نظرات درباره کتاب اوضاع خیلی خراب است و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب اوضاع خیلی خراب است اثر سمانه پرهیزکاری

نظرات کاربران درباره کتاب اوضاع خیلی خراب است

۳٫۶
(۴۰۲)
مثل ماه آسمان
کتاب کمی سنگین بود و نیاز به تامل داشت .اما به طور کلی لحن کتاب خوب بود .شاید به این خاطر که مطالبی را که هیچ کس بهمون نمیگه رک و راست میگه و به اصطلاح میزنه تو گوشت با کمی تامل و عمیق شدن میشه استفاده های خوبی ازش کرد.
khatirh
در نظرم همه باهم برابریم و همه خوب و تواناییم فقط ممکن است خودمان خودمان را بد کنیم با ذهنیت های بد
آرمین پیکری
عالی
fatemeh
بنظرم فوق العاده بود تا اواسط کتاب مطالب پراکنده یکمی شمارو گیج میکنه منتهی درست جایی که فکرشم نمی‌کنید نکته اصلی کتاب رو به شما میگه.
maryam
این کتاب فوق العاده رو به همه پیشنهاد میکنم کتابی به شدت متفاوت و تاثیر گذار در حوزه خود یاری همچنین زبان خودمانی نویسنده فوق العاده است به شدت جذابه به طوری که من نمیتونستم چشم از کتاب بردارم و هر صفحه یک بخش از وجودم رو تغییر میداد و بهش معنا میداد اولش میخواستم جمله های خوبشو بنویسم بعد دیدم کل کتاب رو هایلایت کردم ! هشدار :از کلمات و جمله های این کتاب سر سری نگذرید!
کاربر ۲۳۶۷۱۶۵
لذت بردم
SFaDrz
من رو امید به داشتن امید بیشتر در این وضعیت اسفناک و غم بار و پریشان کنونی به خواندن این کتاب سوق داد که اگر چه شاید به هدفی که داشتم نرسیدم به قول بعضی دوستان مطالب کمتر جنبه کاربردی داشتن و بیشتر فلسفی و تفکر برانگیز بودند اما با مفاهیم بسیار گسترده و عمیقی مواجه شدم در کل کمتر درمورد کتاب ها نظر میدم بیشتر از نظرات دیگران استفاده میکنم اما دوست داشتم درمورد این کتاب این موضوع رو بگم. یک عالمه انرژی و امید تقدیم به خوانندگان کتاب🦋
احسان
برخلاف کتاب اول منسن متن شفاف و واضحی نداره. نویسنده خیلی خوب مسئله رو مطرح کرده اما راهکار مشخصی ارائه نداده، در واقع در حالی‌که هنوز مطلب قبل کامل نشده و به نتیجه نرسیده در مورد مطلب بعدی صحبت میکنه. اما نکته‌ی مثبت این کتاب فصل دومه (توضیح در مورد ذهن عاطفی و منطقی) که منسون نکات قابل تاملی رو گفته.
papar
کتاب بسیار مفیدی بود. هنگام خواندن باید شش دانگ حواس به کتاب باشد. من خودم دو بار پشت هم خواندم.
LM
سلام! لطفا یکی هست برام بگه آیا این کتاب ها رو رایگان در تیلفون خود دانلود کرده میتونیم از این اپلکیشن اگر میتونیم چگونه؟
fafa :)
کتاب های مارک منسون خوبن و کاملن خودمونی صحبت میکنه ولی وقتی سانسور بشه بنظرم جذابیتشو از دست میده من نسخه چاپی این کتاب رو دارم ک اسمش همه چیز ب*گ*ا رفته هست از اسم کتاب ک انقد تغییر کرده میتونم حدس بزنم ترجمه ای ک توی طاقچه هست هم کلی سانسور داره :/🌹
بیات
جالب بود
maryam
همه جام که هسی
اینفو هوداد
خوب
Bahram Hadifar
چطوری جون دل بر قراری عزیز سرکیفی بدم سر کیفی پاشو ادا حال بدارو در نیار کتا بش درباره‌شخمی بونه زندگیه
nimaf148
خوب نبود
majid askari
از جلدش خوشم نیومد واسه همین نخوندنش
alisamad00
😳😳
:(: Aylin
😐
zahra🌿
وا
کاربر ۲۴۸۶۲۵۵
من تقریبا لذت کافی رو از این کتاب بردم

حجم

۳۶۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۳۶۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۷
۸
صفحه بعد