نظرات درباره کتاب آخرین شب در خرمشهر و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب آخرین شب در خرمشهر اثر کامل جابر

نظرات کاربران درباره کتاب آخرین شب در خرمشهر

نویسنده:کامل جابر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۲۸ رأی
۴٫۱
(۲۸)
S
سلام اگر مایلید از زبان یک افسر عراقی(کامل جابر) کتابی درباره آزادسازی خرمشهر بخوانید بسم اللّه..... نگاه به جنگ از سوی دشمن و اقرار به شکست مفتضحانه ای که داشتند و همچنین خرابیهایی که قبل از خروج از شهر به دستور صدام لعین به جای گذاشتند، را در کتاب مطالعه میکنید. سربازانی که در برزخ گیر کرده بودند اگر در شهر می ماندند توسط رزمندگان به هلاکت می رسیدند و اگر بر می گشتند توسط صدام کشته می شدند.... قسمتهایی از کتاب را در حین مطالعه هایلایت کردم که به مرور در قسمت بریده ها میگذارم.
ادریس
کتاب خوبیه. روایت دفاع مقدس از زبان فرمانده دشمن. کاملا از تصویر سازی هاش مشخصه که سربازان عراقی هم می دانستند صدام چه حیوانی است. می دانستند به سرزمین اسلامی ایران حمله کرده اند. جالب تر از همه همراهی فرماندهانی از کشور های مصر و اردن بود.
Mathilda
اگر روایت جذاب تری داشت، دلنشین تر میشد. تعداد اسامی به همراه سمت هاشون، نسبتا زیاد بود و اگر بخوای دقیق بشی و به ذهن بسپری، کمی گیج کننده میشه. ضمنا اگر خواننده، اطلاعاتی در مورد رده بندی های نظامی داشته باشه درک بهتری پیدا میکنه از قدرت مادی-معنوی طرفین و اهمیت و آثار پیروزی ایران و شکست عراق. . در کل: خوندنش خالی از لطف نیس. اما ضروری هم نیس. 🙂
homa51
امام خمینی( ره): "خرمشهر را خدا آزاد کرد" شنیدن‌روایت فتح‌پیروزمندانه رزمندگان اسلام در عملیات آزادسازی خرمشهر آنهم از زبان یک افسر عراقی بسیار غرورآفرین و لذت بخش بود.
Mohammad
درود بر سربازان جمهوری اسلامی ایران آنها باشجاعت تمام به دل دشمن میروند در حالی که عراقی ها از ترس فرار می کنند. اگر خدا با ما نبود خرمشهر آزاد نمی شد طبق حرف های امام خمینی خرمشهر را خدا آزاد کرد خدا با ما بود اما با عراقی ها نبود چون می خواستند یکی از بهترین استان ها و شهر را از ما بگیرند . چون ما دفاع می کنیم خدا با ما بود اما آنها می خواستند یورش ببرند همیشه اسرای آنها را مثل مهمان با آنها رفتار می کردیم اما آنها آدم هم حسابمان نمی کردند و با خشنی به جان رزمندگان می افتادند درست نمیگم ؟چون تو کتاب پایی که جاماند این رفتار ها را درست نوشته بود
"zeinab 82"
جالب بود حرف های یک عراقی درمورد شکستشون در خرمشهر در مقابل سرباز های ایرانی درمورد رفتار وحشیانه صدام و افسر های عراقی با اسیر تا و سربازانی که فرار میکردند. جالب بود برام با اینکه میدونستند در راه اشتباهی هستند و به هلاکت میرسند وصدام این همه توهین بهشون میکرد اما باز دست از این کار هاشون برنمیداشتند. درود بر رزمندگان اسلام
فآطمه
درکل خوب بود
Akbar Aghaii
کتاب بسیار جذابی بود در کمتر از ۳۰ دقیقه قابل مطالعه ست
Mohammad Bagheri
درود خدا بر همه شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان این جنگ منحوس. به نظرم تکه هایی از این کتاب بصورت جانبدارانه و احساسی ترجمه شده بود.
کاربر ۱۳۷۴۶۳۹
درود کاملا درست میگی آخه یه چیزی رو وقتی درگیرشی یه چیزه وقتی بهش مسلط میشوی یه جور دیگست . شک نکن .والا سنگرتو گم میکنیا آخه اگر آدمی عالمشم بی عمل وکم عمل نبود شهادت مقبولو افتاده رو قدر نمدونست ودنبال آدم حسابی شدن وغیره میگشت .آخریرین شب در خرمشهر به کی چی گذشت الاه اعلم .
جعفر سلمان نژاد
کتاب جالبی بود
یک دیوانه ی کتاب
با اینکه می‌تونست جذاب تر از این هم نوشته بشه ولی خب بازم در نوع خودش خوب بود و روایت اون طرف قضیه برای من که اولین بار بود میخوندم جالب بود.
کاربر ۳۳۴۳۹۲۷
حس خوبی داشت ودوست داشتم مطالعه تا آخر ادامه دهم و حضور خودراکه در جنگ بودم حس می کردم
مهرداد
در مجموع کتاب جالبیست ولی ای کاش از نحوه عملکرد ایران و درگیری نیروهای ایرانی و پیشروی ایران توسط کدام گروه و گردان و عدوات ایران هم نویسنده بیشتر صحبت میکرد
f
عالی
سپیده دم اندیشه
عالی بود 🌹

حجم

۱۲۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۱۲۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
۱۴,۷۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد