نظرات درباره کتاب حواس‌پرتی مرگبار و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب حواس‌پرتی مرگبار اثر جین واینگارتن

نظرات کاربران درباره کتاب حواس‌پرتی مرگبار

امتیاز:
۴.۰از ۵۹ رأی
۴٫۰
(۵۹)
گیله مرد
خیلی جالب بود از جستار اپل بیشتر خوشم اومد. جستار دومی تلخ بود و انسان رو به فکر وا می‌داشت که ممکن است این اتفاق برای ما هم بیوفتد اما کمی طولانی بود.
امیرو
متن بی تکلف و ترجمه روونی داره. موضوعش هم در عین ناگوار بودن جالب توجهه
Mahshid
این کتاب در برنامه کتاب باز سروش صحت پیشنهاد شده بود و من خیلی علاقه مند به خوندنش شدم و بسیار لذت بردم .
سپهر
زیبا بود
JimHawkins
از جستار دوم به جز ذهنم عمیقا احساساتم درگیر شد. جایی در جستار دوم نوشته شده:《هر سه به طور اتفاقی کودک خود را به روشی مشابه، مدرن و باورناپذیر کشته بودند.》و به نظرم تعریف خوبی برای اتفاقی که موضوع جستار دومه باشه؛ مدرن و باورناپذیر. و همینطور تکه‌ی دیگه‌ای از کتاب به خوبی توضیح داده:《چه بسا هیچ کوتاهیِ انسانیِ دیگری وجود نداشته باشد که نگرش‌های جامعه‌ی ما را درباره‌ی جرم و جنایت، مجازات، عدالت و ترحم این گونه از بنیاد به چالش بکشد.》 قسمت ترسناک قضیه اینجاست که انسان همچین کارهای وحشتناکی رو بدون اینکه بخواد، انجام می‌ده؛ کاملا بر اثر حواس‌پرتی و به خاطر ویژگی‌ها و نوع عملکرد مغز. شبیه داستان‌هایی که راجع به ماشین‌ها می‌شنویم؛ دستگاه‌هایی که طوری برنامه‌ریزی شدن که توی شرایط پیش‌بینی شده به صورت اتوماتیک و ناخودآگاه درست کار کنن و تا وقتی که یک فاجعه اتفاق نیوفته متوجه نمی‌شیم که درواقع اون دستگاه خیلی هم پیشرفته طراحی نشده...
مسعود
بالفور منو یاد مورسو میندازه
کاربر ۱۵۱۶۶۸۵
جستار دوم بسیار بسیار مهم، البته در همه زمینه‌ها.
majid001
تصویر جلد کتاب در کتابخانه نشان داده نمی‌شه ، لطفاً بررسی بفرمایید متشکرم اصلاح شد ، متشکرم ، تاریخ ویرایش نظر ««« ۲۰ شهریور سال ۱۴۰۱»›»

حجم

۲۰۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۲۰۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد