نظرات درباره کتاب بچه‌های خاص خانه خانم پریگرین و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب بچه‌های خاص خانه خانم پریگرین اثر پیمان اسماعیلیان

نظرات کاربران درباره کتاب بچه‌های خاص خانه خانم پریگرین

۴٫۲
(۳۱۱)
love خدا❤
زیبابود
asal
عالی
ساکت
کی باورش میشه!! نشر پیدایش کتابش رو مجانی گذاشته توی طاقچه!!؟
starlight
از بهترین رمان های فانتزی که به عمرم خوندم💫 ! یه چیزی که خیلی راجبش دوست داشتم غیر قابل پیش بینی بودنش بود و سیر داستانیش واقعا به دلم نشست ... نویسنده یه دنیای خاصی خلق کرده بود که به قدری منسجم بود که انگار می شد سوار هواپیما بشی و صاف بری همون جاهایی که شخصیت ها رفته بودن و باهاشون رو به رو بشی ... شخصیت پردازی هم که نگم :))) عکس ها هم جذابیت کتاب رو بیشتر می کردن ... انگار هم زمان با کتاب خوندن یه آلبوم 📷 گرفته باشی دستت و به عکسای همون داستان نگاه کنی 🪧🌿🍀🌸 در کل پیشنهاد می کنم اگر علاقه دارید به کتاب های فانتزی حتما این کتاب رو بخونید .... اگه نخونید از کفتون رفته :))
nika :))
نه خیلی ، فقط بعضی بخش هاش یکم ترسناکه ، اما در کل بیشتر هیجان انگیزه ... و اون بخش های ترسناکش هم جذابیت بیشتری دادن به داستان 😊
🕊️📚kerm ketab
خیلی ترسناکه؟
مِــهـرشــاد♡
درود به همه دوستانم.. - کتاب درباره پسری هست که جیکوب نام داره و توی دوران کودکیش پدربزرگش داستان های عجیب غریب براش تعریف می کرد..جیکوب وقتی بزرگ شد از این داستانایی که پدربزرگش براش تعریف کرده بود ناراحت بود که چرا پدربزرگ پورتمن اینقد منو احمق فرض کرده که اینارو برام تعریف کرده..اما بعد نامه هایی عجیب توی خونه پدربزرگش پیدا کرد که از ی جزیره ای توی ولز براش فرستاده شده بودن..جیکوب تصمیم گرفت که بره به سمت جزیره و از راز پدربزرگش باخبر بشه که... - این جلد اول از ی کتاب ۶ جلدی هست که ۵ جلدش ترجمه شده و توی طاقچه هم فلن تا جلد ۳ موجود هست. - یکی از بهترین کتاب هایی بود که خوندم و قطعا بهش ۵ ستاره میدم..و خیلی هم پیشنهاد میکنم که بخونیدش..۲۰۰ صفحه اول کتاب کمی حوصله سر بره..ولی باید تحمل کنید تا به جاهای خوبش برسید..بعضی از جاهاش میتونه ضربان قلبتونو خیلی خوب بالا ببره🌝خیلی دوست داشتنیه..ی فیلم سینمایی هم از این کتاب هست که پیشنهاد میکنم اول کتاب رو بخونید و بعد فیلم رو ببینید. - ترجمه هم خوب و روان بود و مشکل خاصی نداشت. حتما عاشقش میشید..🤝🏼❤
دانش‌آموز گم شده‌ی هاگوارتز
کتاب بی‌نظیر بود همه ی ژانر‌هایی که من دوست دارم توش بود ترسناک، معمایی، فانتزی و عاشقانه چیزی که جذابیتش رو افزایش میداد عکس‌های کتاب بود جوری که من لحظه شماری میکردم برای تصویر بعدی البته تا اونجایی که من میدونم انگار این کتاب دو جلد دیگه هم داره تهی شهر و کتابخانه ارواح😊📚 موقع خوندن کتاب یک ثانیه هم فکر نکردم این فقط یه داستان انقد که قلمه نویسنده منو غرق کتاب کرده بود جوری که خودمو جزء بچه‌های اونجا می‌دیدم💙 بعد از خوندن کتاب فیلمش رو حتما ببینید عین کتاب جذاب بود📚💙
....
به نظر من کتابی فوق العاده جذاب و پرکشش بود و خواننده اصلا خسته نمیشه پیشنهاد میکنم حتما بخونید👌👌👌
roza
زیبا و با تخیلی دور از ذهن ، حتما بخوانید و لذت ببرید.
Amir.M
میشه یک نفر بگه که کتاب با فیلم فرق زیادی داره و یانه ؟ مثل هری پاتر هستش که در فیلم خلاصه تر شده و یا داستان بعضی اوقات متفاوته؟
saeed
بابا جان هری پاتر خلاصه شده نیست فیلمش نصف کتاب رو برداشتن خودشون هم هزار تا چیز رو اضافه و حذف کردن
مژده
داستان خیلی خوب و ریتمیک پیش رفت. توصیفات بسیار عالی و انتقال دهنده حس صحنه بودند. لذت بردم.خصوصا اواخرداستان فقط اینکه آیا پارت های بعدیش هم هستن؟
☆rose☆
فیلمشم عالیه
کاربر ۹۰۸۰۸۶
آره فیلمش عالیه
Donya
ممنونم
☆رز رزاسه☆
آره اسمش مثل کتابشه
sarar-'
یه سوال دارم آیا این کتاب جلد دوم داره😆😀 اگه داره بگید می خوام بخونم😊😀😊😊
sarar-'
خیلی خوبه
alaa
ممنونم منم همین امروز فیلمش رو دیدم
sarar-'
نه
°•HāŞţĪ•°
من عاشق این کتاب شدم حرف نداره حتما بخوانید ش مثل فیلمش عالی👌🏻👌🏻👌🏻👏🏻👏🏻
مامان زیبا
فیلمش رو دیدم دوسش داشتم..و بعد کتاب رو خوندم با فیلم متفاوت بود و معلومه که خوندنش قشنگتر از دیدنش بود
حامد مومنی
یک رمان عالی با روایت داستان عجیب بچه‌های خاص! یکی از عجیب‌ترین داستان‌هایی که من خوندم. با فضاسازی عالی و توصیف حیرت انگیز شخصیت‌ها و مکان‌ها. اونایی که فیلم رو دیدن باید بگم که فیلمش به شدت افتضاح بود و اصلا ارزش این کتاب رو نداشت. جلد دو و سه رو هم حتما بخونید.
Hana
من فیلمش رو دیدم،خیلی خوب بود.
بلاتریکس لسترنج
جلد دو و سه هم اومده
bahar
به نظرم فیلمش از کتابش بهتره! شاید جون من اول فیلم رو دیده بودم کتابش جذبم نکرد و تکراری بود برام!
امیرحسین
من فیلمش رو دیدم.جالب بود.البته نمیدونم این کتاب همون جور جذاب هست یانه!😀
Nashr. Peydayesh
سلام به همه مخاطبان عزیزمون. ممنون که نظراتتون رو برای نشر پیدایش می نویسید. راستی این کتاب برای گروه سنی نوجوان نوشته شده که البته برای بزرگسالان هم انگار جذاب بوده.به زودی کتابای بیشتری از پیدایش رو اینجا خواهید دید.
کاربر 8477712
اصلا هم جالب نبود
بلاتریکس لسترنج
پیدایش جان کتابای بعدی رو بزار
بلاتریکس لسترنج
پیدایش جان بی صبرانه منتظر جوابتونم
yas
به نظرم وقتی نسخه چاپی 37 تومنه، 20 تومن زیاده

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۷۹ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۷۹ صفحه

قیمت:
۱۳۲,۰۰۰
۶۶,۰۰۰
۵۰%
تومان