نظرات درباره کتاب آن فرانک؛ خاطرات یک دختر جوان و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب آن فرانک؛ خاطرات یک دختر جوان اثر شهلا طهماسبی

نظرات کاربران درباره کتاب آن فرانک؛ خاطرات یک دختر جوان

نویسنده:آن فرانک
امتیاز:
۴.۲از ۱۴۱ رأی
۴٫۲
(۱۴۱)
parniyan
بسیار عالی بود دختر نوجوانی که قلم فوق العاده ای داره.درونیات یک نوجوان رو سلیس و روان بیان کرده .خوندنش رو برای علاقمندان به سرنوشت ملت ها در جنگ جهانی دوم و مادران و پدرانی که فرزند نوجوان دارن توصیه میکنم .
وحید
کتابی که اهمیتش بر پایه‌ی سرانجام نویسنده است و یهودی بودن او... در پنجاه شصت صفحه‌ی اول کتاب که چیز دندان‌گیر و جذابی به چشم نمی‌خورد... اگر آن کشنه نمی‌شد، بعید می‌دانم یادداشت‌های او که یک سری مطالب عادی و کسالت‌بارند اصلا چاپ می‌شد. حوادث دلخراش هولوکاست قابل انکار نیست، ولی جامعه‌ی یهود کلا تبلیغ زیادی روی این مساله می‌کند و اهمیت یافتن آثاری چون این کتاب، نتیجه‌ی همین تبلیغات است.
yalda.kn
جذاب،خواندنی،پرکشش باپایانی اشک‌آور
Sharareh Haghgooei
داستان ویژگی خاصی ندارد.همانگونه است که خاطرات یک دختر ۱۳ ساله باید باشد.البته زندگی در خفا کمی آنرا متمایز از روزمرگیهای دختران ۱۳ ساله دیگر می کند.
حسین محمدی
آن فرانک با دفترچه خاطراتش ناخودآگاه خودش وهشت نفرهمراهش راجاودانه کرد
z.gh
خاطرات دختر جوان، قوی و مثبت بین،غم انگیز تموم شد😔
maryam ghaziani
من قشنگ باهاش زندگی کردم چقدر اشک ریختم و چقدر درکش کردم و چقدرررر ناراحت شدم که نتونست خاطرات بیشتری بسازه و ازشون صحبت کنه
Dr Mahoor
ایا این بهترین ترجمه موجوده ؟
zeinab_mdi70
دردناک و عالی
مریم قاسمی
تو همه ی لحظه ها کنارش بودم کتاب دوست داشتنی بود حس حال ان به عنوان یه دختر یهودی خیلی برام جالب بود دوسش داشتم.
lucifer
من نیز! منم همچنین حسی داشتم
Houshyaran
چرا تخفیف ‌اش رو حذف کردید!
off
Ketabestan 98, 97
نیایش
سرچ کنین تخفیف سایت طاقچه از اونجا کد تخفیف بگیرید موقع وارد کردنش ببینید قیمت براتون با تخفیف محاسبه میشه؟ اینو از بچه های اینجا شنیدم
Muhammad
مدتش تموم شد
1984
جالب و جذابه ترجمه هم در کل عالی (من مقایسه کردم با متن انگلیسی) به جز واژه پیشابدان که میشه همون صندلی توالت. دمشون گرم این همه دنیا رو پر کردن از ظلمی که ۴ سال بهشون شد و تازه بخشیش از حماقت خودشون بود که فرم پر کردن دادن نازی ها. بعد ما ایرانی ها ظلم هزاران ساله رو ساکت و خاموش گذاشتیم. ی سوال هم که پیش میاد اینه که این دفتر چطور سالم موند که بعدا پدرش منتشرش کرد؟!؟کجا مخفی شده بود که پیداش نکردن!؟
ریحانه
یکی از اون چند نفری که بهشون کمک میکردن بعد از دستگیری «آن» و خونوادش وارد مخفیگاهشون میشه و دفتر «آن» رو پیدا میکنه، بعد از جنگ هم ک با پدر «آن» دیدار میکنه دفتر رو بهش تحویل میده البته خودش نخونده بودتش. این اطلاعات رو من از صفحه رسمی موزه آن فرانک تو اینستاگرام خوندم.
S.Abolqasem
جذابیتی نداشت
بیات
برای من این کتاب بی نظیر رایگان اومده. مرسی طاقچه جان
سین
😄😄😄
مریم احمدی
نمی دونم چطوریه. dartz بیییی تربیت
dartz
از اون جایی که ایشون سنتی رو با صنعتی می زنن
mahdiafrisham1
بعد از قرنی تخفیفشو روی چی گذاشته. اینا کاربردشون برای زندگی ما ها چیه واقعا؟ سرگرمی؟
پاشا
این کتاب توسط دختری نوجوان نوشته شده، پس از نظر داستانی ارزشمند نیست. اگر هم مثل من منتظر خواندن ماجراهای یهود و نازی هستید به هیچ عنوان این کتابو پیشنهاد نمیکنم، چون کتاب تنها زندگیه دختری در یک پناهگاه را روایت میکند
بانو ریحانه
بله این کاربر درست میگن اگع اینجوریه هیچکس نباید کتاب بنویسه پیرا ننویسن چون تفکرشون قدیمیه جوون ننویسه چون اصلا معلوم نیست داستان از چه قراره نوجوون ننویسه چون بچه است دقیقا به نظرشما چه گروه سنی حق نوشتن داستان داره؟
یک نفر که کتاب خواندنش را مر
من دارم میگم فکر میکنی که نوجوانا هرچی مینویسن بده،مگه این که نوجوان کتابو نوشته پس کتابه بدیه؟
پاشا
من نظرم رو در باره ی کتاب گفتم نه شخصیت داستان و شما مستقیما به من توهین کردید افرین بر شما که خواندن کتاب ها شما رو به اینی که هستید تبدیل کرده.

حجم

۵۸۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۵۷ صفحه

حجم

۵۸۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۵۷ صفحه

قیمت:
۱۵۴,۰۰۰
۷۷,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۳
۴
صفحه بعد