نظرات درباره کتاب وضعیت آخر و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب وضعیت آخر اثر تامس ای. هریس

نظرات کاربران درباره کتاب وضعیت آخر

۴٫۲
(۲۵۹)
وحید
یک کتاب عالی و مفید و علمی برای خودشناسی
کاربر 7609538
یک خودشناسی کامل هستش
کاربر ۴۳۳۹۶۱۳
لطفا صوتی این کتاب رو بزارید
gh.hanieh
این که فصل آخر کتاب بعد از توضیح نظریه والد بالغ کودک که کاملا جنبه های درون فردی هستش میرسه به اجتماع و رفتار اجتماعی انسان نشوندهنده اینه که ما موجوداتی هستیم وابسته به اجتماع و تعامل اجتماعی و بین المللی برای ما گریز ناپذیره!!! و وقتی که درون درست بشه اون هم درست میشه.
iren
این کتاب یه کتاب روانشناسی فوق العاده ساده اما کاربردیه.درباره خیلی اصول رفتاری نسبت به خودمون و دیگران،مخصوصا بچه ها و ادم های دگرتوان صحبت میکنه و دلیل خیلی از رفتارهای توصیه شده در مقابل دیگران رو به سادگی و روانی بیان میکنه.توصیش میکنم بشدت چون واقعا کتاب مفید و ساده ایه.
کاربر ۶۱۴۰۰۸۴
این کتاب به اشخاص کمک میکند که بتوانند کودک- والد- بالغ خود را شناسایی کنند. باتوجه به یادآوری خاطرات و گذشته هایی که شاید به آنها احساس من خوب نیستم را میدهدو آنها می توانند با یادآوری آنها و تغییر آنها به حال بهتر خود از طریق نوشتن برروی کاغذ و کارهایی که به آنها احساس بهتر و خوب میدهد کودک درون خود را شناسایی کرده و با آن ارتباط موثر برقرار کنند و به کودک خود احساس خوب بودن بدهد همانطور که هدف اصلی کتاب وضعیت آخر من خوب هستم - شما خوب هستید را بدهد ووقتی کودک درون این را باور کرد میتوان با توجه به احساس خوبی که اکنون در دسترس است و با بهره گیری از والد بالغ خود را فعال نموده و براساس آن ارتباط موثر داشت.
کاربر ۵۷۸۳۸۳۱
به نظر من تمام افراد بخصوص جوانان حتما این کتاب ارزشمند رو باید مطالعه کنند تا بتوانند کیفیت وکمی زندگی وروابط اجتماعی وخانواده خود را بهبود بخشند وروابط موفقی داشته باشند باحسرت به خود می‌گویم کاش در نوجوانی وجدانی این کتاب وکتابهایی دراین زمینه خوانده بودم
🪶🪺
این کتاب رو واقعا دوست داشتم و روی من تاثیر داشت و اگه بشه تکنیک های این کتاب رو از بر بود میشه فرد مفیدتری تو زندگی و ارتباطات با دیگران بود.
Martha'e Dark
کتابی که بی‌شک بهتون یک فرصت رو میده تا اگر بخش‌هایی از خودتون رو دوست‌ندارید راجع بهش فکرکنید و ساده از کنار اتفاقات زندگی نگذرید! این کتاب یکمی طولانی هست اما نگران نباشید چراکه جذابیتی داره که این طولانی بودن به چشم نمیاد. اگر دنبال یک کتاب راجع به آموزه های روانشناختی میگردید ، کتاب رو مطالعه کنید و خودتون ببینید که چه کتاب ارزشمند و چه اثر درخوریِ :)
sara
یه کتاب روانشناسی هست که راجب ذهن انسان صحبت میکنه که از سه بخش تشکیل شده کودک والد و بالغ توضیحات مفصلی راجب این قضیه میده بعد راجب بچه ها و بعد راجب نوجوانی یک مقدار از نظر نوع نگارش کتاب قدیمی هست بنظرم اما ارزش خوندن داره فصل اولش راجب نظریه ی فروید هست که بنظرم آدمو خسته میکنه از فصل دوم شروع به خوندن کنید
کاربر ۳۲۶۱۴۶۵ یاسمین زهرا و محمد یاسین
عالی پرتقالی
nikzad
کتابی بسیار کاربردی در مورد شناخت بهتر خود. واقعا توضیحات فوق العاده بودن
لاله
کاش این کتابو چاپی می خریدم تا بعضی جاهارو میتونستم هایلایت کنم .کتاب خوبیه اما برای الکترونیک بودن ی ذره سخته بهضی مطالب انگار نیاز به مرور داره.
mehdi movahed
به توصیه روان شناس خوندمش، و کتابهای ماندن در وضعیت آخر و تحلیل رفتارمتقابل و نهایتا نظریه ی بازی ها را در ادامه خواهم خوند. به طور ریشه ای و کاربردی به موضوع ارتباط انسان با خود و جهان اطراف پرداخته. تا دیر نشده بخونیدش!
حسین محمدی
ایده کودک والدوبالغ واقعا مسائل ومشکلات بشری رابه سادگی ووضوح دراین کتاب ادعا میکند که حل میکندوالبته درگفتارخودصادق است گرچه این نظریه دردهه های قبل مطرح شده ودرلابلای سایرپیشرفتهای روانشناسی فراموش شده است ولی بنظرمیرسد که کارایی بالایی دارد مباحث اخرکتاب هم بینظیربود
رضا
با این کتاب وارد دنیای کتاب خوانی شدم و چنان تاثیری داشت که کتاب دوست همیشگیم شد، بعد از این باید ماندن در وضعیت آخر را خواند که مکمل و به همین مفیدی هست. از دستش ندین تا با دنیای شخصیت انسان ها آشنا شوید و کیفیت زندگیتون بالا ببرین. البته این نظریه در کنار نظریه های شناختی بسیار تکمیل تر خواهد بود.
کاربر ۳۲۱۱۴۳۶
محتوا و موضوع خوب بود. خیلی بد ترجمه شده. یاد اساتید دانشگاه افتادم که کتاب رو میدادن دست دانشجو ترجمه کنن به اسم خودشون چاپ کنن
Kourosh
از مطالعه‌اش لذت بردم. مطالب مفیدی درش تعبیه شده که برای حوزه روانشناسی و خود شناسی خیلی مفید. آشنایی و شناخت “والد ، بالغ ، کودک” مهم ترین رکن این کتاب. ترجمه نسبتن خوبی هم داره. یک سری جا ها کمی گنگ و به زبان پیچیده ترجمه شده، به شخصه باید چند بار جمله و متن رو می‌خوندم تا متوجه منظور نویسنده می‌شدم. ولی در کل راضی بودم از ترجمه و کتاب. به دوستان مشتاق توصیه‌اش می‌کنم.
Farnaz
اینکه زبانی رو بهمون یاد داد تا طبق اون رفتارهامون رو بررسی و تحلیل کنیم، مفید بود. ترجیحم اینه کتاب بعدی، ماندن در وضعیت آخر، رو هم بخونم و بعد نظر بدم.
aass mr
این کتاب یکی از بهترین روانشناسان جهان بهم تاکید کرد بخونم

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان