نظرات درباره کتاب مسیر سبز و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
۳٫۸
(۳۴)
omid
چهل و سه هزار شیصت و پنجاه تومن ؟ بشین تا بخرم
potterhead
یاسمین* اشتراک فقط بخشی از کتابا رو رایگان در اختیارت می ذاره
omid
باشه
hnna
خب نخر
Emad
۴۳هزار تومن کتاب الکترونیکی ۶۰۰ صفحه‌ای؟ می‌رم انگلیسیشو می‌خونم. نخواستیم.
تارا طاهر
خب فیلمش رو ببین، خیلی فیلم قشنگی هست
سپیده
فیلمشم عالییییییییه👌
Marie Rostami
عجب ذهنی داره استفن کینگ. اینهمه ایده های جالب و ترسناک و سرگرم کننده. یه جمله شو دوس دارم که میگه fiction is a truth in the lie.
نازنین نوروزی
واقعا داستان جذاب و ترسناکی داره!!! انقدر جزییات رو دقیق توصیف میکنه و در مورد هر چیزی توضیح میده که میتونی رنج شخصیت ها رو حس کنی...مثل این میمونه که داری کابوس یکی دیگه رو از نزدیک نگاه میکنی! و بهتر از اون یه سری شخصیت ها و وقایع رو اسم میبره که دوست داری بری سرچ کنی و درباره شون بیشتر بدونی چون اونها هم داستان جذاب خودشون رو دارن و در پایان کتاب من چقدر اشک ریختم مخصوصا برای آقای جینگلز! تکه هایی از فیلم رو هم در یوتوب دیدم فیلمش هم عالی بود ولی همیشه خودِ کتاب جذاب تر از فیلم هست چون جزییات بیشتری داره.
R Ka
با اینکه سال ها از تماشای فیلم مسیر سبز می گذرد اما هنوز داستان را با جزئیات به خاطر دارم!. چنان خوش ساخت بود که از خواندن کتاب بی نیازم کرد. داستان زیبا و پر مفهومی دارد.
نازبانو
فیلمش محشره
MAHDI_1147
استیون کینگ نه استیون هاوکینگ😏
:-)
من فیلم این کتاب رو تقریبا قبل از اینکه بخونمش تماشا کرده بودم.وقتی از کتابخانه امانت گرفتم و مطالعه کردم هر صحنه فیلم جلو چشمم اومد و اینطوری یکبار دیگه فیلم رو دیدم!ولی بدی اینکه فیلمش رو تماشا کنی این که عمل های داستانی ،درون مایه و پایان رو می دونی
امیررضا
۶۰۰ صفحه با شروع و پایان بندی عالی ۶ بخش کتاب هم هر کدوم زیبایی های خودشون رو داشتن کتاب پر از جزئیات و تک تک ثانیه ها و حرکت هارو کینگ بهش پرداخته ولی با اینحال اصلا خسته کننده نیست به عنوان اولین اثری که از کینگ خوندم خیلی لذت بخش بود هر چند بعید میدونم آثار دیگش به این شکل باشه چون تو این کتاب اثری از ترس که تو آثار کینگ به وضوح دیده میشه نیست شخصیت های داستان هم خوب بهشون پرداخته شد بدون هیچ اضافه گویی نثر کتاب خیلی ساده و روون بود، ترجمه خانم قهرمانلو هم همینطور. دو خط زمانی داره داستان یکیش تو ۱۹۳۲ زمانی که پل زندان بان و دیگری ۶۴ سال بعد هنگامی که تو سالمندان و اونجا خاطراتش رو مینویسه از اون سال هایی که در زندان کار میکرده که اون خاطرات میشه خط اصلی مسیر سبز جایی که به خوبی میتونین حال و هوای بند e رو حس کنین و صندلی الکتریکی رو از نزدیک لمس.
arezoo
کتاب رو با 50 درصد تخفیف ار کتابراه گرفتم
arezoo
نه 50
Mohammad Sadegh
کد هفتاد درصد رو میزدی !!
bahram
این رمان یه شاهکاره
tr
من فیلمشو دیدم. یه کم ترسناک و دلهره آور بود و در عین حال تأمل برانگیز...
bookworm
کجاش ترسناک بود فیلم
ashkan711
فیلمش عالیه...حتما کتابش ازفیلمشم بهتره
کامران همتی
داستان کتاب بسیار عالی ترجمه خیلی بد
کاربر ۵۴۲۴۱۶۰
کتاب شو نخوندم ولی فیلمش رو اگه ندیدی فقط بهت بگم نصف عمرت بفناست فیلمش خیلی خیلی جذابه
bud
لطفا به بی نهایت اضافه کنید
لونا لاوگود
۹۰ هزار تومن ...قیمتش رو اگه راه داره باز براتون،بیشترش کنید یوقت ضررتون نشه
کاربر ۳۴۶۲۸۸۱
لطفا در بی نهایت قرار بدید
ayleh kav
مسیر سبز از دل خاطرات پل اجکام بیرون میاد. مامور اجرای حکم اعدام که حالا در دوران پیری و در یک خانه سالمندان در حال بیان خاطرات خودشه. فرانک دارابونت بعضی جزئیات رو نسبت به رمان اصلی نوشته استیون کینگ تغییر داده. البته این تغییرات به حدی نیست که بخواد در روند اصلی داستان تغییری ایجاد کنه. شخصیت جان کافی در داستان مسیر سبز، از دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های تاریخ سینما و ادبیات آمریکاعه. این کتاب در ژانر رئالیسم جادویی نوشته شده و پیشنهادش میکنم چون داستان جذابی داره و اینکه فیلمش هم خیلیی قشنگه حتما ببینید ❤️❤️❤️
کاربر ۳۱۴۸۵۸۵
سلام به همه مخاطبان طاقچه دوستان آثار استیون کینگ را می توان شاهکار قرن بیستم دانست من به شما ترجمه خانم قهرمانلو را پیشنهاد میکنم .

حجم

۵۲۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۶۲۴ صفحه

حجم

۵۲۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۶۲۴ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد