نظرات درباره کتاب مغالطه‌های پرکاربرد، ۴۴ ترفند کثیف برای برنده شدن در بحث‌ها و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب مغالطه‌های پرکاربرد، ۴۴ ترفند کثیف برای برنده شدن در بحث‌ها اثر ریچارد پل

نظرات کاربران درباره کتاب مغالطه‌های پرکاربرد، ۴۴ ترفند کثیف برای برنده شدن در بحث‌ها

۳٫۷
(۳۴۷)
علی دهقان منشادی
سلام این کتاب آموزش روش های نادرست برای مغلطه کاری و سفسطه بافی است. هدف از آموختن مغالطات تشخیص ادعا و استدلال از مغالطه و دوری از توسل به مغالطات است. پیشنهاد این کوچکترین، مطالعه کتاب منطق استاد دکتر خندان بویژه بخش مغالطات آن هست. موفق باشید.
1984
کتاب خوبیه و ضروری برای خواندن. طولانی هم نیس. فقط بخونید آخرش بوش و... چی میگن.
نجمه
موضوع کتاب جذابه و به خصوص بخشی که ۴۴ روش مغالطه رو فهرست می کنه و مثال می زنه هر چند، برای مقابله با این روش ها تقریبا راه حلی ارائه نمی ده و این از نقاط ضعف کتاب هست. ترجمه هم خیلی چنگی به دل نمی زد. در کل به افرادی که در حال تقویت مهارت های کلامی خودشون هستند و افرادی که راحت مغلوب دسیسه های کلامی دیگران میشن و بعد میشینن غصه می خورن که چرا سادگی کردن، توصیه می کنم این کتاب رو بخونن.
وحید شعبانی
مغالطه هایی که نویسنده در این کتاب معرفی میکنه همون تحریفات روانشناختیه که در کتب روانشناسی در موردشون توضیح داده شده و باعث بدفهمی انسانها و دور شدن اونها از واقعیت میشه
T latifi
کتاب خوبیه 👍
amir_masumi
بسیار کتاب خوب و مفید و کاربردی هست برای افرادی که می خوان مغالطه ها رو متوجه بشن و بتونن از گزاره های صحیح و مناسب در گفتگو هاشون و استدلال هاشون استفاده کنن یا گزاره های نادرست رو متوجه بشن. البته که این کتاب در کنار خواندن نیاز به یادگیری و تمرین داره تا کامل بتونن از ابزار استفاده کنن.
256
فایل نمونه خوب نیست، یک کم از مقدمه و این ها فراتر برید تا آدم بتونه بینش خوبی نسبت به کتاب پیدا بکنه.
فواد انصاری
کسی که کتابهای رولف دوبلی را خوانده باشد نیازی نیست که این کتاب را بخواند.
MA242
کتاب مختصر و مفیدی بود بسیاری از ترفندها و مسائل ذکر شده به عینه قابل ارزیابی و تشخیص در دنیای اجتماعی و سیاسی امروز است و به شناخت مخاطبان و رسانه ها و فریب های احتمالی سخنان ایشان کمک می کند من خودم احساس میکنم این کتاب در زندگی روزمره خودم بسیار موثر خواهد بود
ahz88
کتابی با عنوانی جذاب اما محتوای متوسط. نویسنده کتاب با هوشمندی ، مهندسی معکوسی درباره مفاهیمی چون " خطاهای شناختی" و "مبانی تبلیغات" انجام داده و نام آنرا مغالعه های پرکاربرد گذاشته تا جایی که خود در برخی استدلالات اسیر همین مغالطه ها می شود. به علت حجم کم کتاب به عزیزانی که حوصله مطالعه ندارند توصیه می کنم :)
حسین
خوب گفتید
میلاد
برای اینکه در دام مغالطه دیگران نیافتیم ارزش یکبار خوندن رو داره...
Amirreza
کتاب خیلی خوبی بود برای مغالطه ها مثال میزنه تا قشنگ جا بیوفته.
alireza karamollahi
واقعا کتاب خوبی نبود.
رضارازانی
این کتاب تا حدود زیادی مارو در برابر کسانی که با کلام میتونن شرایط رو برای ما سخت کنن، ایمن میکنه.
mohammad alimohamadi
خوندن این کتاب به نظرم اولین قدم برای فاصله گرفتن از ساده لوحیه، چیزی که بهش نیاز مبرم داریم.
کاربر 7093422
این کتاب درکل بد نبود درباره چیزی سخن می گوید که همه ما خواسته یا ناخواسته از ترفندهای آن استفاده میکنیم حال کمی در کسی بیشتر یا کمتر .من به شخصه چیز جدیدوجذابی درش ندیدم که به معلوماتم اضافه کنم انگار کتاب برای افراد بدبین یا بسیار محافظه کار بیشتر می‌تونه جذاب باشه .
negin bamzad
اینو خوندم عالیه واقعا سه هیچ جلو میفتید از بقیه
Davood Rajabi
عزیزان لطفا بفرمایند منظور از نمونه در قبل از خرید چیست؟ شما می توانید نمونه را از قسمت های میانی انتخاب کنید اما با دیدن سخنی با خواننده نمی توان درست تصمیم گرفت!
Morteza B
من با اینکه کامل کتاب رو خوندم ولی انتظار مثال‌ها و توضیحات بیشتری داشتم. به نظرم صرفا برای آشنایی مقدماتی با مبحث مغالطه مفیده
علی صادقی
متن سنگین و معلق و اطناب، خستگی آورد

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه