نظرات درباره کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری اثر رافائل ژیوردانو

نظرات کاربران درباره کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری

۴٫۱
(۱۱۷)
𝐌𝐚𝐡𝐝𝐢𝐞𝐡
این کتاب متنِ گیرایی نداره و داستانِ جذابی در انتظارِ خواننده نیست اما حتما ارزشِ یک بار خوندن رو داره چون نکاتِ خوب و کاربردی‌ای دَرِش مطرح شده و تمرین‌هایی داره برای کسایی که دنبالِ تغییرِ مثبت تو زندگی‌شونن!
b.shakiba
این کتاب برای مثبت اندیشی در زندگی مفیده. نویسنده مسائل روانشناختی رو که در کتاب های موفقیت بارها تکرار میشند، در قالب داستان بیان کرده تا خواننده راحتتر این نکات رو درک کنه. البته با توجه به شرایط فعلی شاید این کتاب واسه ما ایرانیا زیاد کاربردی نباشه!
فائزه
راستش من با ترجمش مخصوصا قسمت گفت و گوها ارتباط نگرفتم. یکمم واسم تکراری بود. ولی از لحاظ تلنگری که به آدم میزد خوب بود
سنور
راهکارهای کتاب برای خوب کردن حالمون جالب اما پیچیده اس، اما از خوندنش انرژی مثبت گرفتم👌
maryam
خیلی عالی بود. لذت بردم
🌸🌸
کتاب بسیار خوب و مفیدی است که مطالعه آن را به همه پیشنهاد میکنم. البته من نسخه چاپی کتاب (ترجمه خانم خطیبی) را مطالعه کردم و منتظرم طاقچه ترجمه خانم خطیبی را هم در لیست کتابهایش قرار دهد.
یاسمن
این کتاب رو به کسایی که از روتین بودن یا به عبارتی از روزمرگی روزهاشون خسته شدن و دنبال تغییر در دیدگاه در مورد مسایل روزمره هستن توصیه میکنم . خیلی کتاب خوب و در عین حال ساده و روان و قابل فهم و کاربردی هست.
mary
💢 هر چه تصویری که از خودمون داریم زیباتر باشه دنیا رو زیباتر می بینیم و خوشبختی در تک تک لحظات زندگی ما جاری است. ✍سلام سلام اولین کتاب امسال که به توصیه یک دوست عزیز و صورت گروهی با چند تا از دوستان کتابخون در مسقط خوندم کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می شود که می فهمی یک زندگی بیشتر نداری نویسنده رافائل ژیوردانو است که دومین کتابی بود که از این نویسنده خوندم(اولین کتاب ابتکار گورخر خالخالی بود در پیج معرفی شده)و در آثارش به رفتارهای درونی و بیرونی فرد توجه دارد . 🌼کتاب رمانی که زندگی کامی ۳۸ ساله رو روایت می‌کند که با اینکه همه چی داره اما دچار روزمرگی شده و دنبال راهی برای رسیدن به خوشبختی و شکوفایی که در یک موقعیت خطیر که کاسه صبرش لبریز شده و حادثه ای براش پیش اومده با فردی کلود که خودش رو روزمره شناس معرفی میکنه آشنا میشه و ..... 🌼خوانش کتاب دوست داشتم نثر روانی داشت و توصیه های کاربردی (برای روابط فردی و کاری رابطه با فرزند نوجوان و رابطه با همسر)برای اینکه از روزمرگی خارج بشین و از پیله بیرون بیای و بتونی مثل یک پروانه به سمت اهداف خودت بری . 🌼فصل آخر کتاب تمام توصیه ها را مثل یک دفترچه یادداشت دوباره بازگو کرده بود که به نظرم خوب و کاربردی بود . 🌼داستان کتاب تا حدودی شبیه به کتاب پروژه شادی گریچن رابین و حکایت دولت و فرزانگی مارک فیشر ( پستهای مربوط به آن در پیج ببینید) بود. 💥خوب است که هر کدوم از ما توی زندگی یک کلود( راهنما و همراه یه موتور متحرک ) داشته باشیم که ما را از روزمرگی نجات بده اگر همچین شخصی توی زندگی تون هست توی کامنت پست ازش تشکر کنین و خدا رو بابت وجود راهنماهای زندگی مون شکر کنیم....💥 سپاس از همراهی شما دوستان 🙏 شاد وعاشق و شاکر باشید
