نظرات درباره کتاب روزی روزگاری فوتبال (فوتبال و جامعه‌شناسی) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب روزی روزگاری فوتبال (فوتبال و جامعه‌شناسی) اثر حمیدرضا صدر

نظرات کاربران درباره کتاب روزی روزگاری فوتبال (فوتبال و جامعه‌شناسی)

۴٫۲
(۴۰)
هادی محمودی
رفقا من معمولا نظر نمیدم در مورد کتاب ها و بیشتر از نظرات بقیه استفاده میکنم اما وقتی دیدم کتاب به این جذابیت و عظمت بدون نظر و وارسی مونده بم برخورد و احساس دین و وظیفه کردم که بگم نظرمو. اولین ویژگیش این که اصلاً لازم نیست فوتبالی باشی تا این کتاب رو بخونی⁦^_^⁩ کتاب به شدت روون هست و با نثر جادویی حمیدرضا صدر میخکوبتون می‌کنه و نمی‌ذاره ساعت ها زمینش بذارید،اطلاعات عجیب و غریب و جامعی از تاریخ صد و بیست ساله فوتبال و تشکیل لیگ ها و تیم ملی تو کشور ها و قاره های مختلف و فراز و فرود ها تو دوره های ملتهب مثل جنگ های جهانی اول و دوم و جنگ سرد شرق و غرب و دیکتاتوری های موسلینی و ژنرال فرانکو و البته تاریخ تأسیس و سبقه و اصالت و ریشه استقلال و پرسپولیس بتون میده. برید بخونید کتاب رو و غرق شید و بچشید لذت کتاب خوب رو.
حسین محرمی
کتاب عالی و لذت بخش در‌مورد‌ مسابقات فوتبال اروپا و ایران
Abadabol
تشکر از نظر مفیدتون
Mahdi
درسته، دکتر صدر واقعا اطلاعات عالی داره. از وقتی که ایشون در تلویزیون کارشناس بودند من واقعا از دانسته‌هاشون استفاده می‌کردم. این کتاب رو مدت‌هاست خریدم اما متاسفانه به دلیل مشغله فراوان هنوز موفق به مطالعه نشدم.
omid.z
کتاب جالبیه ولی کاش قیمتش یکم پایین تر بود
Agha_M@hdiar
بیشتر از یکم! قیمت نسخه چاپی هشتاد هزار تومنه! همش برای ۴۰۰ صفحه😑
مهدی روزبه
روح استاد صدر عزیز شاد. واقعاً دردناک بود برای من... 🥺
عبدالجواد
عالی بود
علی حسینی
کتابو میخوندم انگار مرحوم صدر داشت باهام حرف می‌زد، برای فوتبالی‌ها وغیر فوتبالی ها جذابه چون نگاه جامعه شناسانه و جغرافیایی و تاریخی داره
mahdi2006
خیلی کتاب قشنگیه
RezaShahi
راجع به محتوا و متن کتاب صحبتی ندارم، نیازی به تعریف بنده ندارد. اما نقدی که دارم مربوط به تبدیل نسخه چاپی این کتاب به الکترونیک است، چون غلط‌های نگارشی و جمله‌بندی‌های اشتباه در این نسخه به چشم می‌خورد. که مطمئن هستم در نسخه اصلی چنین نبوده. لطفا در تولید کتب الکترونیک دقت بیشتری به خرج دهید.
zahra_gharnein
کتاب در مورد تاریخچه شکل گیری فوتبال در جوامع مختلف و تاثیرگزاری فوتبال بر آنهاست . بعضی از فصل های کتاب حوصله زیادی احتیاج داشت و باید عاشق فوتبال میبودی که میفهمیدی و ازش لذت میبردی اما در مجموع اطلاعات خیلی خوب و جالب و جذابی رو در مورد فوتبال در کشورهای مختلف ارائه میده و با مطالعه این کتاب تا حدودی میشه به جریانهای حاکم برکشورهای مختلف پی برد.

حجم

۴۴۱٫۱ کیلوبایت

حجم

۴۴۱٫۱ کیلوبایت

قیمت:
۹۲,۰۰۰
۴۶,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد