نظرات درباره کتاب رهایت می‌کنم و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب رهایت می‌کنم اثر کلر مکینتاش

نظرات کاربران درباره کتاب رهایت می‌کنم

۳٫۵
(۱۳۱)
«بلوطِ‌ پیر»
در یک کلام بی‌نظیر!
tayebe
برای کسایی که علاقه مند به رمان های جنایی هستن میتونه جذاب باشه . شاید یکی از ایراداتش این بود که خیلی کش دار شده بود اما خب من تا بحال هر رمان جنایی خوندم، این ویژگی رو داشتن، پس برای طرفداران جنایی، گزینه ی خوبیه. و نکته ی مثبتش اینه که جذابه و نمیتونین زمینش بذارین.
Farnaz
قصه تکراری درباره زنانی که مورد سواستفاده و خشونت خانگی هستن. انقدر دردناک و آزارنده اس که تحمل خوندنش برای من سخت بود به نوعی بخشی از کتاب رو سرسری رد کردم تا تموم بشه‌. خوندنش رو توصیه نمیکنم
zohreh
داستانِ پر هیجانی بود و غیر منتظره
M.TORABI
خوب بود کانال تلگرامم B2jjUtBMuuM0YzA8
shery
یک رمان هیجان انگیز البته بعضی جاها زیادی کش داده شده بود. ولی رمان آموزنده ای هم بود.
کاربر ۱۴۳۴۳۳۰
کتاب داستان خوبی دارد که خواننده را غافلگیر می کند. ولی به نظر من داستان خیلی خیلی آرام پیش می رفت و می توانست در حجم یک سوم این کتاب هم بیان شود. در نهایت هم وقتی معمای جنایی حل میشد برای من جالب نبود. به نظرم داستان جنایی وقتی غافلگیری جالبی دارد که نشانه ها در طول داستان قرار داده شده باشند نه اینکه روال زندگی تمام شخصیت ها بیان بشود و آخر هم یک غافلگیری گنجانده شده باشد. بیشتر باید به چشم یک داستان خانوادگی شامل خشونت و ... به آن نگاه کرد.
بهار
کتاب خوبی بود ولی واقعا حوصلم سررفت تا جذاب شد اگر دوستم نگفته بود که کتاب خوبیه نصفه رهاش میکردم ولی چون میدونستم بیخود نمیگه قشنگه ادامه دادم و راضیم,از صفحه سیصد اندی بعد عالی بود👌
sami
اولش کشش نداره ولی جدای از ایرادات نگارشی و ترجمه بعدش جذاب میشه.
azam h
تقریبا تاوسطای داستان خیلی کسل کنندست اما یه دفعه داستان جذاب میشه و پایان جالبی داره.
Aa
به معنای واقعی کلمه، افتضاح. خیلی کتاب بدی بود. خشونت خانگی و زنی که دقیقا مثل احمق ها رفتار میکنه. به هیچ عنوان خوندنش رو توصیه نمیکنم!
Farnaz
کاملا موافقم. رفتارهای جنا دیگه بیش از اندازه غیر منطقی بود.
mahboob
خشونت خانگی همینه همیشه قربانی مقصر بنظر میرسه.
میس سین
خیلی قشنگ بود و همه چیز داشت معمایی ، جنایی ، عشقی و .... بیشتر نمیشه چیزی گفت چون هر چی اضافه کنم داستان رو لو میده
Tna
داستان کتاب جنایی،خشونت خانگی و...است.انقدری که دوستان در کامنت ها گفتن نیمه اولش بد نیست(تو نیمه اول خواننده میخواد بدونه دلیل این کارها چیه و چرا؟کجاش حوصله سر بَره؟!!).ولی نیمه دوم خیلی پرکششه.ترجمه هم متوسطه ولی باعث نمیشه که کتاب رو رها کنید. درکل خوندنش رو توصیه میکنم.
بیات
اول عادیه ولی اخرش شوکه کنندست
Emma
به نظرم کتاب خوبی بود ، مخصوصا وقتی ک می فهمی شخصیت اصلی مادر بچه نیست ک واقعا فرار کرده ، من ک خوشم اومد
lonelyhera
... ارزش این کتاب رو به فنا دادی
هنگامه محمدی
متاسفم برات بی فرهنگ پاک کن نظرتو
کاربر 591057
وا چرا داستان رو لو میدید
cuttlas
در مورد ترجمه نظر بدین لطفا کسایی که مطالعه کردن میخوام وقتمو بذارم هدر نره
Ati
قشنگه؟؟ کسی خونده؟؟
بوک تاب
من خوشم نیامد،معمایی نبود، چیزی که نشانه تیزهوشی باشه توش نبود،بیشتر پلیسی بود، یک سری حقیقت را ازما پنهان کرده بودند و آخرسر رو میکردند. من دوست دارم معما طوری باشه که آخرش که به عقب بر میگردم به خودم بگم: عجب چطور من دقت نکرده بودم؟ چطور نفهمیدم؟ بیشتر شاید یک کتاب آموزنده اجتماعی بود، یا یک پرونده از خاطرات یک بازپرس. ضمن احترام به همه کسایی که دوستش داشتند من لذت نبردم.در ضمن خیلی طولانی بود. من مدام ورق میزدم که بگذره. البته برای خانمها عبرت آموز بود. با ترسبدن و فراموش کردن چیزی درست نمیشود. اگر کمک لازم دارید، درخواست کنید. اگر خانواده دارید که آن از همه بهتر است ،اگر هم نه، به قانون پناه ببرید. هشدار خطر لو رفتن داستان:____________» داستان یک زن که به قتل محکوم شده و دست آخر معلوم میشود کار شوهرش بوده و از ترس شوهر که مردی روانی است و شکنجه وآزارش میداده چیزی نگفته.
صبا
این ترجمه بد بود که ادامه دادن داستان مشکله

حجم

۳۶۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۳۰ صفحه

حجم

۳۶۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۳۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۳
۴
صفحه بعد