نظرات درباره کتاب سه نفر در قایق و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب سه نفر در قایق اثر جروم ک. جروم

نظرات کاربران درباره کتاب سه نفر در قایق

نویسنده:جروم ک. جروم
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۹از ۷ رأی
۲٫۹
(۷)
alikazemi7
واقعا با نمک بود. البته داستان خاصی نداشت و خواننده میتواند، از هر فصل که بخواهد خواندن کتاب را شروع کند، بدون اینکه به پیش زمینه ویژه ای نیاز داشته باشد. هر فصل بیشتر شبیه متن یک استندآپ کمدی مستقل بود که شما را میخنداند و همانجا به پایان میرسد. به کسانی که به طنز علاقه دارند، توصیه میکنم.
Robin F
کتاب جالبی بود. اکثر اوقات لبخند روی لب میاورد. قسمت هایی در مورد قایقرانی و رودخانه داشت که بنظرم خیلی جالب بود (مخصوصاً که تاحالا تجربه‌ی قایقرانی نداشتم). بخش هایی که راجعبه تاریخ مکان ها حرف میزد یا اسامی کانال ها و منطقه ها رو میگفت برام خسته کننده بود. اما درکل دوستش داشتم😊 خیلی ممنون از طاقچه
Armin Moradi
دقیقا همین کتاب رو میشه کاملا رایگان به صورت pdf از سایت های معتبر و قانونی خارجی دریافت کرد الان نمی‌دونم چرا رایگان نیست!
Mohammad Hossein Khamesian
اگر مترجمان و نویسندگان داخلی پول نداشته باشند چطور می‌توانند این لحظات را برای ما بسازند؟ صاحب این اثر زنده نیست و مدتها از انتشار اثر می‌گذرد. طبیعی است که بتوانی مجانی دانلودش کنی اما به زبان انگلیسی. مترجمی که وقت و انرژی و سلامتی‌اش را گذاشته تا این اثر را ترجمه کند. ویراستار و ناشری که برای اثر زحمت کشیده‌اند‌ آیا نباید ازین مسیر بتوانند خرجشان را در بیاورند؟ من غیرقانونی دانلود نمی‌کنم تا وقتی پیر شدم هم بتوانم همچنان بخوانم و لذت ببرم.
سادات
مزیت هاشو نداره منظورم بود ☺️
سادات
البته pdf نسبت به epub خب مزیت هایی داره

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

قیمت:
۷۲,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد