نظرات درباره کتاب نام من سرخ و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب نام من سرخ اثر اورهان پاموک

نظرات کاربران درباره کتاب نام من سرخ

۳٫۶
(۶۰)
shima
بین چند کتابی که از پاموک خوندم اینو از همه بیشتر دوست داشتم مخصوصا شروع شوکه کننده‌اش ، پیشنهاد میکنم آثار نگارگری که اسمشون در کتاب میاد هم با یه سرچ ساده پیدا کنید و ببینید.
آیدین آتش بهار
داستان کتاب حول اتفاقاتی که بین نقاشان دربار عثمانی می افته میچرخه کتاب به شیوه کتاب خشم هیاهو نوشته شده که بخش از داستان توسط یه شخص متفاوت روایت میشه که حتی سکه و سگ و یک جسد هم در بین راویان داستان هستن کتاب نام من سرخ در بخش هایی از داستان گریزی به داستان شاهنامه فردوسی و داستان لیلی و مجنون نظامی میزنه که بسیار زیبا بود این کتاب رمانی است که فرهنگ و نقاشی و معماری و شعر وتاریخ را به زیبایی با هم ترکیب کرده و دارای قسمت های قابل تاملی برای خواننده است. این نوع ترجمه رو دوست داشتم که به عنوان برداشت آزادی از داستان بود.
کاربر ۱۹۹۷۳۰۹
کتاب بسیار خوب با داستانی جذاب هست
داتیس
ترجمه روان بود،بیشتر دوست داشتی بلند بلند بخونی،داستان با چند راوی واینکه تاریخ ونزدیکی ایران وترکیه راداشت با نقاشی های زیبا وگزراش های زیبا تر والبته معمای قتل که خواندن آنرا دو چندان می کرد.
قشقایی
بی نظیر عالی و قابل تقدیر
szahra93
خیلی سال پیش این کتاب رو خوندم و الان تقریبا هیچ چیز ازش به یاد ندارم، جز شیرینی و حس فوق العاده ای که موقع خوندنش داشتم. هرگز فراموش نمیکنم چقدر دوستش داشتم.
Hasib khyarkhah حسیب خیرخواه
کتاب جالب و ترجمه شیرین! پیشنهاد می‌کنم حتما مطالعه کنید.
نازبانو
خییییلی عالیه، البته با ترجمه روان و خوب خانم تهمینه زاردشت خوندم
شَیدیم
کتاب بسیار مفیدی بود با متن ساده و داستان پردازی عالی ترجمه ش هم از نظر من هیچ نقصی نداشت. و فکر می کنم این نوبل کاملا حقش بود. بهتون توصیه میکنم چه کتاب الکترونیش باشه چه از کتابخونه و... حتماحتما خدتون رو از جذابیت این کتاب محروم نکنید. کمی معرفیش کنم: این یک رمان تاریخی هست که در زمانی که صفویان در ایران بودن اتفاق افتاده البته در ترکیه و استانبول. به نقاش های مسلمان اون دوره ربط داره که اونها می اومدن قصمت مهمی از متنی رو نقاشی می کردن. اما نقاش های فرنگی پرتره می کشیدن که به نظر مسلمانان گناه بود اما پادشاه عثمانی می خواست که نقاش هاش یک پرتره از اون بکشن. یکی اعظای نقاشخونه به این کار اعتراض می کنه و یک نقاش دیگه اون رو میکشه بعد باید اون قاتل پیدا بشه... خیلی ساده در این کتاب اتفاقات عجیبی می افته که باور نمی کنی به این راحتی انجام شده. آخر های کتاب خیلی به دلم نچسپید اما بقیه ش واقعا عالی بود.
Hesam Rezaei
ترجمه کتاب بسیار بد است.
دختری در صحرا
به قیمتش نمی ارزید...
شاهین
کتاب جالبی است
Aboozar Mehdi
بدترین کتابی بود که تا الان خونده بودم حیف وقت که آدم برای خوندن این کتاب هدر بده
Lily
دقیقاااا... حیف پول و وقت.

حجم

۵۴۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۹۲ صفحه

حجم

۵۴۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۹۲ صفحه

قیمت:
۱۵۵,۰۰۰
۷۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد