نظرات درباره کتاب بهترین شکل ممکن (مجموعه داستان) و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب بهترین شکل ممکن (مجموعه داستان) اثر مصطفی مستور

نظرات کاربران درباره کتاب بهترین شکل ممکن (مجموعه داستان)

نویسنده:مصطفی مستور
انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۴.۲از ۵۲ رأی
۴٫۲
(۵۲)
فرید۲۹۴
تعدادی زیادی داستان کوتاه که سعی در پیچیدگی انها شده. بعضی داستانا بد نبود و بعضی ها گیج کننده و بسختی میشد منظور نویسنده رو درک کرد. در کل زیاد نتونستم ارتباط برقرار کنم با کتاب، شاید شما دوست داشته باشید. کتاب کوتاهی است و زود تموم میشه. سلیقه ای هست اینطور کتابا ولی من ترجیح میدادم پیوستگی بیشتری میداشت و تعداد داستانا کمتر میشد.
حمیده پارسائیان
هم فرم روایت‌ها و هم خود داستان‌ها برام جذاب بود.
Ramtin
اگه دنبال صرفا پر کردن اوقات فراغت خودتونید کتاب خوبیه..... . قلم آقای مستور همیشه جذاب بوده و داستان رو به خوبی و زیبایی و با جذابیت فراوان توصیف میکنند.... . ولی از نظر شخصی من، کتاب ها مفهوم و لایه عمیق تری درون خودشون ندارن و بسیار سطحی و فیلمی هستند.... . کتاب روی ماه خداوند را ببوس رو هم مطالعه کردم‌ از این نویسنده ولی متاسفانه با وجود داستان زیبا و روایتی خوب ولی باز هم داستان مفهوم عمیقی نداشت.... . امیدوارم شما بتونید ارتباط و مفهوم بهتری رو از داستان بدست بیارید.
الهه »»عشق کتاب
انقد کتاب گیج وگنگیه ک اصلا نمیفهمی از یه داستان میپره به داستان دیگه افتضاحه حیف پول
reihaneh:)
کتاب بهترین شکل ممکن به نویسندگی مصطفی مستور داستان های کوتاهی است که عشق را روایت میکند . شروع داستان زیادی طول میکشیدو مبهم بود این خواننده رو خسته میکرد و من به شخصه از همون اول دلم میخواست کتابو بزارم کنار . احساس سردرگمی خاصی در داستان ها به خواننده دست میدهد اون هم باز به دلیل مبهم بودن اتفاقات است . گره هایی که در داستان شکل میگرفتند خیلی احمقانه بودند و میشود گفت گره ها یا خیلی پیچیده بودند یا خیلی ساده و داستان هیچ هیجان خاصی نداشت به دلیل گره های نامناسب و اتفاقات غیر منطقی و غیر قابل درک . کلا اگر از کلیت داستان راضی باشیم میشود گفت زیاده گویی نداشت اما خب به نظر من کل کتاب زیاده گویی بود :) پایان داستان ها هم در بدترین زمان ممکن بود تقریبا میشه گفت اصلا پایانی وجود نداشت وسط داستان رهایت میکرد و راوی به صورت مستند ادامه ی داستان را در حدودا یک صفحه میگفت و این واقعا تو ذوق خواننده میزد . شخصیت ها اصلا برای ما تعریف شده نبودند و غیر قابل درک بودند حدودا شخصیتی کلا شکل نگرفته بود و طبیعتا روابط و ... شخصیت ها اصلا قابل درک نبودند . زمان و مکان خاصی هم که بخواهیم در باره ی آن حرف بزنیم داستان نداشت . داستان درکل پیام خاصی نداشت فقط من به عنوان خواننده احساس کردم عشق را با تعریف هایش به نابودی کشیده و به سبک تدین شکل ممکن عشق را به تعریف کرده .

حجم

۱۱۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

حجم

۱۱۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۲۴,۰۰۰
۲۰%
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد