نظرات درباره کتاب آتش و خون در خرمشهر و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب آتش و خون در خرمشهر اثر خالد سلمان محمود کاظمی

نظرات کاربران درباره کتاب آتش و خون در خرمشهر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۸ رأی
۳٫۹
(۱۸)
🇮🇷💪🏻🇮🇷REZA
بسیاری از نظامیان صدام از ترس به قتل رسیدن خانواده‌اشون توسط صدام و حزب بعث وارد جنگ شدند، در عراق گردان هوایی بودند که موشک ها رو غیرفعال می کردن در داخل جنگنده ها می گذاشتند تا بعد افتادن منفجر نشن، بعد ها تیم خنثی ایرانی می فهمه این موشک ها غیرفعال هست، به مسئولین گزارش می ده، یک مسئول ساده لوح، تو تلوزیون می یاد می گه ما به داخل نیروی هوایی عراق هم نفوذ کردیم، و صدام می فهمه همه اون نیروها رو اعدام می کنه، من نه می دونم گردان چیه نه تیپ، اطلاع دقیق تو اینترنت موجود است می تونید اخبارش بخونید
عاشق کتاب
آشور بانیپال آخرین فرمانروای آشوریان در کتیبه ای درباره نابودی شوش چنین می گوید: “من، شوش، شهر بزرگ و مقدس را به خواست خدایان آشور گشودم. من وارد کاخ‌های معبد شوش شدم و هر آنچه از سیم و زر و مال فراوان بود، همه را به غنیمت برداشتم. من همه آجرهای زیگورات شوش را که با سنگ لاجورد تزئین شده بود، شکستم. من تمامی معابد ایلام را با خاک یکسان کردم، شهر شوش را به ویرانه‌ای تبدیل کردم و بر زمینش نمک پاشیدم. من همه دختران و زنان را به اسارت گرفتم. از این پس دیگر کسی، صدای شادی مردم و سم اسبان را در ایلام نخواهد شنید.” شما بین او و صدام تفاوتی میبینید؟؟؟؟
کمیل تایی
من کتاب گردان گم شده رو از همین انتشارات و همین سری مطالعه کردم. کتابش هیجان فوق العاده‌ای داشت... غیرقابل وصف بود. وقتی به آخر کتاب میرسی دوست داری تمام قد برای قهرمان کتاب بایستی و به روح بزرگ و دلیرش هزاربار درود و سلام بفرستی . پیشنهاد میکنم اگه نخوندیدش حتما بخونید. منم میرم این یکی رو بخونم :)
صابر
کتاب خوبی بود و جالب یکم اختصارش زیاد بود. ولی شنیدن اعتراف از زبان افسر بعثی هم بیانگر قدرت ایران هستش یه ایران و به قول بعث خوبان عالم(شیطان بزرگ و شیاطین تابعه)
"zeinab 82"
خوندن اینجای کتاب برام جالب بود:( در سینه حرف های زیادی دارم ما با لشکری از فرشتگان روبرو هستیم. علی رغم اینکه از نظر عده و عده برتری با ماست اما دچار ترس و وحشت میشویم گمان میکنیم عرض یک ساعت شهر را تصرف میکنیم اما حقیقت این است که تنها چند متری هم که پیش می رویم باید خون های زیادی به عنوان بهای ان بپردازیم... نمیدانم شاید ذرات شن و ماسه در ان لحظات به گلوله تبدیل میشوند. بخدا خودم دیدم که گلوله هایی از نقاط نامعلوم شلیک میشود باور کن اسمان در کنار ایرانی ها با ما میجنگد.)
Mohammad Bagheri
به واقع کاری که در جنگ ایران و عراق انجام شد، مخصوصا بخشی از تاریخ جنگ که مربوط به اشغال و آزادسازی خرمشهره علاوه بر ادبیات حماسی و دفاع مقدس می تونه جزو ادبیات اسطوره ای هم باشه، موضوع کتاب جالب بود ولی نوع نگارش وقایع و تعریف هاس نگارنده اون به نظر بسیار جانبدارانه به نظر می رسه.
امیرحسین
سلام.ایده کتاب که از زبان افسر عراقی بود رو دوست داشتم.اما بیشتر بخش های کتاب به ارائه اطلاعاتی پرداخته بود که شاید برای کسی که با جغرافیای منطقه و ساختار ارتش عراق آشنا نباشد؛ جذابیت نداشته باشد و اینکه بسیاری از جنایاتی که در کتاب گفته شده رو از رسانه ها شنیده ایم در واقع کتاب اسرار چندان سری رو بیان نمیکنه.ممنونم که نظر این حقیرو خوندی😊❤
امیر حسین
نه زیاد
کاربر ۱۶۲۴۳۷۱
کتاب خوبی هست؟
مرتضی ش.
با خواندن این کتاب سر تعظیم بر غیرتمندان ایرانی ⁦فرود می‌آورم و البته سرم را به افتخار کشور عزیزم ایران در مقابل تمام جهان بلند میکنم ⁦🇮🇷⁩.
maasadi78
کتاب جذابیت خاصی نداشت و جریانات اندکی از مدت کمی از جنگ را می گوید. کتاب بدرد ثبت وقایع تاریخی می خورد
ام باقر
کتای خوبی بود یه جورایی اثبات تاریخ دفاع مقدس وقتی از زبان خود بعثی ها اعتراف میشنوی...

حجم

۳۴۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۳۴۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد