نظرات درباره کتاب سرباز کوچک امام (ره) و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب سرباز کوچک امام (ره) اثر مهدی طحانیان

نظرات کاربران درباره کتاب سرباز کوچک امام (ره)

۴٫۷
(۱۱۸)
nila
نمی دانم در وصف زیبای این کتاب چه بگویم. این کتاب روایتی از آزاده شجاع از دوران شاه تا پایان اسارتش است. این کتاب را به همه دوستداران شهدا و انقلاب و همه کسانی که علاقه به کتاب خواندن توصیه می کنم.
صلوات
خاطرات بسیار دقیق هستند. گاهی این‌قدر با جزئیات به شکنجه‌ها اشاره می‌شد که مجبور می‌شدم چند صفحه را نخوانده رد کنم. لحظه دیدار با خانواده بعد از هشت سال اوج خاطرات بود.
اللّٰهم صل علی محمد و آل محمد
لطفا بی نهایت قرار دهید..
بانوی نقّاش
این چهارمین کتابی بود که با موضوع اسارت میخوندم، اما در این کتاب وحشی گری بعثی ها بیشتر حس می شد و درمقابل بودند عراقی هایی که بر صدام لعنت می فرستادند و بر امام خمینی درود :) نویسنده به خوبی ماجراها رو تصویر سازی کرده و شما وقتی کتاب رو میخونید حس میکنید دارین فیلم میبینید :) این کتاب چشماتون رو خیس میکنه، لباتون رو میخندونه، قلب تون رو به تپش میندازه و به فکر فرو میبره؛ خلاصه اینکه زندگی توش جریان داره!
کاربر ۱۸۸۶۷۹۲
خیلی کتاب خوبی بود البته بنده نسخه چاپیشو از کسی قرض گرفتم و خوندم ولی کاش این کتابها رو رایگان میکردین که همه بتونن بخونند
ABL
یکی از بهترین و بی نظیرترین کتاب ها با موضوع دفاع مقدس! قبلا این کتاب رو از یکی از آشنایانمون قرض گرفتم و خوندم و عاشق این کتاب شدم و الان با اینکه یکبار خوندم باز خریداری کردم که بتونم بخونم! این جو نوستالژی کتاب با شما کار میکنه که به وجد بیاید وقتی متوجه میشه در قدیم چجوری بوده واقعا بخونید عاشقش میشید🌵💚
kowsar Shieh
از بهترین کتاب های دفاع مقدسی که خوندم😍👏👏
لیلا
عالی بود ...
عبدالله منفرد
واقعا کتابش قشنگه من واسه کانالم گرفتمش
Saeidehhh
چرا از بی نهایت اومد بیرون☹️☹️☹️☹️
.......
بسیار عالی بود 👌 حتما بخوانید
A.SH.M.D
کتاب کامل نیست با این که هزینه ش از حسابم برداشت شد.فقط ۵۸ صفحه ی اولش باز شده

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۳
۴
صفحه بعد