نظرات درباره کتاب دختری در قطار و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۱۲ | طاقچه
کتاب دختری در قطار اثر پائولا هاوکینز

نظرات کاربران درباره کتاب دختری در قطار

۳٫۸
(۴۱۳)
yadi
اولش کسل کننده بود، داشتم ناامید میشدم ولی کم کم جالب شد. در کل داستان خوبی بود. فکر کنم تعریف زیادی باعث شده بود توقع خیلی بیشتری داشته باشم...
منا
داستان بد نبود ولی ترجمه بسیار ضعیف و پر از مشکل. کافیه با سطح زبان متوسط چند صفحه رو تطبیق بدید تا متوجه بشید ضعف کار رو.
fariba
عالی بود 👍👍👍👍
majid
نویسنده تلاش کرده از موفقیت دختر گمشده برای فروش کتابش استفاده کنه. ولی این کتاب نسبت به دختر گمشده خیلی ضعیفتره. به عنوان کسی که هر دو کتابرو خونده دختره گمشده رو پیشنهاد می کنم.
کاملان
زیر سوال بردن زحمت نویسنده و ویراستار, کار خوبی نیست, اما این کتاب اصلا روون ترجمه نشده. برای پولی که هزینه کردم متاسفم. ایکاش این کتاب رو با ترجمه دیگری میخریدم چون چیزی که ترجمه شده اصلا قابل خوندن نیست. امیدوارم مترجم نوشته من رو بخونه.
نجيب علي
یه رمانِ کاملن زنانه؛ فک کنم واسه آقایون یکم خسته کننده باشه واسه من که بود ولی خب تا آخرش خوندم
fifi
من فکر میکنم کتاب، یه داستان جنایی صرف نیست، بلکه یه داستان روان شناسانه هم هست بر اساس شخصیت محوری. شاید برای همین نمیشه در دسته صرفا جنایی دسته بندیش کرد.
killingthemovement
مترجم این کتاب کارشو واقعا بلده کتاب با اینکه پرفروش بوده اما حس یه جنایی واقعی رو به خوبی به خواننده منتقل نمی کنه.
fifi
یکی از بهترین داستانهایی که خواندم. و زیبایی این داستان مدیون قلم مترجم توانای آنست که به داستان مسلط است و خودش داستان نویس.
منمنا
نشر میلکان با رعایت قانون کپی رایت و کسب اجازه از مولف اثر برای ترجمه و چاپ به زبان پارسی گام مهمی برداشته که جای تقدیر دارد.
منمنا
رمان دختری در قطار با ترجمه محبوبه موسوی از این جهت به چاپ چهارم دارد میرسد که از شیوایی و روانی بسیار خوبی برخوردار است و علاوه بر ان تقریبا بدون سانسوره. برای مترجم آرزوی موفقیت دارم.
Bookworm
درود دوستان، این کتاب آنقدر هم که در جهان صدا کرد ارزش مطالعه نداره. داستان ساده و نه چندان دلچسب. متاسفانه این ترجمه دارای اشباهات فاحشی می باشد که پس از بررسی چند صفحه از مطالعه ناامید شدم. با آرزوی موفقیت
Hosein
داستانی خوب اما ترجمه بسیار بد! بعد از مقابله چند صفحه با نسخه انگلیسی تصمیم گرفتم ترجمه دیگه ای که در بازار هست رو بگیرم بخونم که به مراتب بهتر از این بود
damadamm
@azadeh گرامی، داستان با زبان سه شخصیت تعریف میشود و ماجراهای جداگانه هر کدام، د رنهایت داستان را شکل میدهد و معما را حل میکند.
محسن غضنفری
به نظرم اونقدر روی شخصیت ریچل مانور داده تا بخواد درست ترسیمش کنه که به نظر اکثر دوستان والبته خودم داستان کششش اومده در هر صورت اونی نبود که ابن همه ازش تعریف کردن و نمی دونم چرا با دختر گمشده مقایسه شده چون این رمان خیلی از دختر گمشده ضعیف تره. در هر صورت ممنون از طاقچه که رمان رو واسه خوندن گذاشت.
azadeh
نمونه شو خوندم ..حرفای ذهنش بود...همه کتاب تفکرات ذهنشو نوشته یا شخصیت های داستان هم راوی هستن؟
sarmadi57
رمان بسیار زیبا و جذاب و متفاوتی بود
افسانه
واقعا عالی بود و لذت بردم. درود بر نویسنده و سپاس از مترجم و دست مریزاد به انتشارات خوب میلکان برای انتخاب و کیفیت کارشان
هانا
خیلی غلط املایی داره یه داستان جنایی با کمی رنگ‌و بوی زنانه فقط همین
maral
با شما موافقم ها نا جان!
حسین توکلی
داستان جنایی پر کشش و خوبیه ولی خیلی طولانی و کشدار نوشته شده . بعیدمیدونم به کتاب ماندگاری در ادبیات تبدیل بشه ...

حجم

۳۲۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۳۲۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان