نظرات درباره کتاب جان‌سخت و کم‌شانس و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب جان‌سخت و کم‌شانس اثر بنانا یوشیموتو

نظرات کاربران درباره کتاب جان‌سخت و کم‌شانس

۳٫۵
(۱۵)
ریحانه باقریه
کتاب غلطهای نگارشی بسیاری دارد که حظ مداوم خواندن کتاب و همراه شدن با احساس آن را میگیرد و خواندن را دچار وقفه میکند. از این نظر نیاز اساسی به یک ویرایش کلی دارد. اما از منظر خود داستانها، کتاب فضایی سورئال دارد که به شدت با درونیات و احساسات خود افراد گره میخورد. توصیفات به اندازه فضا و مکان و آدمها در کتاب برای قرار گرفتن در موقعیت به خواننده کمک میکند. قصه ها شرح و توصیف و شروع و پایان مطلوبی دارند و خسته کننده نیست. از منظر غنای داستانی اما داستان اول دلنشین تر و ملموستر است.
سينا رضايي
من عاشق ادبیات آسیای شرقی هستم ،به نظرم ترجمه این کتاب بی نظیره
~sahar~
زیاد باهاش حال نکردم متاسفانه زیاد جالب نیست
Dexter
ترجمه ی خیلی زیبایی داره...توصیفات زنده و ملموس هستند...از خوندنش می شه احساس زندگی و طراوت کرد
مریم
وقتی داشتم می خوندم نمی فهمیدم دارم چه چیزی رو پیگیری میکنم..داستانش جذاب نبود...البته نظر منه😉
کتاب ناب
داستان اولش متفاوت بود و داستان دومش معمولی، ولی برای من تقریبا جذاب بود و بی وقفه خوندمش... دلم میخواد بیشتر از ادبیات ژاپنی بخونم
jaVad
داستان به شکل عجیب غریبی نوشته شده بود. نمیدونم برگردان کتاب به فارسی خوب نبود یا واقعا داستان همین بود، ولی این داستان ها در کل چنگی به دل نمیزد، جز یه فضای تقریبا تاریک و ماورایی چیزی داخلشون نبود. من نپسندیدم.
Sayeh Sh
چقدر اشتباه تایپی داره.
sanam
متوسط بود ولی داستان عجیبی داشت
samira
جالب بود دوستش داشتم
amin
من این کناب رو خربدم و دالود گردم واب فقط ۴۰ صفحه تست در حالیکه ور تطلاعات کتاب عنوان شده ۱۰۶ صفحه...کتاب رو چند بار جذف کردم و مجددا دانلود کردم ولی باز هم ۴۰ صفحه بود. چند عنوان کتاب دیگه هم خرید کردم ولی نعداد صفحات اونها هم کمتر از چبزی است که در اطلاعات کتاب عنوان شده است....آیا کسی مینونه راهنمایی کنه....
Tonoske
میشه گفت هر دو داستانِ کتاب درباره‌ی مرگ‌ان و درونمایه‌ی اصلیشون اونه، ولی نه طوری که تمرکز کامل روش باشه و حوصله رو سر ببره یا غمگین باشه. داستان اول به نظرم هیجان‌انگیزه و داستان دوم درام، ولی در هر دو به روابط انسانی میپردازه. در کل نثر روانی داره و انگار دارین وبلاگ دوستتون رو میخونین که خاطره‌ش رو تعریف میکنه. غلط تایپی چندتایی داره ولی طوری نیست که متوجه نشین درستش چیه یا مشکلی تو روایت ایجاد کنه. توصیفاتش از محیط و مکان زیادن و اولش ممکنه زیاد جذبش نشین اما اگه بهش زمان بدین نثرش واستون جا میفته و متوجه قشنگیش میشین. اولین کتابی یود که از بنانا میخوندم و خوشحالم که خوندمش و دلم میخواد کتابای بیشتری از این نویسنده بخونم. پ.ن: در ضمن این کتاب یک ترجمه‌ی دیگه هم داره به اسم "سرسخت و کم‌بخت" که از نظر عنوان‌کتاب سجع قشنگی داره ولی خود ترجمه رو چون نخوندمش نمیتونم نظر بدم که کدوم بهتره.

حجم

۷۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۷۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد