نظرات درباره کتاب گراف گربه، همیشه از راهی که می‌آید، کسی می‌رود و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب گراف گربه،  همیشه از راهی که می‌آید، کسی می‌رود اثر هادی تقی‌زاده

نظرات کاربران درباره کتاب گراف گربه، همیشه از راهی که می‌آید، کسی می‌رود

امتیاز:
۳.۶از ۹ رأی
۳٫۶
(۹)
مانا
همیشه ۱ چیز نو می آید یک عده اه اه پی کنند یک عده به به! حتی زمانی که یک شاعر تشبیه کرد چشم یار چون گل نرگس. یک عده گفتن اصلا شبیه نیست. چقدر زشته و اه اه! الانم دنیا وارد عصر پست مدرن و پسا مدرن شده. داستان گراف گربه پست مدرن هست. نوشتن چنین داستانی تکنیک بسیار بالایی می خواهد. هر کسی نمی تواند چنین فکری در ذهنش پرورش بدهد. هوش بالایی می خواهد. درک چنین داستانی برای راحت طلب ها آسان نیست.
gandomi
اگر دنبال یک داستان فانتزی و بامزه هستید و می خواهید یک جور خل و چل بازی براتیگاتی البته از نوع وطنی را تجربه کنید این کتاب را پیشنهاد می دهم. هنگام خواندن این کتاب بسیار سرخوش و گیج شدم و گاهی بلند قهقه زدم!
baharan
یه رمان متفاوت و عالی بین این همه رمان ایرانی بی کیفیت .
کتیبه سپید
شاید بهتر باشه توی تعریفتون از کیفیت، تجدید نظر کنین.
کاربر ۲۹۶۳۹۱۱
خلاقانه ترین پررمز و رازترین و یکی از کتابهای فوق العاده ای بود که تو عمرم خوندم .کاش بیشتر مینوشتین .
کتیبه سپید
بعد میگن چرا رمان ایرانی نمی‌خونید. تمام متنی که توی توضیحات آورده شده، خلاصه میشه توی اینکه چندتا آدم به درد نخور، یه انجمن من-درآوردی برای خودشون ساختن و فکر می‌کنن فقط به همین دلیل، دیگه شدن تافته جدا بافته. آدمای کله-داغ و سطح پایینی که زندگی رو به مسخره گرفتن. ته فهمشون از موضوع انجمنشون، محدود شده به کلاه یه نویسنده یا مثلا پز دادن درباره اینکه چند بیت از یه شاعر حفظن. خوندن این کتاب رو فقط می‌تونم به خودنماها، احمق‌ها، بی‌سوادها، و کسایی که عقده دیده شدن دارن، پیشنهاد کنم.

حجم

۲۸۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۲۸۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد