . . . . . حاوی اسپویل: . . . . . . شب تولد ویل پو میمیره استلا و ویل درمان رو بیهوده میپندارند 😁و از بیمارستان میزنن بیرون به استلا پیام میدن ریه پیدا شده برات و بعد ماجراهایی استلا برگردونده میشه و ریه پیوند میزنه و ویل تمام داستاتشونو تصویرسازی میکنه و به استلا هدیه میده و از هم جدا میشن و بعد ۸ ماه استلا که میتونست راحت نفس بکشه و ویل که مادرشو راضی کرد سخت نگیره و بزاره به ارزوهاش برسه ،همدیگرو تو فرودگاه میبینن و تمام .
mahi.sedaghat
کتاب رو اگه فیلم پنج قدم فاصله رو دیده باشید بهتر براتون جا می افته ، داستان به شدت جذاب و گیراست و یه لحظه هم نمیتونین کتابو زمین بزارین داستان ایده و متن خیلی خوب و روونی داشت ، توصیه میکنم یا فیلمشو ببینین یا کتابشو بخونین ، من که بعد از دیدن فیلم مشتاق شدم کتاب رو هم بخونم و عمیقا خوشحالم .
کاربر ۳۹۱۸۵۴۶
این رمان بسیار جذاب و دلنشین بود و فیلمی هم ک ازش ساخته شد باعث درک بیشتر مفاهیم پیشه بهتره اول کتاب بعد فیلم را ببینیم و این یک اثر عاسقانه شاهکار بود ک نویسنده خلق کرد
zmoghani
این داستان یک عاشقانه گرم رو نشان میده که توجه شما رو به نعمت سلامتی،شدیدا جلب میکنه.به عالی ترین حالت نوشته شده ،توصیفات و شخصیت پردازی و توضیح محیط عالیه،از دستش ندید.
صدف
به چیزهایی که از دست دادی فکر نکن استلا به چیزهایی که داری فکر کن ❤️ زندگی کن استلا 😍
crazy fujushi :)♡
عشاق جهان مانند دو گل که از اول در یک گلدان کاشته شده بودند هستند ...‌ شاید مدت ها در خاک باشند و از وجود یکدیگر بی خبر باشند ، ولی روزی دانه ی عشق و عقل شان جوانه میزند و رخ نهان یکدیگر آشکار میشود ... این کتاب ، کتابی عاشقانه و در حین حال تراژدی بود . اشک ریختم و به نویسنده آن تبریک میگویم که کتابی بدین تاثیر گذاری نوشته است .
فا.۴۸
یک عاشقانه کم نظیر و تاثیر گذار. فوق العاده است.
ریحانه
عالی بودد من که عاشقشم حتما بخونین😭💜
زهرا
دوستش داشتم باعث شد قدر دان باشم
Haniyeh Abdi
داستان عاشقانه با محتوای جدیدی هست... البته دردناک و ناراحت کننده. بهترین درسی که ازش گرفتم اینه که هزاربار شکرگزار سلامتیم باشم... و نعمت تنفس راحت و لمس کسایی که دوسشون دارم رو قدر بدونم .
Zeinab Imani (army کتاب خوان:)
فکر کنم چشم فرادادن به فیلم این نسخه جذاب تر باشه تا خواندنش زیرا با چشم درک می کنی حس می کنی و میبینی
کاربر ۲۸۴۷۵۵۹
اولین کتابی بود که تونست اشک منو اونم تو بی آر تی در بیاره💔 واقعا ممنونم ازتون

حجم

۲۰۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۱۷ صفحه

حجم

۲۰۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۱۷ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان