نظرات کتاب رهایی از تکبر پنهان
کتاب رهایی از تکبر پنهان اثر علیرضا پناهیان

کتاب رهایی از تکبر پنهان

انتشارات:بیان معنوی
امتیاز:
۴.۷از ۲۳۵ رأی
۴٫۷
(۲۳۵)

نظرات کاربران

فاطمه ناظریان
واقعا به تمام انسان‌ها پیشنهاد می‌کنم این کتابو بخونن. یه بعد جدیدی از روحیات خودتون رو خواهید شناخت، مدل نگاه من به خودم رو کاملا تغییر داد و میشه گفت خیلی درگیر مطالبش شدم. بهترین چیزی که در روش نگارش آقای پناهیان دوست دارم اینه که هم دلایل ایجاد و طریقه ایجاد یک مشکل رو میگه، هم روش حل‌اش و هم راهکار برای درمانش میده. واقعا از این نوع نگارش‌ها باید زیاد داشته باشیم، بیشتر کتاب‌های اخلاق ‌، مثل یه آلبوم عکس زیبا می‌مونن که حتی ننوشته این عکس‌های زیبا توی چه مکانی یا تو چه کشوری گرفته شده، فقط اوج اون مکارم اخلاق رو نشون می‌دن ولی نمی‌گن باید چیکار کنی که به اون اوج برسی‌‌... چیزی که تو این کتاب دوست داشتم این بود که مخاطب رو سردرگم رها نکرد آخرش‌. واقعا ممنون خدا خیرتون بده.
f@22
سلام چرا برش هایی از کتاب رو به اشتراک نمیذارید
کاربر 2241784
تشکر
کاربر ۲۸۰۴۸۸۹
ممنون از توضیحات کامل وجامع شما
دلتنگِ ماه
نسخه چاپی رو مطالعه کردم،عالیه،به نظرم همه باید یک نسخه در کتابخونشون داشته باشند تا هر چند وقت یکبار دوباره مرور کنند
mohamad13
این کتاب صوتی ؟
akbar
بله شرعی یا عقلی هر دو لازمه داااا وا خخخ
منتظر
موافقم،مرورش واجبه(لازم عقلی)
Zeinab
خوب و آموزنده. وقتی نشانه‌های تکبر را می‌خوانید متوجه می‌شوید که در خیلی از ما متأسفانه این عیب وجود دارد، حالا در بعضی‌ها کمتر است و در بعضی‌ها بیشتر، در بعضی‌ها پنهان‌تر و در بعضی‌ها آشکارتر. در اینجا، هم نشانه‌های تکبر گفته شده، هم پیامدهای بدی که برای انسان به همراه دارد و می‌تواند آدم را به شقاوت و بدبختی برساند و هم نحوه‌ی مبارزه با آن و از بین بردنش.
Nasrin mohseninia
من علاقمند مباحث روانشناسی هستم، این مبحثو تحت عنوانهای مختلف خوندم مثل سایه ها که یونگ ازش یاد میکنه، چیزهایی در ناخودآگاه ما که اونها رو رد میکنیم ولی مبتلا بهشون هستیم... واقعا خیلی ملموس و زیبا نوشته شده و سخنان، احادیثی که بیان کردند در وجود آدم نسوخ میکنه حتما مطالعه بفرمایید
مهدی
ممنونم از توضیحات خوب شما👌 فقط «رسوخ» درسته🥲
کاربر ۲۸۰۴۸۸۹
بسیار ممنون از همه توضیحات شما
مَه
به کانالشون هم سری بزنید کلیپ های خوبی میزارن 👌 تو همه پیامرسان ها هم کانال دارند @panahian_ir
F313
عالی بود این کتاب...💚
0
مائده
پیشنهاد میکنم این کتابو حتما بخونید: (آنسوی مرگ) اثر جمال صادقی فوق العادس هر چی بگم کم گفتم ... در مورد سه نفره که تجربه مرگ داشتن ، کتابش بر اساس واقعیت بسیار جالبه کلا دیدت رو در مورد مرگ عوض میکنه تا جایی که اولای کتاب دوست داری بمیری به اخراش که میرسی به خدا میگی خدایا غلط کردم باید برم اشتباهاتمو درست کنم بهم فرصت بده تا انسان خوبی بشم ، و اینکه کلا به اعمالت ریز بین میشی،طاقچه نداره باید خودتون تهیش کنید .
khorshid_sh
بعد خوندن این کتاب زندگیم عوض شد، دوبار خوندم و یک بار هم تحلیل ان را از سایت اقای امینی گوش کردم.
hoda
منم کتاب ۳دقیقه در قیامت رو بهتون پیشنهاد میکنم که رو من تآثیر داشت و متحولم کرد نسبت به چیزی که قبلا بودم
Dexter
ممنون به خاطر معرفی این کتاب جالب ان شاالله می خونمش کتاب( در آغوش نور) از بتی جین ایدی رو هم من پارسال در نرم افزار همسایه خونده بودم. اون هم در همین زمینه بود ولی آخر کتاب گفته بود کلیسا اجازه نداد بعضی چیزهای دیگرو که دیدم وارد کتاب کنم(که احتمالا با سازوکار کلیسا نمی خونده) . اون کتاب رو هم بخونید . فوق العاده جالبه.
labbayk_ya_zeynab
سلام علیکم... مثل همیشه استاد پناهیان کتاب هاشون مثل سخنرانی هاشون عالیه. برای اینکه بتونیم خدا رو بشناسیم، عاشقش بشیم، بزرگیش و گناه نکردن در مقابلش رو درک کنیم، باید اول خودمون رو بشناسیم این کتاب به نظرم برای شناخت خود خوبه. امیدوارم همتون، هممون بتونیم به خدا برسیم. و ان شاء الله که فرج آقا با یاران با وفاش سریعا مورد تعجیل قرار بگیره.. اللهم عجل لولیک الفرج وفرجنا به
|قافیه باران|
جدا چقدر مرزبندی بین صفات خوب و بد سخت و خطرناکه!!مثل همین کبر که ممکنه با عزت نفس یا وقار یا غیره اشتباه گرفته بشه و متوجهش نشیم!
مُخـــْلِـصــــٌ
پیر شی جوون احسنت
مسافر
عالیه، چه موضوع مهمیه این تکبر پنهان!! من نظیر این کتابو ندیدم
RI
مثل همیشه عالی

حجم

۱۲۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱۲۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۰صفحه بعد