نظرات درباره کتاب میشل استروگف و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب میشل استروگف اثر ژول ورن

نظرات کاربران درباره کتاب میشل استروگف

نویسنده:ژول ورن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۲۱ رأی
۴٫۶
(۲۱)
Mohammad
(۴-۳۳-[۷۴]) داستان جذابی داره، تعهد و فداکاری برای انجام وظیفه از نکات مهمشه؛ هر بخش اتفاقات جدیدی میوفته و خواننده رو ترغیب میکنه که به خوندن ادامه بده؛ به نظرم یکی از بهترین رمان های ژول ورنه.
هانا F
عالی بود .
معتقد
پر از حادثه، جذاب، مهیج...
shams.j
مرجان لب لعل تو،مر جان مرا، قوت. یاقوت نهم نام لب لعل تو، یا قوت. این رمان را ۳۰ سال پیش خوندم، زمانی که فقط ۱۴ سال داشتم. چه زیبا بود،
SIR_SARAB
از بهترین کتابایی هست که خوندم
سپیده
واو👌
feri
نوجوان پسنده و هیجان زیادی هم نداشت.ولی کلیت داستان یک جنبه تاریخی از کشور روسیه و ماجرای حمله تاتارها به این کشور را داشت که میشل استروگف می بایست در جریان این جنگ از یکی از شهرهای روسیه به شهر دیگری به صورت گمنام سفر میکرد.
Mehrshad
کتاب خوبی بود
Amirali rez
واقعا عالی بود
امین
به نظر من کتاب خوبی بود البته من نسخه چاپی قدیمیشو که سال ها پیش خریده بودم خوندم و از ترجمه این نسخه خبر ندارم ولی خود کتاب خوب بود و مهیج.
فاطمه ظفرپور
داستان درمورد پیک تزار است که باید ماموریتی مهم را مخفیانه انجام دهد. داستان روان است و سیر خوبی دارد. طوری که در یک نشست آن را تمام کردم. ارزش خواندن را دارد اما کمی چالش‌های آن کم است.
سرو ازاد
در اکثر بخش ها ژول ورن خیلی خوب کنترل داستان رو در دست داشت اما متاسفانه برای داشتن پایانی خوش منطق داستانی رو فدا کرد و در اواخر، داستان خیلی بی منطق شده بود. در کل ارزش یک بار خوندن داره و هیجان انگیزه
farya
خیلی عالیه و ای کاش صوتیش کنید با بیصبری منتظر نسخه صوتیش میمونم
میلاد اسماعیلی
تازه شروع به خوندنش کردم . واقعا شروع طوفانی و جذابی داره . تا اینجای قصه یکی از بهترین کتابایی هست که تا حالا خوندم
Amir
یکی از بهترین رمان های ژول ورن می باشد و متن و ترجمه روان و سلیسی دارد و البته بدون اغلاط املایی. داستان کشش و جذابیت بالایی دارد.

حجم

۱۳۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۱۳۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۸۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد