نظرات کتاب از قصر تا قصر
کتاب از قصر تا قصر اثر نجیب محفوظ

کتاب از قصر تا قصر

نظرات کاربران

kahat
یه رمان تاریخی عالی از نجیب (یا به قول خود مصری ها نگیب) محفوظ. اطلاعات خوبی از تاریخ معاصر و نحوه زندگی مردمان اون دیار میده. ورای همه, واقعا روی دیدگاه من تاثیر گذاشت, رنجی که یک زن خانه دار از محدودیت های اعمال شده در یه جامعه مردسالار میکشه رو خیلی خوب ترسیم کرده بود. بعضی جاهای داستان واقعا متاثر شدم.
0
hooshmand
به نظر می‌آید که کتاب از نظر ترجمه و ویراستاری مشکل داشته باشد.
sa.s
یه شاهکار به تمام معناس این کتاب، روایت قوی و شخصیت پردازی عالی ای ک داره باعث میشه تا مدت ها داستان در ذهنتون بمونه
صباخانوم
واقعا زیبا و بینظیره توصیه میکنم حتما بخونید
anahita
کتاب زیباییست .وقتی این کتاب را خواندم نمود بسیاری از صحنه های توصیف شده را در زندگی روزمره ایرانیان دیدم و افسوس خوردم زیرا این کتاب مربوط به زندگی یک خانواده مصری در حدود ۱۰۰ سال پیش است .
0
کاربر ۱۱۷۸۱۸۰
به نظر بنده ترجمه میتوانست روانتر باشد
neda.saffari
از قصر تا قصر کتاب متن روانی داشت. اما برای من سرگرم کننده نبود، نویسنده به نظر من بخش هابی از داستان رو که اصلا نیاز به بیان جزییات نداشت بیش از حد تعریف کرده بود و برعکس بخش هابی که قابلیت داستان پردازی بیشتر داشت رو خیلی به راحتی ازشون گذشته بود. به نظر من هدف نویسنده در روایت داستان گم شده بود اگه میخواست ماجرای تاریخی رو بیان کنه، تم تاریخی داستان بسیار کم رنگ بود. اگه هدفش تمایز بین جامعه آزاد با جامعه تحت سلطه بوده از نظر من نتونسته بود به خوبی روایت گری کنه. برای من کتاب نامفهوم بود.
نسیم
اصلا محتوا و مضمون جالبی نداره
کاربر 6793989
کتاب انسان را به رویاهای شیرین می برد.کتاب از قصر تا قصر رویایی در کوچه پس کوچه های قدیمی است که مشابهت زیادی با زندگی قدیم دارد.
قاصدک
داستانی جذاب با قلم گیرای نجیب محفوظ،لذت بخش بود.

حجم

۴۲۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

حجم

۴۲۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد