نظرات درباره کتاب رهایت می‌کنم و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب رهایت می‌کنم اثر کلر مکینتاش

نظرات کاربران درباره کتاب رهایت می‌کنم

۳٫۵
(۱۳۱)
اسلامی
خیلی به جزییات پرداخته! میتونست حجم کتاب به دو سوم کاهش پیدا کنه. در کل بد نبود بخصوص 150 صفحه اخر.
Neman
کاری به ترجمه اش ندارم، با ترجمه اش زیاد مشکلی هم ندارم، اما داستان قشنگیه و من خوشم اومد. پیشنهاد میدم کسایی که رمان دوست دارن، حتما بخونن.
Mohammad R
عالی
Rosamund
چه داستان دردناکی☹️ متاسفانه ترجمه‌ی کتاب جالب نبود و این تنها نقطه ضعف این کتاب بود
معصومه رحمانی
جنا از شوهرش خیلی می ترسید . اینقدر که هیچ حرفی از اینکه اصلا شوهر دارد نمی زد.
Yousef Rahnama
تا فصل ۱۴ خوندم ،داستان پرکششی نداره،دو کاراکتر داره که کاراکتر مادر خوبه ولی کاراکتر کارآگاه حوصله سر بره
Elaheh Dalirian
اگر از ژانرهای معنایی و پلیسی خوشتون میاد خوندن کتاب رو بهتون پیشنهاد میدم. داستان پردازی تقریبا خوب صورت گرفته بود به جز یکی از اتفاقات پایانی داستان اون بخشی که مربوط میشد به ربط دادنِ پسرکِ کشته شده توی تصادف جیکوب به یکی دیگه از شخصیتهای داستان؛ اون قسمت به نظرم بخشی اضافه و سرهم بندی شده رسید که کمی داستان رو برام لوث کرد غیر از اون رمان دوست داشتنی به نظرم رسید و امیدوارم از خوندنش لذت ببرین🙂
sara
کتاب معمایی جذابی بود شاید به پای gone girl نرسه ولی خیلی سرگرم کننده بود. اگه شماام تا 20 صفحه ی اول خوندین و به نظرتون جذاب نبود تسلیم نشید. این حس اضطراب و کنجکاوی که بهم میده خیلی برام جذابه.پایان قشنگی داشت.
raha
ارزش خوندن نداشت. داستان کیفیت پایینی داشت
کاربر ۵۲۴۰۲۷۵
در کل کتاب خوبی بود میشه گفت یک هفتم پایانی کتاب جذاب و عالی بود. تو بقیش میخواست توانایی ریز شدن تو جزئیات رو به رخ بکشه. در ضمن چرا انقدر توش میلرزن؟
asa1360
داستان پردازی کتاب رو دوست داشتم مخصوصا وسط داستان هیجانش بیشتر میشد و باعث شد علاقه بیشتری به ادامه نشون بدم
دختر عاشق عطر چایی
به عنوان کسی که کتاب های معمایی زیاد مطالعه می کنه باید بگم همون موضوع تکراریه داستانهای جنایی انگلیسی رو داره و نه بیشتر.
کاربر ۲۴۳۳۱۵۸
ای وای خدا رو شکر تمام شد!!! بنظرم کل این‌کتاب رو نویسنده باید در سه صفحه می نوشت ، البته بر ای کسانی که میخوان رمان نویسی یاد بگیرن شاید خوب باشه ، توضیحات بسیار زیادی که اصلا ربطی به داستان نداره و بسبار خسته کننده بود برای من‌
کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
یه داستان و روایت تکراری در قالبی جذاب،عملا میخواستم بزارمش کنار چون تا بخش دوم همه چیز عادی وکسل کننده هست تازه از بخش دوم معماها واتفاقات جالب شروع میشه که مشتاق خوندنش میشید،آخر داستان یجورایی خوب جمع نشد تکلیف ری وکیت درابهام موند،ترجمه خوب بود
Gita
عالی بود .
لیلا
برای یکبار خواندن جالب بود البته من همه غافلگیری های داستان را حدس زدم و همه هم درست بود پس خب خیلی لذت نبردم آخرش هم خیلی کلیشه ای بود خطر اسپویل طبق معمول ،داستانها منطق عقلی ندارند مگر میشه در کشوری که آنقدر قانون و حقوق بشر و پلیس و..... پر رنگه و فرد قربانی خشونت خانگی هم زندانی نیست بلکه به سر کار می‌ره خرید می‌ره نمایشگاه میزنه و..... بعد یکی دوبار کتک خوردن،به کسی نگه شکایتی نکنه یا مگه میشه انگیزه ایان از کشتن جیکوب این باشه که اگه جنا میفهمید من در گذشته رابطه ای و پسری داشته ام مرا رها میکرد در حالیکه در حین زندگی بارها رابطه خیانت بار داشت و به گفته خودش بعضی وقتها اصلا خانه نمی آمد و دهها مثال دیگر این حجم از ماجراهای اضافه بدون ارتباط با داستان هم ،کش دادن و آب بستن به آن محسوب میشه مثل مشکلات مدرسه پسر ری،تمایل به خیانت در ری و عذاب وجدانش و.... شخصیت اصلی کس دیگری بود
سعیده
طولانییییییییی بی نهایت طولانی
Roya
تا نیمه ی کتاب ، نویسنده برای مخفی نگهداشتن آخر ماجرا ، عملا خواننده رو گول میزنه . کاری میکنه شما تصور کنید راوی داستان شخص دیگری هست . تقریبا از زمانی که این موضوع لو میره، شما هم میتونید آخر داستان رو حدس بزنید . داستان معمایی قویی نیست . حاشیه و اضافات هم خیلی زیاد داره . در کل توصیه نمیشه .
سعیده
داستانی پلیسی است که با تصادف منجر به قتل کودکی ۵ ساله و فرار راننده شروع می شود و تمامی داستان حول معمای پلیسی این قتل دور می زند. داوری شما از شخصیت اصلی داستان بارها عوض می شود زیرا نویسنده استاد پردازش شگفتانه هاست و شما تا اواخر داستان مرتبا با معمایی جدید رو برو می شوید ولی داستان پایانی خوش دارد.
@afsa_ane
از نیمه دوم کتاب قسمت های هیجانی و غافلگیر کننده شروع میشه. ولی نیمه اول هم خوبه و زیاد یکنواخت نیست. در کل جذاب بود و ارزش خواندن دارد.

حجم

۳۶۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۳۰ صفحه

حجم

۳۶۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۳۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان