نظرات کتاب طاعون
۳٫۷
(۶۳)

نظرات کاربران

zeynab_m91
این کتاب حال و روز الانمونو بیان میکنه..🚶‍♀️👇 "وقتی بیماری نیست،فکر مرگ هم سراغ آدم نمی آید. و این احساس یکنواختی باعث میشود که زیباییِ لحظه هایی مثل سپیده ی صبح و شب و خیلی از دیدنی های دیگر در تنبلی و ملال از دست برود."
mortaza.j
ترجمه به قدری بد بود که نتونستم خوندن کتاب رو ادامه بدم. خیلی جاها اصلاً منظور مترجم رو متوجه نمیشی یا اصلاً نمیدونی جملات از زبان کدوم شخصیت نقل شدن!!!
مهدی
متاسفانه ترجمه بدی شده اصلا جمله بندی ها علائم نگارشی هیچ کدام رعایت نشده کتاب را با این ترجمه خریدم به بقیه توصیه می کنم ترجمه دیگر را خریداری کنند اصلا جملات نمی توان درک کرد. به نظرم طاقچه باید برای مترجم نیز ستاره جداگانه از کتاب در نظر بگیرد تا به مرور بهترین ترجمه شناسایی شود.
کتاب باز
کاملا موافقم
nasim
متاسفانه این ترجمه اصلا خوب نیست و بعد از خوندن فصل اول، بقیه این کتاب رو از نشر جامی خوندم.
کتاب باز
متاسفانه ترجمه و نگارش خوبی نداره و خواننده رو گاهی خسته میکنه و میل به ادامه مطالعه رو از بین میبره
mina
نمیدونم چی بگم در مورد این کتاب,بینظیره.. این کتابو کسایی بخونن ک به پختگی رسیدن و توانایی درک ایهامات رو دارن.البته قبلش باید حتما کتاب زیبا و فوق العاده بیگانه رو بخونین تا نگاهای زیبا و جذاب رو باهم مقایسه کنین.این کتاب بر خلاف سبک نهیلیسم نوشته شده.
0
Fariba
داستان کتاب بسیار آموزنده و پر از حقایق تلخ است اما ترجمه بسیار بد اون باعث ایجاد ابهام و کند شدن خواندن کتاب شده، در واقع دو ستاره فقط برای داستان و نویسنده کتاب است نه ترجمه بشدت ضعیف اون.
esrafil aslani
ترجمه آقای رضا سیدحسینی از انتشارات نیلوفر را تهیه کنید، ترجمه روان با فونت کلاسیک.
Roxana
کتابی هست که همه باید بخونن. البته ما که بعد از این قضیه کرونا بیشتر این مسائل درک میشن
امیر
نسبت به بیگانه کامو از این کتاب بیشتر خوشم اومد. یه جورایی اتفاقاتی که تو همین دوران ویروس کرونا تجربه می کنیم رو تو این داستان میبینید. البته داستان خیلی چیزی برای گفتن نداره که مثلا تصور کنید ماجرای پر اتفاقی توش رقم می خوره ولی توصیف جزئیات شهری که به طاعون گرفتار شده نسبتا جالب بود.
|قافیه باران|
مناسب برای این روزهایی که داریم با ویروس کرونا دست و پنجه نرم میکنیم.‌‌.‌.. ترجمه غیر حرفه ای موجب شد مطالعش طول بکشه. _____ همه چیز با لاشه موشهای مرده در سطح شهر شروع میشه...همه جا صحبت از موشهای مرده و فزونی تعداد اونها در روزهای آتیه.... بوی اتفاق ناخوشایندی به مشام میرسه....‌.در شهر اوران اتفاق غیر منتظره ای در کمین مردم هست........طاعون!

حجم

۲۱۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۲۱۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد