نظرات کتاب مرد کابل
کتاب مرد کابل اثر سدریک بانل

کتاب مرد کابل

نویسنده:سدریک بانل
انتشارات:انتشارات نگاه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲۲ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

سیّد جواد
کتاب ۳۵۹ از کتابخانه همگانی ، واقعا از مطالعه این کتاب لذت بردم. کتابی که ظاهرا داستانی است ولی باطنا به سیستم های مختلف و متنوع جاسوسی کشورهای جهان و جنگ های آشکار و پنهان آنها با هم می پردازد و به خوبی نتیجه می گیرد که پاک و درستکار بودن در این دنیا می تواند بسیار پر هزینه و خطرناک باشد!! پایان بندی کتاب عالی بود و البته ناراحت کننده. کتاب بهتر است مجددا ویرایش گردد.
هنگامه محمدی
بدون شک یکی از پخته ترین و قوی ترین داستان هایی بود که مطالعه کردم. یه داستان پلیسی، جاسوسی و سیاسی که بسیار روان و پر کشش بود. با اینکه هیچ علاقه ای به داستان های سیاسی نداشتم اما با خوندن چند صفحه چنان درگیرم کرد که دیگه نتونستم کتاب رو زمین بذارم. خیلی جذاب و پر کشش بود. توصیه میکنم.
فرهاد
یه رمان جنایی فوق‌العاده که نمی‌شه گذاشتش زمین.
Firooz
یک داستان جنایی پلیسی سیاسی جذاب که در دل سرزمینی به نام افغانستان جریان دارد، کشوری که ما همان قدر که نامش را می شناسیم با واقعیت های آن بیگانه ایم
jaVad
کتاب های سدریک بانل در کنار اینکه یک کتاب معمایی و پلیسی هستند، همیشه نکات بسیار زیادی نیز آموزش می‌دهند. با خواندن این کتاب به خوبی متوجه وضع فعلی افغانستان و ریشه های عقب افتادگی افغانستان می‌شوید. چیزی که مرا شگفت زده کرد، پیش‌بینی های دقیق سدریک بانل از آینده افغانستان است. سدریک بانکل چند سال قبل پیش‌بینی کرده است که طالبان با همکاری آمریکا، دولت افغانستان را کنار خواهد زد و دوباره بر مسند قدرت خواهد نشست. به افرادی که مشتاق خواندن داستان های معمایی، جاسوسی و پلیسی هستند، توصیه میکنم که حتما این کتاب را بخوانند. این کتاب همچنین میتواند برای افرادی مناسب باشد، که به دنبال آشنایی بیشتر با افغانستان و وضعیت سیاسی ، اجتماعی آن هستند.
حجاب افتخارم.
سلام مسلما کتاب برای آشنایی با اوضاع اجتماعی افغانستان واونچه الان رخ داده خیلی مفیده.روی کار اومدن مجدد طالبان برام عجیب بود.ولی این کتاب منو متقاعد کرد که همه چی سازماندهی شده بوده. طالبانی میانه رو که در ظاهر دشمن آمریکا است ولی در باطن با همراهی آمریکا دوباره روی کار امده است.
معصومه
اول از همه من هیچ اطلاعاتی در مورد وضعیت اجتماعی افغانستان و گروه های طالبان و القاعده و ناتو و ... ندارم پس صلاحیت اظهار نظر در مورد وقایع مربوط به این مسائل رو ندارم ... دوم اینکه چقدررررر بد تموم شد 😑 رییس عادل و صلحجوی سیا و باراک اوبامای جنتلمن همه ادم بدا رو به سزاشون رسوندن و همه پول های خورده شده به مردم برگشت هورررا 🤕 سوم شخصیت ملاله خیلی اعصاب خورد کن بود همیشه زن هایی که سادگیشون باعث میشه شان حقوق زن رو پایین بیارن -حتی با اینکه نیت درستی دارن- اعصاب آدمو خورد میکنن اما از این جهت نمیشه قضاوت کرد چون شرایطی که ملاله توش زندگی میکنه حقیقتاااا وحشتناکه و معدود ادم هایی هستند که در تاریک ترین دوران ها هم میتونن شعله حقیقت رو درک کنن ... چهارم اسامه در کل شخصیت جالبی بود که به دل می نشست هر چند یه سری جاها کله خشکی های منزجرکننده ای داشت (مخصوصا تو بحثاش با ملاله که ملاله رو دیوونه میکرد و من هم از دست هر دوشون دیوونه می شدم!) ... پنجم خشونت های توصیف شده در کتاب زیادن پس با آمادگی کتاب رو دستتون بگیرید و در ضمن هر جا حس کردین داره از این حجم از دورویی و رشوه و فساد خونتون به جوش میاد نفس عمیقی بکشید و ادامه بدید چون مطمئن باشید نمونه های بیشتری در راهن! ... ششم کتاب بیشتر از جنبه جنایی دنبال توصیف داستانی شرایط افغانستانه پس انتظار یه رمان جنایی روانشناختی رو نداشته باشید اما این دلیل نمیشه قسمت جناییش ضعیف باشه...و در آخر دو تا دعا! خدایا!بساط جهل و تعصب رو از بین امت مسلمانت جمع کن و چنگال مستکبران کت و شلواری رو هم از سرشون قطع کن .
moonlight
الهی آمین🤲
معصوم
داستانی پلیسی جنایی و معمایی که در دل داستان به زندگی مردم و زنان افغان اشاراتی داره، ارزش خوندن داشت
میس سین
کتاب پلیسی معمایی جاسوسی جالبیه ...قلم نویسنده قوی و ترجمه روان بود مشتاق شدم دو کتاب دیگه این نویسنده رو هم بخونم... تو کتاب اطلاعات بسیار خوبی از عقاید و ایدئولوژی و شیوه زندگی قبیله ای افغانستان ارائه میده به نظر میاد نویسنده در موارد تخصصی اطلاعات شخصی بالایی داره .
saharnaz
کتابی باموضوع جنایی معمایی که در فضای افغانستان اتفاق می افتد و جز کتاب هایی هستش که باوجود زیاد بودن صفحات، کشش لازم را در خواننده ایجاد میکند که خواندن را ادامه بدهد و واقعا ارزش یک بار خواندن را دارد

حجم

۴۴۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۲۰ صفحه

حجم

۴۴۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۲۰ صفحه

قیمت:
۱۳۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد