نظرات کتاب بانوی میزبان
کتاب بانوی میزبان اثر فئودور داستایفسکی

کتاب بانوی میزبان

انتشارات:نشر ماهی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۳۸ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

ghazaal
بانوی میزبان جزو اولین رمان های داستایوفسکیه و به شکل عجیبی نبوغ نپخته یه نویسنده درش پیداست. میگم نبوغ نپخته چون من با نگاه مقایسه بانوی میزبان رو خوندم و در مقایسه با اثار خوب داستایوفسکی به نظرم بانوی میزبان چندان خوب نیست اما در مقایسه با همذاد بهتره! اردینف عاشق دختری به اسم کاترینا میشه که با پیرمرد عجیبی که همه رو از کاترینا دور نگه می‌داره زندگی میکنه. اردینف برای نزدیک شدن به کاترینا به خونه اونها نقل مکان میکنه و مستاجر پیرمرد میشه و برای بدست اوردن کاترینا با رازها و شگفتی های اون خونه و اهالیش مواجه میشه. نکته جالب داستان اینه که تو نقطه اوج کمی مایه سورئال پیدا میکنه. شخصیت ها در مقایسه با خود داستایوفسکی ضعیفن! در کل من فکر میکنم خود داستایوفسکی باید این ایده رو سالهای بعد دوباره مینوشت تا به پختگی لازم برسه چون طرح خیلی گیرایی داره.
کاربر 6990847
چقدر نقد درستی بود منصفانه و مستدل 👍
Hanieh Mohamadi
شخصیت سازی داستان جالب بود و همونطور که آخر کتاب توضیح داده شده زیربنای روانشناسی داره اما سیر داستان روان نیست و گنگ پیش میره در کل داستان جذابیت خاص خودش رو داشت اما نسبت به آثار دیگه داستایوفسکی مثل جنایت و مکافات فوق العاده نبود.
AS4438
بسیارعالی، این کتاب را باترجمه ای دیگرخوانده بودم ولی اینقدر دلنشین وجالب نبود، ازنویسنده که بگذریم مترجم بسیارعالی حق ترجمه خوب را ادا کرده وبه درستی وزیبائی هرچه بیشترکلام وادبیات وسبک نویسنده را آشکارکرده ، خیلی جالب بود،بخوانید وازقلم داستایوفسکی وشاهکارمترجم لذت ببرید.
محمد کمالی
داستان برای من روون پیش نمی‌رفت! حتما اون چند صفحه‌ی آخر رو هم بخونید تا داستان روشن‌تر بشه براتون.
امیررضا فخاریان
کتاب سختیه. من قبل‌تر خونده بودمش و این بار به امید این که نظرم عوض بشه خوندنش. ولی تأثیری نداشت.
Alireza.m
فوق العاده خواندی است. به علاقه مندان داستایوفسکی این کتاب رو پیشنهاد میدم. به طرز عالی ای شخصیت پردازی شده و با ترجمه سروش حبیبی لذته دو چندانی از خواندن میبرید. کتاب کم حجم هست و واقعا جذاب یک لحظه هم از خواندش خسته نشدم. پایان زیبایی هم داشت.👌
rasta
داستان جذبم نکرد چون به نظرم احمقانس کسی با یک نگاه اینجوری عاشق بشه
ali mohseni
چند وقتیه شروع به خوندن همه آثار داستایفسکی به ترتیب انتشار کردم و با این کتاب اصلا نتونستم ارتباط برقرار کنم به نظرم اگر نخوندینش هم چندان چیزی رو از دست ندادین
ahmad
اصلا من و جذب نکرد به زور تمامش کردم
zeinab
عالی🌻🌻

حجم

۱۰۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

حجم

۱۰۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد