نظرات کتاب معماری و راز جاودانگی
کتاب معماری و راز  جاودانگی اثر کریستوفر الکساندر

کتاب معماری و راز جاودانگی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۲۳ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

علی رضا
من قبلا نسخه چاپی کتاب را خریده و خیلی جاهای آن را خوانده ام. این کتاب فقط کتابی درباره معماری نیست و غیر معماران هم خوب است -اگر نگویم باید- آن را بخوانند تا جایی که به نظرم علاوه بر کتاب «سرشت نظم» او، یکی از صد کتابی است که می توان پیشنهاد داد هرکس قبل مرگ باید بخواند. مترجم فاضل کتاب هم در ترجمه سنگ تمام گذاشته. الکساندر نگاه آدم را به پدیده ها، به ساختن، به نظم، به طبیعت، به زیبایی و به جهان تغییر می دهد. با او معمار درون خود را بیدار کنید!
a.t
مرسی که کتابهای معماری هم قرار میدین امیدوارم بیشتر بشه
pejmannavi
کتابی کم نظیر و جریان ساز در دنیای طراحی. این کتاب رو وقتی داشتم کتابی در رابطه با طراحی بازی میخوندم باهاش آشنا شدم. خریدم و دارم میخونم. یک کتاب داستان با این حجم رو من توی 3 ساعت میخونم اما هر فصل این کتاب رو که حدود 10 صفحه میشه رو توی یک روز میخونم. این کتاب باعث شد چیزهایی رو درک کنم که سالها برام سوال بود. اگه کسی چیزی طراحی (در مفهوم design) میکنه این کتاب رو باید بخونه.
ناسارا
یکی از بهترین کتابها در زمینه فهم معماری و طراحی. کاش نسخه صوتی هم داشت. من این کتابو دوبار خوندم اما بازم باید خوند
Z.G
ترجمه عالی و محتوا برای معماران و علاقه‌مندان به فرهنگ بسیار مفید
vahidbht
خود کتاب که عالیه. ولیمن اومدم تا نکته ای رو بگم این نسخه قسمت هایی که برای مطالعه سریع کتاب باید ایتالیک نوشته میشدن رو مثل باقی قسمت ها نوشته. در نتیجه امکان مطالعه یک ساعته کل کتاب که الکساندر از اون به عنوان یکی از ویژگی های مهم و البته لازم کتاب یاد میکنه در این نسخه میسر نیست. هرچند که در نسخه پی دی اف هم که دیدم به دلیل اینکه فونت فارسی، ایتالیکش آن چنان متمایز نیست، خیلی پیدا کردن این جملات کار راحتی نیست. و در کل بهتر این بود که اون قسمت ها بولد میشدن.
fallah f
به طور کلی کتاب خوبی هست و دیدگاه آدم رو نسبت به طراحی عوض می‌کنه. فقط وجود حجم زیادی از توصیف ها پشت سر هم ممکنه یکم از جذابیت و پیوستگی مطالب کم کنه. با این حال کتاب بسیار تأثیرگذاریه.
Baran
حجم زیاد توصیف ها مرتبط با کل جملات کتابه و شما درست میفرمایید. اما خود نویسنده اشاره کردن که جملاتی که فونت متفاوتی دارند هم برای فهم مفاهیم کلی این کتاب کافیست. من به شخصه هرجا که نیاز به توضیح و مثال بیشتری داشتم اون توضیحات رو میخوندم.
haninazari
کتاب بسیار مهم و خوبی هست ولی اطناب در برخی قسمت ها خواندن ش رو دشوار می کنه. بنظرم برای هر معمار خوبه که یکبار کتاب رو بخونه قطعا قسمت های مهم کتاب تو ذهن نقش می بنده و موقع طراحی به کار میاد.

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۳ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۳ صفحه

قیمت:
۸۷,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد