نظرات درباره کتاب هویت و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب هویت اثر میلان کوندرا

نظرات کاربران درباره کتاب هویت

انتشارات:انتشارات جامی
امتیاز:
۳.۱از ۱۴ رأی
۳٫۱
(۱۴)
نازبانو
یک لالایی برای روح ، خیییییلی لطیف و روح نوازه ، خوب بود ،،،،با ترجمه نشر قطره خوندم
elham
کتاب بارهستی از این نویسنده خوندم خیلی ساده نیست بعضی قسمت ها خیلی بحث سنگین میشه .برخلاف این همه تعریف که از کوندرا شده اما من با سبکش نتونستم ارتباط برقرار کنم.
AMiR
اه... چرا کتاب بار هستی رو نمیذارید!!!
alireza
اول داستان خوب بود بعدش با چکش سانسور افتادن به جونش نفهمیدم ...گیج شدم...از یه جایی از واقعیت محض پرید به خواب وخیال...
ا.م
کتاب رو با دو ترجمه متفاوت در طاقچه و همزمان خواندم. و برایم جالب بود که ترجمه چقدر در فهم روند داستان تاثیرگذار هست. سطح کتاب با توجه به کتاب دیگری که از این نویسنده خواندم، بار هستی، متوسط بود. اگر چه ارزش خواندن رو داره و برای کسانی که از کتابها نکته برداری میکنند حرف برای گفتن دارد.
faezeh
خب می گفتی کدوم ترجمه بهتره
sahar
کدوم ترجمه بهتر بود؟
saeed
از میلان کوندرا باید بار هستی رو خوند که کتاب فوق العادیه
وحید
این کتابو قبلا خوندم و از اون موقع برام سواله که چرا میگن کوندرا خیلی خفنه!
1984
ی رمان خاصی هست و با اینکه هیجان نداره در کل اما من اصلا از خوندنش خسته نشدم و ی روزه خوندمش. شاید خیلیا حوصله نکنن بخونن. ترجمه هم در کل خوبه اما نگارش واژه ها گاها مشکل داره. البته گاهی سانسور شده. ترجمه کاظمی و اینو باید با هم خوند تا پوشش بده همه ماجرا رو.
faezeh
از این نویسنده بار هستی خوندم و خیییلی دوسش داشتم.این یکی رو به اندازه اون نه اما ... نمی‌دونم.شاید اونجوری که باید، درکش نکردم کتاب داستان پردازی خاصی نداره و بیشتر حول افکار و نظرات نویسنده می چرخه و بیشتر وارد لایه های درونی روان‌شناختی میشه
mahsa
کتاب خوبیه البته با ترجمه دیگه ای خونده م
Khosro Jalalmanesh
همه آثار کوندرا خوب هستند و واقعا انتخاب دشوار است ولی به هر حال این رمان بسیار زیبا و جذاب بود . معلوم نیست جای این گونه نویسندگان را چه کسی پر خواهد کرد ؟

حجم

۱۴۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۴۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد