نظرات درباره کتاب انسان کامل و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب انسان کامل اثر مرتضی مطهری

نظرات کاربران درباره کتاب انسان کامل

۴٫۴
(۱۳۲)
حُسنیه'
مثل همیشه عالی
کاربر ۳۹۴۴۶۰۱
بیست👏
MAHDI
کتاب خیلی خوبیه و خوندنش برای همه قشری مفیده، منتهی اصل کتاب صد صفحه اولشه، ینی دقیقاً تا صفحه۱۰۱ بعدش می‌ره سراغ نقد دیدگاه انسان کامل از منظر مکاتب که دونستنش اونچنان ضرورتی ندارد ولی اگه کسی علاقه داشته باشه براش شیرینه
rezarad2024
انسان کامل، تکامل و قدرت‌های ماورایی و عوالم غیب، وهمی بوده برای کنترل جوامع. افراد باهوشی بودن که از نادانی مردم سوءاستفاده کردند. اگر آنقدر آزادگی و مسئولیت پذیری دارید که در پی حقیقت باشید، پس کتاب‌ها و نظرهایی رو میخونید که باورها، کلیشه ها و نگرش‌های قبلی شما رو به بوته نقد بکشونن و مدام تنش رو تجربه میکنید تا به انعطاف برسید و دست از جمود کامل/ناقص، حق/باطل، خیر/شر و... بردارید. اگر دگرگونش رو بفهمید، بی هدفی و بی معنایی زندگی رو درمی‌یابید و تازه اونجاست که شروع به ساخت زندگی و معنای خودتون میکنید.
فهیم همتی
و اگر‌ راست می گویید انگیزه شما از آگاهی دادن به ما چیه ؟
فهیم همتی
ای کاش کتاب رو کاملا مطالعه می فرمودید همراه با آثار دیگر و کتب دیگر. تو نظرتون بر خلاف ادعاتون رفتار کردید شما که اعتقاد دارید خیر و شرب وجود ندارن چه عیبی داره کتابی بخونید که اعتقاد شما رو به چالش بکشه ؟!؟!
مهدی چراغی
نسبت به آثار دیگر شهید مطهری متن روانی نداره. ایده عرفانی انسان کامل چیزی نیست که بشه در زندگی ازش استفاده کرد. امیدوارم وقتتون رو برای مطالعه کتاب بهتری بذارید.

حجم

۲۹۹٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۲۹ صفحه

حجم

۲۹۹٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۲۹ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
۲۱,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد