نظرات درباره کتاب ترک سیگار به آسان‌ترین روش (خلاصه کتاب) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ترک سیگار به آسان‌ترین روش (خلاصه کتاب) اثر آل‍ن‌ ک‍ار

نظرات کاربران درباره کتاب ترک سیگار به آسان‌ترین روش (خلاصه کتاب)

۳٫۵
(۳۲)
farzam
من یازده سال سیگاری بودم. روزی یه پاکت و بیشتر. این کتاب گویی که منو از خاب بیدار کرد. الان 18 ماهه که سیگار نکشیدم و ازش بیزارم
حسین
الان پاکین؟
بهمن فرجیان
واقغا همتت قابل تحسینه منم دیدم چند نفر توصیه کردن این کتابو
farzam
سلام اردیبهشت 1401 هنوز پاکم
گالوا
یکی از نکات مهم کتاب اینه که دو هیوالا مانع ترک سیگار هستند: وابستگی به نیکوتین: که این وابستگی 5 الی 20 روز طول میکشه (بسته به میزان و مدت مصرف) و احساس بدی به تارک السیگار! میده. دومین هیولا که از اولی قدرتمندتره باورهای غلط یا همان شست و شوهای مغزی است که فکر میکنیم سیگار آرامش و اعتماد به نفس میده. متاسفانه تبلیغات سینما هم موثر بوده در به وجود آمدن این باورهای غلط. سیگار آرامش نمیده بلکه مقدار کمی از همون آرامش و تمرکزی که ازت گرفته بهت برمی گردونه. و چیزی که اعتماد به نفس میده سیگار نیست بلکه نجات از شر سیگار و شروع یک زندگی لذتبخش و آزاد و بانشاطه.
amir_sadeghi
اگه فکر میکنی نمیشه!بخونِش
Maryam Ghamari
خوندم نمیشه اینجوری که میگه
persian boy
سلام دوستان من کتاب اصلی رو کامل مطالعه کردم، خود مرحوم آلن کار میگه بعد از اتمام کتاب و ترک سیگار هر از گاهی کتاب رو مطالعه کنید جهت یادآوری. به نظرم این نسخه ی بسیار خلاصه شده، بیشتر جهت یادآوری پس از خواندن کتاب اصلی و کامل مناسبه. امیدوارم همه ی عزیزان توی این راه(کنارگذاشتن سیگار) موفق باشن.
Maryam Ghamari
توی کتاب دائم تأکید بر این موضوع داره که با تکیه بر قدرت اراده نمیشه سیگار رو ترک کرد اما در حقیقت خود نویسنده با روشی که توضیح داده قدرت اراده رو برای ترک سیگار طلب می‌کنه. ضمن این که نیکوتین یک ماده ی شیمیاییه که به گیرنده های نوروترانسمیترهای استیل کولین متصل میشه.در واقع این یک فرایند کاملا زیستی و روانیه.با تکرار این جمله که من از بند نیکوتین آزاد شدم که مغز آزاد نمیشه.مگر این که فرد قدرت اراده ی ضعیفی داشته باشه که تلقین به شدت روش اثرگذار باشه که بتونه از پس به قول نویسنده هیولای نیکوتین با این جمله بربیاد.در واقع نویسنده ست که سعی داره خواننده رو متقاعد کنه که نیازی به نیکوتین نداره و داره از روش شستشوی مغزی استفاده می‌کنه وگرنه فرد سیگاری روز به روز به نیکوتین بیشتری نیاز پیدا می‌کنه تا بتونه مسیر پاداش رو توی مغزش فعال کنه.ضمنا بدن ما به طور طبیعی این ماده رو به مقدار کم تولید می‌کنه (البته تا قبل از شروع به مصرف سیگار) پس بدن نیاز داره وگرنه به صورت طبیعی تولید نمیشد. درکل نویسنده سعی در ترغیب و تشویق و ایجاد انگیزه و اراده در خواننده داره اگر نیاز به همچین چیزی دارین این کتابو بخونید وگرنه از روش آسان خبری نیست.
در جستجوی خودم
اگه نیاز به یادآوری مطالب کتاب اصلی دارید، این کتاب را می توان خلاصه در نظر گرفت.
morteza
خب ؛دوستی که به هر دلیلی داری سیگار میکشی /تا خودت نخوای هیچ راه و روشی جواب نمیده/و هر خواستنی بهای داره☺️
Mehdi
به نظرم خیلی خلاصس ولی میتونه الهام بخش باشه
MILAD
امیدوارم نتیجه بده
bestebooks
خیلی کتاب چرندی بود چون فقط یک مطلب را که نیاز به سیگار کاذب است و روانی است مدام در هر صفحه تکرار کرده بود و حرف جدیدی نداشت. ضمنا در هر صفحه به طور متوسط فقط یک پاراگراف چند خطی وجود داشت!
کاربر ۳۷۹۱۹۳۹
سلام منم روزی2پاکت سیگارمصرف میکردم العان 5ساله که باگوشی دادن این کتاب تونستم بزارمش کنار
کاربر ۱۹۳۳۲۷۴
بنظرم کتاب فوقالعاده ایه . ادم رو ب چالش میکشونه
فرهاد
با سلام من هم متاسفانه این کتاب رو خوندم.اولش عنوان نمیکنه اصلا قصد صحبت ومضرات سیگارو ندارم .چون می دونه این مطالب رو همه میدونن ولی دوباره برمیگرده به مضرات سیگار .وهیچ راهکار نوین را ارائه نمیده.

حجم

۵۶٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

حجم

۵۶٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد