نظرات درباره کتاب همه چیز تغییر می‌کند و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب همه چیز تغییر می‌کند اثر سینا بحیرایی

نظرات کاربران درباره کتاب همه چیز تغییر می‌کند

انتشارات:مهرگان خرد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳۵ رأی
۳٫۷
(۳۵)
Aa
فرقی نداره کجای دنیا داری زندگی میکنی آدمها مشکلات خاص خودشون رو دارن و روابط بینشون میتونه خیلی پیچیده باشه.
FatemehNMT
بعضی وقتا یه کارایی منطقی یا عاقلانه به نظر نمیرسن ولی ادامه دادنشونم طعم خوش زندگیو از آدم میگیره. بالاخره یه جایی باید زد زیرِ همه چیو به حرف دل گوش کرد.
siiis71
سی و هشتمین کتاب من از طاقچه... فقط این کتاب رو شروع کنید🙂 اونوقت می بینید که چقدر زود تمومش می کنید! این جمله از دل کتاب خیلی به دلم نشست: راستش زندگی هیچ چیزش معلوم نیس!
کَرانه
یک نفر نوشته بود نظرات رو بیخیال بشید و یک‌راست برید سر اصل داستان.بله!بسیار جذاب بود،روایتی روان و در آخر غافلگیر کننده.
venus
داستان در مورد یه مرد جوان که در آستانه ازدواجه، کار خوبی داره و زندگی رو به راهه تا زمانی که در گیر یه سری احساساتی در مورد، بیوه دوست ش میشه و حس میکنه دوسش داره، و سر و کله یه سری مشکلات قدیمی و خانوادگی به زندگی یش باز میشه که باعث میشه شخصیت داستان به همه ی تصمیمایی که تا حالا گرفته شک کنه و به فکر تغییر زندگی ش بیفته. کلا تم داستانم خانواده، خانواده دوستی یه. متن روانه، داستان سریع پیش میره، بعضی جاها طنزم هست. کلا جالب بود برام که یه رمان معاصر بخونم و ببینم نویسنده از اون ور دنیا در مورد چی مینویسه و دغدعه اش چیه.، البته اینکه بتونم دو سه روزه تمامش کنم تو انتخابم بی تاثیر نبوده.
zohreh
.۱۲۹. این کتاب برای کسانیکه کتابهای زیادی خوندن به هیچ وجه جذابیتی نداره و پیشنهاد نمیکنم. شاید بتونیم ماهیت کلی کتاب رو در نظر بگیریم و براساس این مشکل دائمی انسان که "هیچوقت از چیزی که داره راضی نیست و همیشه دنبال چیزهای دیگریست" بخونیمش اما قطعا کتابهای پرمحتواتر و بهتری هم میتونید پیدا کنید.
Dayan
داستانی آب‌دوغ‌خیاری و لوس، با پایانی ماست‌مالی شده. ترجمه‌ روان و خوبه، اما مشکل خود داستانه که از یه جایی به بعد شبیه فیلم‌های لوس و مصنوعی تینیجری می‌شه. یه‌سری جاها مکالمات بین شخصیتا زیادی تخیلی و غیرواقعی می‌شد، و دل آدمو می‌زد. سانسور و ممیزی هم زیاد داره.
abi
چقدر این کتاب، دل انگیز و روان بود . لذت بردم
غزاله
من از گردونک این کتاب رایگان گرفتم برام جالب بود روون بود و دوست داشتم
نفیس
چیز خاصی نداشت. اگه وقت اضافه دارین و براتون مجانی هست برای سرگرمی بخونیدش
هانا
صادقانه بگم کتاب ارزش خرید نداره، اگر بی‌نهایت دارید برید سراغش
کاربر ۵۰۷۱۴۹۵
یکی از رمانهای جذاب این روزها، رمان ایرانی" همه چیز تمام" است. نوشته علیرضافنایی. به نظرم این رمان ایرانی، بارها ارزش خوندن داره.

حجم

۲۸۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۲ صفحه

حجم

۲۸۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۲ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
۳۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد