نظرات درباره کتاب دعای دریا و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب دعای دریا اثر خالد حسینی

نظرات کاربران درباره کتاب دعای دریا

۴٫۱
(۳۲۴)
فاطمه
جنگ همیشه برایم واژه ای غریب و نامفهوم بوده. فارغ از اینکه چه کسی شروع کننده و مقصر جنگی است، دو طرف دعوا آسیب خواهند دید. از مردمان غیرنظامی دو طرف، کودکان و سالمندان بسیاری کشته خواهند شد بدون اینکه کوچکترین دخالتی در این مسئله داشته باشند. مطالعه کتاب‌های این چنینی دیدی بهتر نسبت به ظلم‌های ناگفته و ناشنیده می‌دهد. به امید برقراری عدل و پایداری صلح جهانی. 🙏
شیرمر
"در جنگ پدران، پسران را دفن می کنند و در صلح، پسران، پدران را ...."
maryam_z
احسنت👌
Alireza
چقدر درد داشت توش. درسته متن ترجمه اش دقیق نبود، ولی این «مروان» ها چیا که نکشیدند و چی ها که ندیدند. احساس گناه میکنم از اینکه کاری از دستم برای آوارگان جنگ ها بر نمیاد. آخه باَی ذنبٍ قتلت؟
مریم
باور کن اشکم در اومد طاقچه
سارا
من با تخفیف100%دانلود کردم و خوندم خیلی خوشم اومد من که دوستش داشتم
حمیده الهیاری
کتاب "دا" کتاب قشنگیه.هر چند من ژانر جنگ ایران و عراق رو دوست ندارم.ولی "دا" چیز دیگه ایه.منتها کتاب سختیه.مطالب ناخوشایند زیادی داره.طولانی هم هست.من تو اون برهه ای که می خوندمش،نتونستم تمومش کنم.واقعاً رنج و درد می کشیدم از خوندنش.
سارا
باشه ممنون
S
شما از کتابهای ساده مثل دختر شینا شروع کنید بهتره چون اگر دا را بخوانید بقیه پیش آن کمرنگ هستند.
سیامک
خوبه که رایگان هست. گهگاهی ازین امتیازها به کاربراتون بدید. باعث میشه افراد بیشتری کتابها رو بخونن
AliX
کاش نسخه اش epub بود. من از نرم‌افزار های کتابخوان مخصوصاً طاقچه به خاطر فرمت epub شون استفاده میکنم وگرنه فایل pdf رو که از خیلی جاها میشه گیر آورد. به شخصه اگه بخوام pdf بخونم ترجیح میدم نسخه کاغذی رو بخرم. مگر اینکه گیرم نیاد.
حمیده الهیاری
متنش هم خیلی کم رنگ و بد نوشته شده بود.
S
صفحاتش خیلی کمه.
محمد شریعتی
*هستش
علی اقا
واقعا از خواندنش لذت بردم، ممنون که رایگان قرارش دادید.
حسینی
خیلی کم و خلاصه بود.بیشتر شبیه درد دل بود.گفتم چی طاقچه دست و دلباز شده هاااا😄
A PERSON
داستان های خالد حسینی، روایت ها وتفاسیری از افغانستانی است که اکثر ما ایرانی ها با وجود همسایه بودن با این کشور، نمیدونیمش.. دنیایی که یه روزی یه جای سراسر زیبایی بود و دغدغه بچه هاش یه مسابقه ی بادبادک بازی بوده ، به خاطر سلطه طلبی، نفرت و از همه مهمتر دین همراه با جهالت (که نتیجه اش میشه تعصب) یک سری آدم ها تبدیل میشه به خرابه ای که امکان زندگی درش نباشه. پیشنهاد میکنم کتاب بادبادک باز این نویسنده رو هم بخونین.
masoome babayi
قسمت مهم اش صفحه اخرش بود و واقعیت تلخی از روزگار رو بیان کرد برای خوندن کتاب باید روحیه ی قوی ای داشته باشین
xahra
انقدر موضوع خوب انتخاب شده و خوب‌تر نوشته شده که من بدون اطلاع از اینکه داستان کتاب برای چه کسی نوشته شده ، تصویر غرق شدن آیلان کردی جلوی چشمانم بود تا کتاب تموم شد و فهمیدم برای او و هزاران مهاجر دیگر نوشته شده. این نشان‌دهنده‌ی تیری هست که خیلی دقیق به هدف خورده و کار خودش رو کرده حتی اگر در انتها اسمی از او نیارد...
الهه
زیبا و غم انگیز
M Bakhtiar
تنها کاری که از دستانم خالی ام برمی آید، دعا است. دعا کنم وقتی ساحلی به چشم نمی آید، و ما همچون ذره های کوچک در آب های متلاطم، بالا و پایین می رویم و کج و راست می شویم، وقتی که هر لحظه ممکن است دریا ما را در خود فرو بلعد، خدا قایق ما را به مسیر درست هدایت کند.
Angel
زیبا بود. چرا نمیشه بریده گذاشت؟ زیر نور تربیع ماه به نیمرخت نگاه می کنم، پسرکم. مژه هایت را که به زیبایی خطوط خوشنویسی اند، معصومانه روی هم گذاشته ای و به خواب فرو رفته ای.
abbas mohammadi
فقط میتوان گفت این کتاب دلنشین و دلسوز بود.
الهه
تصویرسازیش را دوست داشتم و همچنین قشنگ گذشته و حال سوریه و دریا را توصیف کرده بود
Zahra
کوتاه و دردناک ولی در عین حال زیبا
z.r z.r
فک نمیکنم تاحالا کتابی به این کوتاهی خونده باشمو اینقدر تونسته باشه منو ب فکر فرو ببره 😢😢😢😔فقط همیین
Zahra
داستان کوتاه اما غمی بزرگ داشت
sumit
او عزیزم ، اگر آن ها می دیدند حتی نیمی از آنچه تو دیده ای تنها اگر آن ها می دیدند بی شک چیزهای مهربانانه تری می گفتند. شهر حُمص در سوریه و بوی کبه عربی.....وای از جنگ

حجم

۳۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۳۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان