نظرات کتاب شنام: خاطرات کیانوش گلزارراغب
کتاب شنام: خاطرات کیانوش گلزارراغب اثر کیانوش گلزار راغب

کتاب شنام: خاطرات کیانوش گلزارراغب

نظرات کاربران

🌟 najme🌟
من امروز تمومش کردم خیلی آخرش غم انگیز بود 🤕
jaVad
یک داستان واقعی و به شدت عاشقانه با پایانی بسیار تامل برانگیز. در جاهایی از کتاب می خوانیم که چگونه زندانی و زندانبان از جفای روزگار، دست در گردن هم انداخته و گریه میکنند، کسانی که روزی به خون هم تشنه بودند، چگونه در اغوش یکدیگر گریه میکنند و تنها یک چیز در این میان واضح است: نفرین بر جنگ و درگیری و نفرین بر قدرت طلبی های سیاسی، که چگونه انسانهای عادی و بیگناه را به بدبختی و فلاکت و در به دری میکشاند. این کتاب بسیار روی من تاثیر گذاشت. خواندنش را به هر انسان حق طلب و ژرف اندیش توصیه میکنم.
گمنام
خیلی جالب بود یه شخصی تو مملکت خودش یک سال اسیر باشه نشون دهنده اوضاع بحرانی اوایل انقلاب است و اینکه چقدر نعمت امینت اهمیت داره و از نون شب واجب تره خدا عذاب کومله و دموکرات ها را هم زیاد کنه
Saman
چند سال پیش خونده بودمش.یکی از اون کتابهایی هست که در خاطرم میماند.عالی بود
HQSAMM
کتاب بسیار جالبی است و مخلوطی از دفاع مقدس و عاشقانه ای جالب به همراه سختی های مسیر: که عشق اول نمود آسان ولی افتاد مشکلها
اندیشه
عالی،داستان خیلی خوبس داره.من نسخه چاپی رو دوسه سال پیش خوندم
وحید
من کتاب درباره جنگ خیلی خوندم، اما انصافا این خیلی خوب و خاص بود و خیلی هم جا داره حتی تبدیل ب فیلم بشه،
0
Sayo
خیلی گیرا و جذاب بود ولی آخرش کلی غصه خوردم☹️☹️☹️ چه کاری بود آخه خب برمیگشتن با هم اسداباد😒😒 آدم مگه چندبار شانس میاره و عشقشو پیدامیکنه؟
0
homa51
از اون کتابهاییه که در حین مرور برهه‌ای از تاریخ دفاع مقدس در اثنای آن عاشقانه ای هم درجریانه‌. قشنگه .زندگی همیشه جریان داره!
ابوذر
واقعا قبل از خوندن کتاب فکر نمی‌کردم با چنین اثر گیرایی مواجه بشم. داستان فقط روایت ساده‌ی یه رزمنده از دوران جبهه یا اسارت نیست. نویسنده بدون قضاوت کردن و فقط با ذکر خرده داستان‌های واقعی، خواننده رو به درک واقع‌گرایانه ای از دغدغه‌ها و روحیات اجتماع در سال‌های اول انقلاب می‌رسونه. مضاف بر این خوانده درگیر عواطف شخصی شخصیت‌ها هم می‌شه که از این حیث تنه به تنه داستان‌های پرتب‌وتاب هالیوودی می‌زنه، با این تفاوت که خواننده می‌دونه با روایتی حقیقی طرف هست، نه یک افسانه.
0

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۷ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۷ صفحه

قیمت:
۸۳,۰۰۰
۵۸,۱۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد