نظرات درباره کتاب آکواریوم‌ های پیونگ یانگ و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب آکواریوم‌ های پیونگ یانگ اثر کانگ چول-هوان

نظرات کاربران درباره کتاب آکواریوم‌ های پیونگ یانگ

۴٫۲
(۱۷۸)
هخامنش
واقعا عالیه و جذاب و ناراحت کننده
Baran Hhh
بازیگر واکینگ دد هستش اینکه🤔
سید حسن کاظم زاده
این کتاب را در اسفند ۹۸ و در ایام کرونا مطالعه کردم. کتاب فوق العاده ای داشتم. بخش هایی از کتاب را هم بطور خلاصه شده و با صدای خودم در گروه های تلگرامی منتشر کردم. اگر نگویم بی نظیر می توانم بگوسم کتاب کم نظیری بود و به خوبی توانسته بود از عهده ی توصیف زندگی رقت بار مردم کره شمالی برآید.
esi
کتاب از لحاظ داستانی عالیه اما صحت قضایا رو نمیدونم
dashti
با سلام کتاب بسیار خوبی است مطالبی که در آن وجود دارد و ظلم هایی که در آن به نویسنده کتاب بخاطر زندگی در اردوگاه کار اجباری شده است فوق باور بشری است . خواندن کتاب را بخاطر آشنایی با کشور کره شمالی و رژیم آن حتما توصیه می نمایم .
صباخانوم
این کتابو نسخه چاپیشو خوندم، واقعااااا معلوم نیست ما داریم تو کره شمالی زندگی میکنیم یا اونا دارن ادای مارو درمیارن حتما بخونید
رضا
🤣🤣🤣🤣🤣
matbuat
من نسخه چاپیش رو خوندم . ترجمه اش بی نقصه و متن فوق العاده ای هم داره
Keivan
عکس ها إز نسخه الکترونیک حذف شده اند؟؟
حامد
واقعا تکان دهنده بود البته نه به اندازه کتاب اردوگاه ۱۴
مریم
رسانه در اینکه بتونه افکار مردم رو تغییر بده واقعا جادو میکنه. چه بخواد حرف راست رو به مردم بگه و چه دروغ و از کشوری بدگویی کنه و اوضاعش رو اونقدر نابسامان معرفی کنه که همه عالم به این باور برسن , راحترین کار استفاده از همین رسانه هستش که فوق العاده هم تاثیرگذاره. تو این چند سال با شروع مخالفت های کره شمالی با دولت آمریکا کتابهایی هم که تو این زمینه درباره ی سرگذشت افرادی نوشته شده که از کشور خودشون فرار کردن هم بیشتر شده. این که درباره ی یک کشور این حجم از تخریب و ... صورت میگیره یکم برام عجیبه!! یکجورایی مثل حرفهایی که دشمنان درباره کشور خودمون ایران و مسلمانان میگن به دروغ و اغراق. نمیدونم چقدر میشه به صحت حرفهایی که درباره کره شمالی گفته میشه اعتماد کنم و از کجا مطمئن باشم که تمام حرفهایی که تو اینجور کتابها گفته میشه راست و حقیقت باشه؟! این قضایایی هم که تو کتاب گفته شده برمیگرده به حدود 30 سال پیش. در مقدمه ویراستار وقتی در سال 1950 جنگ دو کره آغاز میشه ترومن رئیس جمهور آمریکا به سازمان ملل میره و اقدام کره شمالی رو اشغالگرانه میدونه. این در حالیه که در شانزدهم می 1948، ترومن رسما رژیم صهیونیستی را به رسمیت میشناسه. عجیبه که اقدام اسرائیل برای اشغال فلسطین و کشت و کشتار مردم بیگناه فلسطین و...رو اشغالگری و ظلم نمیدونه!!! واقعا عجیبه!!!!! درباره ی خود کتاب بخوام بگم روایتش جالب نبود در صورتی که کتاب قبلی که در این باره خونده بودم (کتاب دختری با هفت اسم) سرگذشتش به نظرم جالب و هیجان انگیز بود.
فتحانی
منم با گفته ی خانم موافقم
مریم
اول اینکه شما کتاب رو بخونید و اگه خودتون هم مدرک دارین که کره شمالی واقعا فاسده رو کنید هر وقت هم کره شمالی رفتین از اوضاع اونجا یک کتاب بنویسید.(اگه اوضاعش رو بزرگنمایی کنید حتما عالی به فروش میره) صرفا خوندن و جستجو در نت نمیتونه واقعیت محض رو به شما بگه. در مورد کشور خودمون هم, درسته اوضاع گرانی و برخی مشکلات اقتصادی به مردم فشار میاره و این نتیجه سیاست های غلط و اشتباه دولت و چشم دوختن به حمایت های آمریکا و... هستش. مسیری که کشور ما میره شباهتی به آنچه که درباره کره شمالی شنیدین نداره,اگه منظورتون ازشباهت اجباری بودن نوع پوشش در کره شمالی باشه الان تو کشور خودمون داریم میبینیم که هر کی هر جور دلش میخواد میپوشه به قول خودشون آزادی (آزادی که مد نظرشونه)هست اگه منظورتون اوضاع اقتصادیه الان اقتصاد جهان فروپاشیده و همه ی کشورهای دنیا هم دچار مشکلات اقتصادی و... هم هستند (بهتره اطلاعاتتون رو تو این زمینه هم بالا ببرید) و درباره ی تحریم اگر ما تحریم رو فرصتی برای پیشرفت بدونیم عالیه نباید که آویزون خارج باشیم.
soleco
من هنوز کتاب رو نخوندم ولی با اطلاعاتی که دارم می دونم کره شمالی و حکومتش واقعا فاسده و به مردمش ظلم می کنه ، در مورد ایران هم بد بیراه نمیگن بقیه. شما هم نه کره رفتین نه خبری از اونجا دارین پس بدون دلیل و مدرک نیان بگین دروغه همه حرفاشون. مسیری که کشورمون داره میره شباهت ریزی به مسیر کره شمالی داره ، اگه ما مدت کوتاهیه تحریم شدیم کره شمالی سال هاست خودش و جدا کرده از دنیا و تحریم همه جانبه شده
modigliani
بسیار بسیار کتاب خوبیه. خوندنش واقعا لذت بخش بود. حتما بخونیدش تا متوجه خیلی واقعیت‌ها از کره‌شمالی بشید.
alireza
کتاب خوبی بو من ظرف 4 شب تمومش کردم. واقعا کره شمالی مثل نمیه تاریک ماه برای ما ناشناخته هست
محمد وحید
کتابی خیلی خوب اما امیدوارم یک طرفه به قاضی نرفته باشه .
مهدی نادریان
به نظرم خود آمریکا هم به وجود کشوری مثل کره شمالی نیاز داره تا خودش رو بهشت معرفی کنه.
شهاب
کتاب بسیار تاثیر گذار و امید دهنده برای ادامه زندگی به امید پایان تمام دیکتاتوری های جهان
sahand
بارها قلبم مچاله شد برای انسانهایی که بی گناه محکوم به گذراندن دوره تبعید خود در "یودوک" و یا هرمکان مخوف دیگری هستتد...از جمله ای از خود کتاب استفاده می کنم: تنها درسی که من از اردوگاه یودوک یادگرفتم این بود که ظرفیت انسانها برای رذالت و پستی بی انتهاست..
mohsen
جالبه این کره شمالی از طرف بعضی الگوی مملکت ما معرفی میشود . ..... .
Hessam Shahbazi
کتاب زندگی نامه ایی خوبی بود من خیلی دوسش داشتم و جذابیت و کشش خوبی داشت و با کره شمالیم بیشتر اشناتون میکنه😊
AminRahimi
عکس کاورش شخصیت گِلِن توی سریال مردگان متحرکه :)))
rezvan
کتاب نیم دانگ پیونگ یانگ هم درباره کره شمالی است که توسط آقای امیرخانی نوشته شده پیشنهاد میکنم آن کتاب را هم مطالعه کنید
رضا
فقط walking dead 😗😗😗😗😗 این عکس ما رو به خاطرات walking dead برد. خدا گلنو بیامرزه پسر خوبی بود 🤗🌷🌷🌷🌷

حجم

۳۳۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۴۰ صفحه

حجم

۳۳۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۴۰ صفحه

قیمت:
۱۷۰,۰۰۰
۱۳۶,۰۰۰
۲۰%
تومان