صدف
اینقدر این کتاب را دوست داشتم که یه نسخه چاپی اش را خریدم ممنون از طاقچه عزیز که این کتاب خوب را در بینهایت قرار داده😍
Saeed Azami
نویسنده کتاب در حوزه مشاوره و Coaching فعالیت می کنه اما تصویری که از مراجع ترسیم کرده و اینکه با عمل به حرف های درمانگر (در اینجا روزمره شناس) و انجام تکنیک هایی که میده (که تکنیک های مداخلات روانشناختی هستند) مدام در حال پیشرفت و بهتر شدنه بسیار غیرواقعی و عملا چرند هست. چنین روندی حتی توی جلسات مشاوره هم رخ نمیده چه برسه به رواندرمانی خلاصه اینکه اگر به روانشناس مراجع کردید، اما به جای اینکه مثل این کتاب مدام در جهت بهتر شدن قدم بردارید، مأیوس شدن از درمان، بی اعتقادی به موثربودن اون و مسائلی ازین دست رو تجربه کردید بدونید چیزی که تجربه می کنید طبیعی هست نه این تصویر غیرواقعی ترسیم شده
کاربر ۲۳۸۸۱۰۷
من همین کتاب ترجمه ی زهرا اسکندری رو خوندم خیلی خوب بود.
مائده باوندپور
اینکه محتوای اصلی در غالب داستان ارائه شده بود یکی از مزیت های این کتاب بود. دستورالعمل های به ظاهر ساده اما عمیقی ارائه کرد که جزئی هستن اما تاثیر عمیقی دارند. از همه بیشتر دسته بندی آخر کتاب رو خیلی دوست داشتم و به نظرم خوب بود. در کل از خوندن کتاب راضی هستم و به بقیه هم پیشنهاد می کنم بخونند.
frznh
خیلی کتاب خوبیه. با داستانی زیبا شما رو پیش میبره بی انکه خسته بشید. ترجمه خوبی داشت مرسی از مترجم مشخصه کاملا وقت گذاشتن ❤️ بنظرم باید دوباره بخونم و شروع کنم نت برداری و عمل کردن کتاب. حس خوبی داد بهم مرسی از طاقچه‌ی عزیزم 🌹
Z Pourmandi
کتاب داستان زنی است که در گرداب روزمرگی اسیر شده و در این میان با کسی آشنا میشه که قدم به قدم او را به زندگی که دوست دارد، نزدیک می‌کند. کتاب در واقع مجموعه‌ای از توصیه‌ها و تکنیک‌ها برای پیشرفت و زندگی کردن عمیق است که در قالب داستان بیان شده. من داستان رو دوست داشتم و نکاتش به نظرم اگر عمل بشه، موثر و تاثیرگذاره.
Sahar Eftekhar
نکته‌های قشنگی داره، خوندنش خالی از لطف نیس
Neda
موضوع کتاب روی هم رفته خوبه و نکات مفیدی رو میگه اما داستانش کلیشه ای و کمی تخیلیه بنظرم...در کل زیاد جالب نبود.
ققنوس
رمانی روانشناسانه. پله ها و روشهایی که قهرمان داستان برای تغییر نیمه دوم زندگی اش از استاد می آموزد و به کار میبندد ، برای ما هم کاربردی است. جذابیت کتاب از نظر من نحوه اجرای تعالیم خودشناسی به شیوه ملموس و تاثیر گذار در قالب داستان است. از لحاظ روانشناسی کتاب متوسطی بود.
yass_zm
یه ایراد عمده داشت، اینکه به جزییات نپرداخته بود. در کل خوب بود
بیات
از بهترین کتابها
کاربر 901673
بــی نظیـــر... همین و بس

حجم

۲۴۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۲۴۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان