نظرات کتاب سومین پلیس
کتاب سومین پلیس اثر فلن اویراین

کتاب سومین پلیس

نویسنده:فلن اویراین
انتشارات:نشر چشمه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۵۶ رأی
۳٫۷
(۵۶)

نظرات کاربران

Dentist
داستان درمورد مرد جوانیه که بدون اینکه هرگز علتش رو بفهمه، پدر و مادرش در کودکی اونو ترک کردن. علاقه ی ویژه ای به نویسنده ای به نام دوسلبی و فلسفه های خاصش داره و برای تامین پول برای نوشتن کتابی درمورد دوسلبی، همراه دوستش به سرقت میره و در جریان این سرقت یک مرد کشته میشه. روند زندگی این شخص بعد از قتل به طور کامل تغییر میکنه و وارد ماجراهای بسیار پیچیده ای میشه. اون چیزی که از کتاب گفتم فقط چند صفحه ی اول و به نوعی مقدمه ی کتابه! بعد از این، همه چیز شکل خیلی پیچیده و متفاوتی به خودش میگیره. این کتاب یکی از متفاوت ترین آثاریه که تا به حال خوندم. پیچیده و در عین حال خاص و متفاوت.. فضای متفاوت کتاب رو خیلی دوست داشتم. پایان جذابی هم داشت. این کتاب میتونه یکی از متفاوت ترین تجربه های کتابخونی هرکسی باشه..
0
Mohammad
(۵-۶-[۸۲]) داستان مهیجی داره؛ نگاهش به دنیا متفاوته و همچنین خیلی از ویژگی های یه رمان پست مدرن رو داره؛ اگر بخواهیم تم و فضای کلی داستان رو بررسی کنیم، میتونیم اون رو به دوبخش تقسیم کنیم. در بخش اول، داستان به صورت واقع گرایانه پیش میره، شخصیت ها با فلسفه هایی این جهانی، در دنیایی کاملا عادی به دنبال تحقق بخشیدن به اهدافشونن؛ بخش دوم بعد از یک سری اتفاقات، داستان وارد فضای سورئال، آشفته و فانتزی میشه که با طنزی تاریک به مفاهیمی مثل ابدیت، زمان و مرگ میپردازه، این بخش از کتاب واقعا ذهن آدم رو درگیر خودش میکنه و در ادامه با همه ی این فراز و نشیب ها پایان جالبی داره. البته توجه داشته باشین که کتاب های این سبکی کاملا سلیقه ایه و میتونه برای عده ای جذاب نباشه و پیچیدگی های کلامی خستشون کنه ولی به نظر من رمان خیلی خوبیه.
Masoud D
داستان بدکی نبود .... فقط یه جاهایی از داستان خیلی سخت فهم بود و از اون روند همیشگی داستان خارج می شد . باید یه جاهایی از داستان که کم هم نیست رو دو بار یا بیشتر بخونی تا بفهمی چی شده ...
yonese
مشکل ترجمه س
Ho3ein Mosavi
موافقم ✔
saman sam
این کتاب شاهکاره...یه پست مدرن جذاب.ایکاش بقیه کتابهاش رو هم ترجمه میکردن!!!شک نکنید که فوق العادس و اخر کتاب شاهکار تکمیل میشه...
Shahin Nemati
من ترجمه میکنم دوست عزیز
🅜︎🅐︎🅗︎🅢︎🅐︎🅝︎
داستان و ترجمه اش رو دوست داشتم اوایل اش کند پیش میرفت کلا کتابی بود که بعضی مواقع سخت میشد و خیلی به فکر وامیداشت که در آخر معما رو خودت حل کنی اما پایانش فوق العاده تموم شد اصلا فکرش رو هم نمیکردم :)
علی دائمی
امیدوارم بازم سر بزنید به طاقچه :)
vahid
یکی از بهترین کتابهای که خوندم، مهم ارتباطیست که با کتاب برقرار می‌کنید. مطمئنا تا آخر عمر با دیدن جلد کتاب اون عطر و خاطره براتون زنده میشه .. متفاوتی تاثیر گذار..
nimagolban
برای من ترکیبی از کار های بکت و جنایت و مکافات داستایوفسکی بود
محمدرضا
عجب ترکیب عجیبی...
علی
یک کتاب بی‌اندازه جذاب و زیبا در این کتاب مولتی ژانر که هم می‌خندید و هم می‌ترسید، خلاقیت و استعداد اوبراین چنان متحیرتون می‌کنه که به معنای واقعی کلمه حظ میکنید.
مزدح
به نظرم نه خنده دار بود و نه ترسناک. طنز خفیفی توش دیده میشد و اشاراتی کوچکی هم به تعلیمات بودا توش بود.
Ho3ein Mosavi
اولش خیلی خوب شروع شد اما از وسطاش خیلی پیچیده شد واسه من زیادی سنگین بود و بیخیالش شدم کسایی که متوجه شدن بگن حداقل چی شد اخرش !!!
tohid
اینم کد تخفیف ۵۰ درصدی سه روز مهلت داره استفاده اش کن SB983GGSZ5ZKKN

حجم

۲۷۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۲۷۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد