نظرات درباره کتاب جنگجوی عشق و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۶ | طاقچه
کتاب جنگجوی عشق اثر سمانه پرهیزکاری

نظرات کاربران درباره کتاب جنگجوی عشق

۳٫۸
(۶۸۹)
ز. آروشا دهقان
فکر می‌کنم که "جنگجوی عشق" یک خودزندگی‌نامه‌ی تقریبا بی‌نقص بود. نویسنده در طول کتاب تمام تلاشش رو کرده بود تا با خواننده روراست باشه، چیزی رو پنهان نکنه، افراد رو داوری نکنه و بی‌طرفانه بنویسه. مهم ترین ویژگی این کتاب، این بود که اگرچه درباره ی یک شخصه اما اصلا شخصی نیست و می‌تونه به دیگران هم در رویارویی با مسائل و مشکلات مختلف کمک کنه. یک چیز دیگه که باعث شد جنگجوی عشق رو دوست داشته باشم، بازگو کردن توصیه‌های مشاور بود. در واقع هر وقت داستانی می خوانم که در اون به جای یک رابطه‌ی مریض و یک عشق مازوخیسمی، زن و شوهر برای حل مشکلاتشون از روان‌شناس استفاده می‌کنند یک جون به جون‌هام اضافه میشه. البته وقتی فهمیدم که چند سال بعد گلنن و کرگ از هم جدا شدند کمی توی ذوقم خورد. تلاش کرگ برای درمان شدن و حفظ زندگیش به نظرم ستودنی بود. مردهای زیادی نیستند که این کار رو انجام بدن یا اصلا بپذیرند که مشکل دارند. نکته ی آخر: فکر می‌کنم بزرگترین نقطه ضعف کتاب برای من ارجاعاتش بود. این کتاب برای خواننده‌ی غیر آمریکایی خود بسنده نیست. یعنی خیلی وقت ها نویسنده وسط ماجرا یک چیزی می‌گفت یا به موضوعی اشاره می‌کرد که تا تو فرهنگ و جامعه‌ی آمریکا بزرگ نشده باشی، فیلم‌ها، خواننده‌ها و شخصیت های مختلف رو نشناسی، متوجه نمیشی و مجبوری مدام به پاورقی ها مراجعه کنی و ببینی این چی داره میگه و چرا این رو گفته. نقطه ضعف بعدی البته ربطی به نویسنده و محتوای کتاب نداره و به ناشر مربوط میشه. آخه واقعا این چه طرح جلدیه؟ شبیه صفحه ی آخر دفتر یک دختر دوازده ساله‌ست که هر چه دیده توش کشیده و نوشته.
sumit
من اینطوریم که یه کتاب رو می خونم و بعد یه مدت درکش می کنم. مثلا اولین بار که رمان کوری را تموم کردم با خودم گفتم: خوب که چی؟ سه ماه بعد سر یک ماجرایی یهو رفتم تو فکر رمان و معنای اِلمان هاش را درک کردم. سرِ این کتاب هم، اول روحیه ی تلاشگر قهرمان داستان را پسندیدم ولی بعد که در نظرات خوندم این خانم هم جنس گرا شده متوجه شدم کلِ تلاشش در این کتاب بی نتیجه مونده...این موضوع حس خوبی بهم نداد... نمی دونم چرا؟ و بعد یک بعدِ منفی برام ایجاد کرد که به کتاب های انگیزشی بی اعتماد شدم چون این نویسنده از خیلی از متدهای آن ها استفاده کرده بود...شاید هم اشتباه باشه ولی به هرحال نظرم عوض شد.
marie
اگر دنبال مفهوم زندگی وخودشناسی هستید کتاب خوبیه برای خوندن،چیزی را یاداوری میکنه که متاسفانه فراموش شده تو زندگی ،یه اصل مهم،اینکه خودت باشی
HeliOs
خیلی کتاب زیبایی بود. قلم نویسنده واقعا خوب بود. در کل محتوای کتاب اینه که به خود واقعیتون اهمیت بدید و پنهانش نکنید.
~m0_0nlight~
کافیه از دریچه چشم های شخصیت اول کتاب به وقایع نگاه کنی تا نه تنها درکش کنی؛ بلکه خیلی جاها با گلنن بخندی یا حتی گریه کنی .. این کتاب یه بیان شجاعانه از مقاومت در برابر رنج هاییه که از درون و بیرونه خودمون میکشیم..داستان مقاومت و عشقه!
Hoda
خیلی دوستش داشتم به همه‌ی خانوما پیشنهاد میکنم اولش شاید متفاوت باشه اما هرچه که برید جلو بهتر میشه
ولنسی پارسی
کامل نخوندمش چون هشدار به نظرم برای 17سال به بالا مناسب است
Ghazal
این کتاب زندگی و خاطراتِ خودنوشتِ زنیه که تصمیم می‌گیره خودشو دوست داشته‌باشه. از اون کتاب‌های انرژی مثبتِ الکی و ... نیست.غم و شادیو در کنار هم حس می‌کنین؛نسبت به رنج‌ها واقع‌بینانه‌ست ولی امیدشو هم از دست نمی‌ده. با خوندنِ این کتاب هم رنج کشیدم و هم انرژی گرفتم و لذت بردم. پیشنهاد می‌کنم بعد از خوندن کتاب یه سَری به پیج اینستای نویسنده بزنین و ببینین الآن چه مسیریو واسه زندگیش انتخاب کرده.
ریحانه شمیرانی
این کتاب رو به افرادی که عزت‌نفس پایین دارن توصیه می‌کنم، چون روایت این کتاب داستان زندگی خود نویسنده‌ست و به خوبی توضیح داده که وقتی ما احساس خوبی نسبت به وجودمون نداشته باشیم زندگی‌مون چه‌قدر می‌تونه تاریک باشه. روند داستان ممکنه بهت انرژی منفی منتقل کنه اما صبر داشته باش و تا انتها مطالعه کن، مطمئنم انتهای کتاب روحت به پرواز درمیاد از زیبایی توصیف‌هاش.
maedeh
اوایل خوب پیش رفت.اما کم کم اونقدر به توصیف پرداخت که خسته کننده شد.
Tannaz
عالی بود
Mohaddeseh Habibi
خوب بود،فقط اخراش یکم خسته کننده بود انگار منظورش رو متوجه نمیشدم یه جاهایی
Aa
هم دوسش داشتم چون خیلی جاها جملاتی که میگه خیلی زیباست. هم دوسش نداشتم چون یه جاهایی منظورش رو نمی فهمیدم و خسته میشدم. در کل کتاب قشنگیه. درباره نویسنده یعنی گلنن یه سرچ‌ هم کردم و عکساشو هم دیدم. گویا سال 2016 از کریگ جدا میشه و سال 2017 با ابی وامباک ازدواج میکنه. وامباک، ستاره فوتبال زنان جهان که از او به عنوان بزرگترین فوتبالیست زن تاریخ نام میبرند که آمریکایی هست و خودش چندتا کتاب نوشته. این‌ مطالب تو این کتاب نیست
Aa
بله گویا همجنس گرا بوده منم بعد از سرچ در مورد نویسنده فهمیدم
شیما
یعنی گلنن با یه خانم ازدواج میکنه؟
مهسا
قطعا ارزش یه بار خوندن رو داره، من که دوسش داشتم.
Delyar...
کتاب بسیار خوب و پرمحتوایی بود امیدوارم براش وقت بزارید و بخونیدش 🌼
zahra.Askari
فوق العاده و قشنگ
hana
جنگوی عشق یک کتاب فوق العاده است وخوندن اونو چند بار توصیه میکنم
f a
کتاب خوب و مفیدیه
Tina
رمان قشنگ و پند اموزی بود
Atousa Parvardegary
تبریک! کد تخفیف: J2LFGL9P کد یک هفته اشتراک رایگان برای اولین عضویت در کتابخانه‌ی همگانی طاقچه، هدیه به شما.تا آخر دی https://landing.taaghche.com/irancell/subscription
bob ruth
از کجا میده اینارو؟؟؟

حجم

۲۳۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۳۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان