نظرات درباره کتاب نیروی اراده و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب نیروی اراده اثر روی بامیستر

نظرات کاربران درباره کتاب نیروی اراده

انتشارات:انتشارات آرنا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲۲۵ رأی
۳٫۵
(۲۲۵)
steven
سلام آیا فایل pdfکتاب بر روی کارت sd هم وجود دارد ؟ ممنون میشم
عاطفه
سلام ‌بچه‌ها میشه‌بگین‌چجوری‌عکس‌میزارید؟‌‌ منم‌یادبگیرم‌ممنون
marigold
من شروع کردم به خوندنش مقدمه اش خسته کنندس بقیش خوبه ؟
Ali Hashemian
من نسخه انگلیسی رو خوندم برای همین درباره ترجمه نظری ندارم ولی خود کتاب بسیار مفید و غنی و پر از مثال بود. بامایستر یه روانشناس معروف هست و طی سال‌های کاریش توی آزمایشگاهش کلی آزمایش روانشناسی انجام داده که نتایجش رو با کمک جان تیرنی که یه ژورنالیست هست به زبان ساده توضیح میده. ایده‌ی کلی کتاب این هست که اراده مثل یه عضله میمونه که اگر زیاد ازش استفاده کنید خسته میشه بنابراین به جای تقویت اراده، که داخل کتاب نشون داده شده بی‌فایده هست، بهتره محیط رو جوری تغییر بدید که لازم نباشه از اراده استفاده کنید
Sama
سخته ترجمش
سارا
کتاب خوب و مفیدی هس. علم محور بودن و توجه ویژه به آزمایشات متعدد از نقاط قوتش محسوب میشه👍
Farnoosh
من خوشم نیومد. مطالعه اش بیش از اینکه مفید باشه خسته کننده بود برام
rahil
کتاب خوبی نبود
عسل
خیلی خوب و مفید بود
کاربر 8602670
این کتاب با آزمایشات دانشمندان مختلف و تجربیات آنها چیز های بسیار زیادی از جمله کنترل نفس قدرت اراده صحبت می‌کند. و سپلس گزارم از روی بامیستر و جان تیرنی. من از خواندن این کتاب نهایت لذت را بردم.متشکرم.
کاربر 8543386
استارت کتاب که از کوروش هخامنشی بود واقعا زبیا بود و الباقی کتاب نه. توصیه می‌کنم که نخونید .چون بیشتر برای افراد متاهل مناسب هست.
MAMAD HESAMPOUR
بسیار عالی و مفید
Amirreza Monfared
نظر من درمورد این کتاب مثبته به چند دلیل: 1- از معدود کتاب هاییه که تمامی ادعاها،تمامی نمونه های رفتاری در اشخاص خاص، ازمایش شدند، در خیلی از کتاب ها، یک شخص خاصی رو مثال میزنند ک توانایی خاصی داره، ولی هیچ وقت این شرایط رو در یک آزمایش شبیه سازی نمیکنند 2-این کتاب اصلا کلیشه ای و روانشناسی زرد نیست، درواقع مارو با محدودیت های خودمون اشنا میکنه و یک سری گزینه هایی برای پیشرفت هم جلومون میزاره، درواقع اگر به دنبال معجزه ای میگردید این کتاب به درد شما نمیخوره 3-محتوای این کتاب خوب دسته بندی شده، تو هر فصل اشخاص خاصی مورد هدف قرار گرفته میشند، مثلا یک فصل راجبه الکلی ها و یک فصل راجبه افزایش نیروی اراده در فرزندان بود، و خب من به راحتی میتونستم این فصل هارو نخونم نکته منفی : -شاید این کتاب یک جاهایی پراکنده به نظر برسه و همونطور ک نویسنده میگه، لازمه که به روند کتاب اعتماد کنی و یواش یواش چیزایی ک قبلا خوندی واست واضح تر میشه، که خب صددرصد این رو یک نکته منفی نمیدونم، در کل ارزش خوندن و حتی بکار گیری تو زندگی رو میتونه داشته باشه
کاربر ۵۱۶۰۵۱۷
خواندن این کتاب حوصله میخواد بنظرم جذابیت نوشتاری ندارد
Amin Zamani
ترجمه به شدت ضعیف و بد، انقدر که حتی نمیشه درک کرد درباره چی داره حرف میزنه!
کاربر 3225352
در مورد این کتاب در کتاب ذهن حواس جمع صحبت شده و نوسینده اقای نیر ایال با شواهدی ادعاهای این کتاب رو رد کرده .
Mohammad “M_Sina” Yousefi
عالی
کاربر 7556142
کتاب جالبی نبود ،
کاربر 7572539
خوب
کاربر 7556918
بنام خدا ج نظر من این است که محتوا باید طوری باشد که شنونده یا گیرنده باید یک اشتیاق به خصوص در موضوع پیدا کند و همچنان مطالب مهم را اولاً باید به گذرا بیان کرد تا مطالعه کننده وضعیت نرمال را بدست اورد و تقاضا برای گنجانیدن این محتوا را بدست بیاورد.

حجم

۲۶۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۳۱ صفحه

حجم

۲۶۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۳۱ صفحه

قیمت:
رایگان