نظرات درباره کتاب فصل فیروزه و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب فصل فیروزه اثر محبوبه  زارع

نظرات کاربران درباره کتاب فصل فیروزه

نویسنده:محبوبه زارع
امتیاز:
۴.۲از ۸۰ رأی
۴٫۲
(۸۰)
امیر حسین
عجیبه که این کتاب فصل بندی نشده و داستان پیوسته نوشته شده.
زهرا جاویدی
سیندخت، دختر بهادر خان تاجر اهل یزد ، در سفر تجاری که با پدرش به حجاز داشتند گرفتار شبیخون راهزنان می شوند و فقط او نجات پیدا می کند و با کاروان شیعیان دوستدار امام رضا و حضرت معصومه راهی ایران می شوند، سیندخت عاشق پسر فیروزه تراشی به نام کیارش بوده است و قصد دارد با کاروان به مرو برود برای دیدن او. در خلال داستان سیندخت با شخصیت حضرت معصومه آشنا میشه و... کتاب خوبی بود ولی به نظرم باید حتما کتابی اختصاصی در مورد حضرت فاطمه معصومه نوشته شود.
زینب سادات رضازاده
خیلی وقت ها به این فکر کردم که عشق به امام رضا چطور در دل انسان ها رخ میدهد، همه عاشقش هستند، کار از دل هم گذشته ... ماجرای سیندخت هم همین عشق را توضیح میدهد.
کاربر ۲۶۸۲۳۹۳
عالی بود کتابش امیدوارم شما هم لذت ببرید 👌👌👌
هامان
به لحاظ شناخت و افزایش دانش چیز زیادی به خواننده اضافه نمیکنه ولی اون حس عمیق و آشنا رو به خانم معصومه بیدار میکنه ... قسمت هایی که روایی بود رو دوست داشتم
roya
کتابی با تاروپودی تاریخی مذهبی اما مذهبی از جنس عشق باید بگم که این کتاب برای جوانایی که عشق رو جست و جو میکنند میتونه جوابگوی سوالاتشون باشه تمام مراحل عشق رو با زبانی نزدیک به حال خواننده نه شماتت نه بزرگ نمایی عشق گفته و در آخر به معنای واقعی عشق در زندگی انسان رسیده متن نویسنده کاملاملموس و روانه و هم حالات درونی شخصیت هاشو به تصویر کشیده هم حقیقت بیرونی رو در کل کتاب قویه:))))
saleh sadri
کیارش و سیندخت دو دلداده ی زرتشتی در جستجوی عشقی عمیق تر ناگزیر از هم جدا میشوند اما در نهایت عشق ،خود را به صورتی دیگر به آنها مینمایاند . بهتر می‌دونم نظرم راجع به این کتاب رو تنها با جمله ی توصیه میکنم منتقل کنم و در آخر بریده ای از کتاب رو اینجا بنویسم :«مولا خلیل!عشق به چه کار آدم می آید اگر نهایتش ،روز حسابی است که در آن معشوق از انسان میگریزد و هیچ سودی به او نمی‌رساند ؟پوچ بودن دنیا و آنچه در آن است را قبول میکنم اما باید این را هم پذیرفت که حتی عشق هم پوچ است ؟پس من برای چه به سوی کیارش بشتابم؟»
(!_!) hana🌱
سیر داستان از نظرم منطقی نبود... اما معنایی که پشت صحبتها و دیالوگ ها نشسته بود به دلم نشست برای همین به شما هم میگم گه بخونیدش:))))
فاطمه پورسیف اللهی
کتاب خوب و جالبی بود قلم زیبا و همچنین روایت دلنشینی داشت
زهرا بانو
حرف خیلی خاصی برای گفتن نداشت. داستان پردازی و شخصیت پردازی هم به شدت جای کار داشت.
اذا ماتوا انتبهوا
دختر زرتشتی پادشاه عجم، خیلی قشنگ از نفرت به عشق رسیده.... اینکه مولای ما هرگز میان دو نفر فاصله نمی اندازد
z.s.j
خیلی قشنگ بود و اشک رو روون کرد تونستم با داستان همراه بشم و بفهممش منتها گاهی بعضی گزاره ها نیاز به اصلاح داشت از لحاظ محتوا اما در کل خیلی خوب بود
عاشق کتاب
خیلی زیبا بود جملات بسیار زیبا بود
کاربر 2717349
این کتاب واقعا فوق العاده بود
Ali
خوب بود
کاربر ۲۴۶۳۶۵۱
میتونم بدونم چه نتیجه ای از این کتاب میگیرین و اینکه موضوعش در کل در مورد چی بود ؟
Nor Zahra 83
خیلی زیباست یه کتاب ادبی و عاشقانه...
کاربر ۲۴۵۱۲۰۰
نمیدونم کتاب خوبی هست یا نه؟؟
رضا رعیت پیشه
بسیار کتاب لذت بخشی بود...کوتاه و زیبا
.m. etesami.
من رویای نیمه شب را خونده بودم اینم نمونش را خوندم خوشم اومد

حجم

۷۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۷۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد