نظرات کتاب پدران غایب
کتاب پدران غایب اثر گای  کورنو

کتاب پدران غایب

نویسنده:گای کورنو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۲ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

El Santo
گای کورنو،رواندرمانگر یونگی و فوقالعاده تیزبینی است،و یکی از بزرگترین مشکلات پسرها رو روش کار کرده، برای پسر وجود پدر از ۴یا۵ سالگی به بعد تا اخر عمر ضروری است،حتی با مرگ پدر ، روان پسر خالی از پدر نمیشه، چون ابژه ای درونی شده است، بنظرم روانکاوی با زوم نکردن روی تاثیر پدر روی پسر یکی از بزرگترین خطاها رو انجام داد... برای شناخت یک پسر برای ارتباط با جنس مخالف، بهترین راهنما ارتباط پدرش با مادرش است.
mhzm
کتابی درباره پسرانی که پدران انها غایب بوده و تاثیر بسیاری در روان ان ها در بزگسالی میذاره و اونها بیشتر با تربیت مادرشان بزرگ میشن و مردانگی کم رنگ تری رو دارن
0
Bookworm
مثل نمایشنامه حصارها که شخصیت اصلی پدر خوبی نداشته ولی خودش همه ی تلاششو میکنه تا با پسرش خوب باشه اما خیلی موفق نمیشه چون با شرایط روزگار پیش نمیره و خودش رو با زمانه وفق نمیده.
Sajjad
کتاب کتاب بسیار خوبیست اما با توجه به نسخه ی انگلیسی کمی بد ترجمه شده . برای مثال از موسسه ای که این کتاب رو ترجمه کرده انتظار نمیرود که ego رو ترجمه کند "خود" تفاوت گذاشتن بین self و ego از بیسیک های ترجمه ی کتاب های روانشناسی هست. و خیلی مواقع از تاکید های نویسنده چشم پوشی شده. امیدوارم دوستان بنیاد فرهنگ و زندگی این مسئله رو درست کنند و در کتاب های ترجمه شده چنین مشکلات واضحی نباشد .
کاربر ۴۱۱۵۵۲۶
کتابی خواندنی برای کشف حفره های درونمان که بر اثر نبود پدر و دانش پایین تربیتی پدران ومادرانمان در ما ایجاد شده است و از پس فصل های کتاب میابیم که با چه چیزی این حفره هارا پرکرده ایم حفره هایی که باعث مشکلات جسم و روان ماست
کاربر 2486781
دریچه جدیدی از نقش پدران در تربیت پسران برای من باز کرد.

حجم

۶۲۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

حجم

۶۲۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

قیمت:
۵۳,۲۰۰
۳۱,۹۲۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد